Citat:
Ursprungligen postat av
Feodor
Polisen borde i vart fall låta dem smaka på elpistolen om de bryter sig in i kammaren. Den våldsamma vänsterextrema klick som protesterar emot utnämningen av Kavanaugh är dock som tur var en liten gruppering och representerar kvinnor i lika obefintlig uträckning som F! i Sverige. De som sjöng "I like beer" hade dock bra humor. Alltid något.
Nja, man kan ju testa vanliga metoder först, sen kan man ta ett steg upp till i våld.
Att protestera mot Kavanaugh är en demokratisk rättighet, men går man över gräsens så får man åtgärda detta.
Dock vet vi att sista ordet om Kavanaugh är inte ens nära och ha sagts.
Vilket alla inblanda redan vet.
Så jag säger bara "förväntat", och fortsättning följer.
Och jag tror inte det kommer vara så trevligt för Kavanaugh ett bra tag, och då pratar jag om delen om hans privatliv och allt strul som kommit fram.
Även så har jag svårt och se man kan ignorera så många oberoende rapporter om Kavanaughs beteende.
Men njut av det väntade, det kommer alltid sämre tider för ens politik.
Det vet vi alla som följt politik lite längre, pendeln svinar fram och tillbaka.
Och som du kommer ihåg var det inte längesedan ni var på andra sidan pinnen.
Det är så politik fungerar, dock kan gerrmymandering göra USA till fasciststat.
och här kommer Kavanaugh in som en joker för detta, och på detta så har Wade vs. Roe.
Sen förstår jag inte prestige snacket, hur kan det bli prestige när man inte ens är vid makten?
För mig ett helt obegripligt påstående, då det inte är förankrat i nån verklighet som finns nu.
En sak om Demokrater hade varit vid makten och röstningen om Kavanaugh hade gått så här(och fel kandidat på detta(Alltså ej D-kandidat)).
Nej, prestige inte en chans, men däremot mycket annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
stone_sleeper
Kommer ni ihåg kvinnan som konfronterade senatorn Flake i hissen? Verkar som hon är en illegal invandrare som jobbar för en pro-immigrant organisation och tjänar $180k/år.
https://preview.redd.it/ff0e68790lq11.png?width=1024&087c32c6
Hon tjänar mer än senatorerna själva alltså. Så förtryckt. Aktivism lönar sig och globalister verkar betala bra. Ka-ching!
Intressant, då republikaner aldrig säger sorry för deras löner.
Sorteras ned i papperskorgen som jaha.