2018-10-08, 14:50
Medlem
Jag hade rätt när jag sa att man kunde göra en FBI-utredning innan samtalen med Dr Ford och Mr Kavanaugh.

Jag hade fel eftersom jag överskattade republikanerna och trodde de var människor. De är de inte riktigt så de röstade fram Mr Kavanaugh. Eller människor är de ju men inte särskilt bra sådana. I mitt tycke. Ska inte göra om det misstaget att tro att de är mänskliga.

Och när man kör ett impeachment mot en judge så har man öppna förhör som sänds ut i etern. Hur skulle de annars gå till i en demokrati? Har jag rätt eller har jag rätt?
Citera
2018-10-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Totalt har FBI under sina 6 tidigare personutredningar av Kavanaugh frågat 150 personer om hans alkohol- och drogvanor och ingen av de 150 har sagt att han någonsin haft något problematiskt förhållande till endera. De som påstår att han var en "black out-drinker" står ganska ensamma.

Hans alkoholvanor var något han själv tog upp i intervjun dagen innan förhören.

Att det inte kommit upp tidigare beror ju på att dricka mycket i sin ungdom inte har med saken att göra. Men han tog upp det och ljög i FOX och sen under ed. Det är ju ljugandet som är problemet. Att han var oskuld långt upp i åren vet jag inte heller varför han talade om för alla? Varför gjorde han det egentligen? Trodde han någon skulle säga att han var en hora eller vad handlade det om?
Citera
2018-10-08, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Hans alkoholvanor var något han själv tog upp i intervjun dagen innan förhören.

Att det inte kommit upp tidigare beror ju på att dricka mycket i sin ungdom inte har med saken att göra.

Alkohol- och drogvanor är standardfråga till alla som förhörs i FBI:s personutredningar. Susan Collins berättade att hon gick igenom dem alla innan hon beslutade sig för att rösta ja.
Citera
2018-10-08, 15:02
Medlem
Citat:
Alkohol- och drogvanor är standardfråga till alla som förhörs i FBI:s personutredningar. Susan Collins berättade att hon gick igenom dem alla innan hon beslutade sig för att rösta ja.

Nej de går inte tillbaka till tonårstiden och frågar ut kompisarna en person hade då om hur mycket de dricker. Så nej, det är inte standard alls.
Citera
2018-10-08, 15:09
Medlem
Citat:
Nej de går inte tillbaka till tonårstiden och frågar ut kompisarna en person hade då om hur mycket de dricker. Så nej, det är inte standard alls.

Du verkar att vara riktigt trög. Alla personer som intervjuas i FBI:s personutredningar får vissa standardfrågor. En av dessa frågor är alkohol- och drogvanor hos den personen de intervjuas om. Hos dessa 150 personer är det sannolikt en blandning av skolkamrater, vänner, arbetsgivare, kollegor och så vidare. De ska nog mycket till för att ingen av de 150 intervjuade inte ska ha känt Kavanaugh sedan ungdomsåren.
Citera
2018-10-08, 15:12
Medlem
Citat:
Du verkar att vara riktigt trög. Alla personer som intervjuas i FBI:s personutredningar får vissa standardfrågor. En av dessa frågor är alkohol- och drogvanor hos den personen de intervjuas om. Hos dessa 150 personer är det sannolikt en blandning av skolkamrater, vänner, arbetsgivare, kollegor och så vidare. De ska nog mycket till för att ingen av de 150 intervjuade inte ska ha känt Kavanaugh sedan ungdomsåren.

Va? Vet inte hur du får ihop det här? Har de pratat med 150 klasskamrater som intygat att han drack öl i tonåren? Eller har alla 150 intygat att han knappt ens drack öl i tonåren?
Citera
2018-10-08, 15:16
Medlem
Citat:
Va? Vet inte hur du får ihop det här? Har de pratat med 150 klasskamrater som intygat att han drack öl i tonåren? Eller har alla 150 intygat att han knappt ens drack öl i tonåren?

