Citat:
Ursprungligen postat av
ViperSniper
Ja hade det varit jag hade jag fokuserat mer på barnen än på burkarna. Men det känns som om barnen har det bättre hos morföräldrarna i dessa dagar.
Och att någon av de inblandades närmaste bekanta läser här ser jag som en regel än undantag.
Det har ju visat sig flertalet gånger.
Men frågan är ju vad de vill åstadkomma med sin överexponering med cashar och loggar???
Efter att genom denna tråd ha fått inblick i den för mig tidigare nästan okända världen 'geocaching' med föräldrar som mitt i natten kastar sig iväg för att försöka bli först i att finna en burk, tror jag inte de vill "åstadkomma" nånting.
De är enligt min ringa mening fångade i ett hektiskt-sektiskt ekorrhjul som de inte har nåt inflytande över. Jag är ganska övertygad om att detta handlar om att frisläppa dopamin. Det är frågan om ett beroende och sen får trådens geocachvurmande sekt säga vad de vill.
Med två barn och vars pappa SD är mordmisstänkt, så borde föräldraparet SD/HD ge tusan i att publikt presentera ens ett enda inlägg! Vad är det för fel på folk som inte märker att de är hjärntvättade av sin hobby?
Förresten: Läser inte barnens morföräldrar här? De påstås ha betalat USA-resan för HD och SD och detta för att hjälpa dem att "hitta tillbaka" till varann. Är de ansvarskännande borde de säga till sin dotter och måg att sluta exponera sig!
Detsamma gäller den där
TinnaMinna35(?), nytillkommen i tråden och som påstår sig arbeta med HD:
Kan inte du ta HD i örat och be henne lägga av med att offentligt berätta om skogsburkar och istället fokusera mer på medicinburkar?