Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Källa på att det är falska "anklagelser"?
Jag är amerikan och det stämmer inte.
Oavsett om du är amerikan, svensk, eskimå, utomjording eller känguru, så får du nog lära dig att läsa innantill om jag ska ta dig på allvar, och inte inbilla dig att jag menar något annat än det jag faktiskt skrivit – ordagrant.
Men då jag är på gott humör, kan jag ge dig en chans och lite hjälp.
Vad är alltså "det" i din första mening?
Att falska anklagelser riktats mot Kavanaugh?
Att alla anklagelser som riktats mot Kavanaugh sedan nomineringen varit/är falska?
Att några anklagelser som riktats mot Kavanaugh varit/är falska, medan andra varit/är sanna?
Att de anklagelser som du inbillar dig att jag syftar på varit/är falska? (I så fall får du faktiskt redogöra in extenso för vad du inbillar dig.)
(Annat, nämligen…)
Sedan undrar jag också vad du menar med "det", som du påstår inte stämmer. Är det?
Att inga falska anklagelser riktats mot Kavanaugh sedan han nominerades till högsta domstolen?
Att inga falska anklagelser någonsin riktats mot honom?
Att alla anklagelser som riktats mot honom sedan nomineringen varit falska?
Att sedan nomineringen vissa korrekta anklagelser riktats mot honom, medan andra anklagelser varit/är falska?
(Annat, nämligen…)
Då du uttrycker dig vagt och inte riktigt klarar av att (eller vill) läsa innantill, utan tycks omtolka det jag skrivit i syfte att kunna beslå mig med att ha fel, så är det – som sagt – svårt att ta dig på allvar. Så ta gärna och läs innantill och bemöt det jag faktiskt skriver, och inte något annat. Läs också gärna min signatur ett par gånger innan du bestämmer dig för om det är smart, dumt eller idiotiskt att bemöta mig med en
von oben-attityd.