Du verkar sakna grundläggande läsförståelse. De har intervjuat 150 personer som svarat nej på frågan om Kavanaugh har eller haft något osunt förhållande till alkohol eller droger. Av de 150 personerna så är det sannolikt en hel del som känt Kavanaugh sedan ungdomen.
Citera
2018-10-08, 15:20
Medlem
Citat:
Du verkar sakna grundläggande läsförståelse. De har intervjuat 150 personer som svarat nej på frågan om Kavanaugh har eller haft något osunt förhållande till alkohol eller droger. Av de 150 personerna så är det sannolikt en hel del som känt Kavanaugh sedan ungdomen.

Jag förstår inte hur du ser det som att de har gått igenom hans tonårstid så grundligt? Då har de väl också frågat om Djävulens triangel och de andra orden också då? Och har de kollat hur länge han var oskuld?
Citera
2018-10-08, 15:25
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur du ser det som att de har gått igenom hans tonårstid så grundligt? Då har de väl också frågat om Djävulens triangel och de andra orden också då? Och har de kollat hur länge han var oskuld?

Det har jag inte ens påstått. Inte konstigt att dina inlägg är så märkliga när du fantiserar så mycket. FBI har gått igenom hans alkohol- och drogvanor grundligt. Djävulens triangel är knappast någon relevant fråga för FBI att ha som standardfråga i sina personutredningar. Gällande hans oskuld så verkar det stämma med tanke på att inte en enda kvinna, ens anonymt har påstått något annat.
Citera
2018-10-08, 15:36
Medlem
Citat:
Det har jag inte ens påstått. Inte konstigt att dina inlägg är så märkliga när du fantiserar så mycket. FBI har gått igenom hans alkohol- och drogvanor grundligt. Djävulens triangel är knappast någon relevant fråga för FBI att ha som standardfråga i sina personutredningar. Gällande hans oskuld så verkar det stämma med tanke på att inte en enda kvinna, ens anonymt har påstått något annat.

Verkar det stämma att han var oskuld upp i åldrarna för att ingen kvinna har kommit fram och sagt att de hade samlag tidigare än vad han uppgett? Och du pratar om mina fantasier

Jag vet inte om jag kan lita på dig att du har gått igenom alla sex FBI-utredningar så att du vet hur grundligt de har undersökt hur många öl han har druckit som tonåring. Men du kanske har det? Det är inga fantasier va? För sånt sysslar inte du med va?

Obetalbart.

Men som sagt, vi får se om han blir impeachad och förhörd i teve om allt det här. Tror du han gråter då också?
Citera
2018-10-08, 15:49
Medlem
Citat:
Verkar det stämma att han var oskuld upp i åldrarna för att ingen kvinna har kommit fram och sagt att de hade samlag tidigare än vad han uppgett? Och du pratar om mina fantasier

Jag vet inte om jag kan lita på dig att du har gått igenom alla sex FBI-utredningar så att du vet hur grundligt de har undersökt hur många öl han har druckit som tonåring. Men du kanske har det? Det är inga fantasier va? För sånt sysslar inte du med va?

Obetalbart.

Men som sagt, vi får se om han blir impeachad och förhörd i teve om allt det här. Tror du han gråter då också?

Ja, du. Inga gamla flickvänner har dykt upp. Ingen klasskamrat som sagt att denne vet att Kavanaugh haft sex tidigare än han uppgett. Således finns det grund för att anta att Kavanaughs uppgift stämmer.

Jag har aldrig påstått att jag gått igenom alla utredningar utan jag skrev att uppgiften kom ifrån Susan Collins som gick igenom alla innan hon bestämde sig för hur hon skulle rösta. Du verkar också ha stora svårigheter med läsförståelsen och även att kunna skilja på när en uppgift stärks av andra uppgifter och när det är rena fantasier utan substans likt det du sysslar med.

Kavanaugh kommer att sitta kvar. Du behöver inte slösa mer tid på fantasier i det avseendet.
Citera
2018-10-08, 15:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Att detta ens diskuteras längre känns obegripligt. Anklagelserna var så uppenbart påhittade att det närmast är löjeväckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in