Citat:
Ursprungligen postat av
Hanna-Wigh
Så vad missminner hon sig mer om:
"Ex-Boyfriend of Christine Blasey Ford Claims She Told a Falsehood About a Polygraph Test"
https://slate.com/news-and-politics/2018/10/ex-boyfriend-christine-blasey-ford-polygraph.html
Ljög hon eller mindes hon fel.
Eller ljög eller missmindes f.d. pojvännen.
Vi vet varken det ena eller det andra och vi kan inte därmed inte fälla något utslag i frågan.
Det benämns "rättssäkerhet" dvs det måste finnas tillräckligt med bevis för att bevisa någons skuld.
Först, är lögndetektorer är vetenskap?
Men varför gäller inte samma för Ford?
Men nu litar man helt på en ex pojkvän, men inte på Ford.
Hur selekterar du ut detta på detta viset?
Rätt lustigt hur ena stunden ska man mana till försiktighet, nästa så inte.
Kan du förklara selektiviteten?
Minnesfunktioner är en del av Fords område professionellt.
Skulle inte förvåna mig om hennes yrkeskarriär också har avspeglat av denna händelse.
Jag pratar inte om fälla någon.
Jag pratar om att vara lite mer grundlig, det är trots allt en anställning på livstid och på en extremt hög post.
Tycker du man ska ta lätt på detta, för innan så kastat man ut en som råkat röka på.
Man har vandrat in i landskapet Hyckleri med Kavanaugh.
Och då har vi inte ens närmat oss Kavanaughs uppträdande i förhören och oförmåga och svara på vissa frågor som innefattar arbetet.
Att be om ursäkt efteråt ändrar INGET, för det bara förolämpar allas intelligens.
Sen kan vissa med enkelhet förlåta förstår jag och av politisk agenda.
Och fyrtio ohörda vittnen om diverse saker, är också intressant som kuriosa i sammanhanget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Feodor
När det gäller Fords vittnesmål så finns precis som du tar upp vittnesmål som motsäger relevanta uppgifter för sakfrågan. Tvärtemot Kavanaugh där fakepostare gastar högt om att FBI struntat i vittnesmål. Att anledningen till att FBI "struntat" i dessa "vittnesmål" är att "vittnena" inte har några för ärendet relevanta uppgifter struntar de i.
Det är mycket intressant hur bara en typ av vittnen accepteras av dig
Och samtliga emot Ford