2018-10-07, 14:58
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Hon ringde och sjukanmälde sig det är jag 1000% säker på.

Stämmer detta kan man isåfall undra hur HD:s alibi ser ut under mordnatten. SD har uppenbarligen inget alibi, och kan då knappast heller ge HD ett vattentätt alibi. Har HD själv nämnt för er vad hon gjorde under mordnatten?
Citera
2018-10-07, 15:00
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
1000% säker hon ringde och sjukanmälde sig
tror jag skrivit det tidigare med.

När du säger att hennes beteende var förändrat innan mordet menar du den förändring som skett under lång tid p.g.a. otrogen make, separation m.m. eller handlar det om ytterligare en förändring i hennes beteende kort tid innan mordet?

Hon var också sjukskriven fr.o.m. 14 maj säger du, jag undrar vad som fått hennes mående att att svacka strax innan mordet. Det var väl dagen eller dagarna innan LW försvann?
Citera
2018-10-07, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Minns du om hon hade planerad semester i april då hon åkte till Grekland med sin mor och syster, eller falskt sjuk då med?

Allt med sjuk sem började efter den 14.
Om ni tänker efter att man vanligt har 4 veckor sem klart man kan ha något sparat.
Var får då HD sem från ? Hon använder det med att hon är sjuk.
Hon är kanske sjuk men då får hon gå till läkare. Det är mindre kul med HD ringer sig sjuk på morgonen och kanske en till.
Eftm är lättare då kan någon stanna som börjat på morgonen.
Citera
2018-10-07, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Stämmer detta kan man isåfall undra hur HD:s alibi ser ut under mordnatten. SD har uppenbarligen inget alibi, och kan då knappast heller ge HD ett vattentätt alibi. Har HD själv nämnt för er vad hon gjorde under mordnatten?

Nej hon har inte sagt något vad hon gjorde.
Och alla på avd är förhörda några mer än en gång.
Citera
2018-10-07, 15:04
Medlem
Börjar lukta planlagt av HD med hjälp av sin mamma och syster. Kanske de var i Grekland och bestämde hur de skulle bli av med både jättebäbisen och den irriterande älskarinnan i ett nafs.
Kylig HD leker och styr med SD nu?
Citera
2018-10-07, 15:10
Medlem
Citat:
Jag har skrivit det flera gånger
Både 1 2 och 3 omfattning ?

My bad. OK, söker reda på dom.

Tack.
Citera
2018-10-07, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Blir inte klok på det här "HD berättat att hon inte vet om att hon fått en resa..." hur och varför har hon berättat det? Om någon vet så borde det väl vara hon... hur kom frågan upp överhuvudtaget och när i tid?
Låter det som att hon efter resan inte vill kännas vid / eller inte fått resan av sina föräldrar..?

Det var HD som själv berättade att allt som skrevs i tidningen var lögn. Vi skulle inte tro på det SD hade inte mördat LW hon sa Lena.
När HD började prata om det att SD hittat ny och hon tyckte det var bra så har nog både vi och HD skämtat yngre äldre snygg.
Och då har HD svarart skrott korn men att dem bode så nära och LW vigt dem var inget hon talade om.
Citera
2018-10-07, 15:12
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Oj, HD sjuk och inte planerat semesteruttag den 14 maj? Anmärkningsvärt.

Och till råga på allt spenderade hon dagarna innan (12-13 maj) i LW's barndomstrakter:

(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Återigen, ajajaj. Många konstiga sammanträffanden.
Citera
2018-10-07, 15:14
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Börjar lukta planlagt av HD med hjälp av sin mamma och syster. Kanske de var i Grekland och bestämde hur de skulle bli av med både jättebäbisen och den irriterande älskarinnan i ett nafs.
Kylig HD leker och styr med SD nu?

Om HD är inblandad i mordet kan det vara därför hon inte vill långtidssjukskrivna sig. Hon skulle behöva ha samtalsterapi innan och hon kanske är rädd att försäga sig.

Terapeuter plockar även upp sådant som inte sägs som humör, stämningsläge och om HD har dåligt samvete över något t.ex. skulle det visa sig under samtalsessionen/erna.
Citera
2018-10-07, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
My bad. OK, söker reda på dom.

Tack.

Ingen fara menade du vad hon blivit opererad för så har jag inte svarat på det allt annat har jag svarat på
Citera
2018-10-07, 15:26
Medlem
Citat:
Det var HD som själv berättade att allt som skrevs i tidningen var lögn. Vi skulle inte tro på det SD hade inte mördat LW hon sa Lena.
När HD började prata om det att SD hittat ny och hon tyckte det var bra så har nog både vi och HD skämtat yngre äldre snygg.
Och då har HD svarart skrott korn men att dem bode så nära och LW vigt dem var inget hon talade om.
Det var specifikt resan jag undrade om... varför HD pratade om att hon "inte visste" att hon fått den...
Det stod väl inget i tidningen om det... eller?
Citera
2018-10-07, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
När du säger att hennes beteende var förändrat innan mordet menar du den förändring som skett under lång tid p.g.a. otrogen make, separation m.m. eller handlar det om ytterligare en förändring i hennes beteende kort tid innan mordet?

Hon var också sjukskriven fr.o.m. 14 maj säger du, jag undrar vad som fått hennes mående att att svacka strax innan mordet. Det var väl dagen eller dagarna innan LW försvann?

Jag har svarat på det och jag vi vet inte vad som gjord HD förändrad.
Hon ringde och sjukanmälde sig den 14 maj
Vi visste inget om något försvinnande eller mord då. 14-21 skulle HD jobbat den 14 det kommer säkert stå i fub
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in