Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
HD berättar inget om geocachande vilket man
förstår nu. Nej jag vi är redan så elaka tycker några här och tror vi är avundsjuk på HD.
Vi är några kärringar som delar din ståndpunkt om mv. Hur är det med den som skriker om
strikt Förundersökningssekretess.
HD vet inget om att hon har fått någon USA resa i julklapp av hennes föräldrar.
Tack för återkoppling och förlåt att jag skrev ditt nick fel, tog det ur minnet.
Tycker inte du är elak mot HD, för under de omständigheter som du/ni nu arbetar med HD som arbetskamrat, rentav kanske som en i vårdlaget, så tycker jag det finns utrymme att både stötta och "fostra" HD på arbetsplatsen.
Vi får inte glömma att oavsett hur skärpt HD tidigare må ha varit, så är hon idag under svår stress och press. Tycker det är bra om arbetsgivaren och -kamrater kan ge henne lite svängrum så att hon inte slängs ut ur gemenskapen.
Att i HD:s situation kunna få andrum (vila, tid för kontemplation) är viktigt, men att som självsjukskriven vara ute i geocaching-aktiviteter är att gå över gränsen. Att dessutom
skriva om det är gränslöst. Dumt.
Dumt är också det som MV har ägnat sig åt här i tråden. Ännu dummare uppfattar jag dem som slickar i sig vad de uppfattar som MV-bekräftelser på vad de gissat/trott.
MV kan kanske av vissa uppfattas som trovärdig, men för egen del ser jag MV som trolös. H*n har inget samvete, för om så hade varit fallet, så hade h*n hållit snattran för att inte riskera att skada mordutredningen. Uppmärksamhetskåt. En 'low-life' för att låna ett uttryck från Trump.
Det där med USA-resan:
Jag återgav den uppgift som florerat här i tråden och så presenterades den, alltså en gåva till HD (plus ev SD) från hennes föräldrar för att ge tid till HD/SD att få vara tillsammans. En resa köpt innan mordet.