Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Jag har väl för fan inte skrivit att hon var med i förhandlingen. Lär er läsa innan ni kastat dynga omkring er! (Flera inläggare har skrivit att jag skrev att hon var med)
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Betänk att HD och SD pratat med advokaten och vet vad åklagaren gick in på sannolika skäl med.
Skulle jag vara HD och hört vilka punkter som finns och därefter bedömer rimligheten i det.
Jag syftade på att du påstod att HD har pratat med SD:s advokat och att denne skulle ha berättat för henne om vad åklagaren lade fram i häktesförhandlingen. Vad fan tror du egentligen? Att det juridiska är en jävla lekstuga eller? Du har uppenbarligen inte aning om vad som sagts, eller inte, och från vem till vem. Du ljuger förmodligen om det mesta här i tråden. Det har vi alla redan förstått. Men att du sen blir labil och aggressiv när du blir påkommen med det, ja. Vad ska man säga. Du verkar ha någon slags sinnessjukdom. Sök hjälp, om du inte redan gjort det. Det tycker jag hade varit En God Tanke.
Om det nu vore så att HD fått höra något om vad som las fram under häktesförhandlingen, så är det så att SD har gett henne en beskrivning av det. Jag skulle tro att hans beskrivning skiljer sig från verkligheten. Ungefär som det verkar ha varit i förhör med SD under utredningens gång.