2018-10-04, 16:11
Medlem
LÄS LÄNKEN FÖR I HELVETE!

ANHÖRIGA - FLYKTING-/ASYLGRUNDER: 13 409

ANHÖRIGA - ÖVRIGA (LÄS: ALLA THAIKVINNOR SOM SD-pervon drar hit): 13 697 (denna grupp borde fan räknas bort)

BARN FÖDDA I SVERIGE TILL FÖRÄLDER MED PUT: 6 596

GYMNASIELAGEN: 64 (!!!!)

Resten är ju studenter samt arbetsrelaterade element. Ska det vara så jävla svårt att läsa av en simpel tabell istället för att blint lita på vad som står i TS URUSLA start??
Citera
2018-10-04, 16:11
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfHearts
Lägg ner med skitsnacket!

Du är först och främst ingen invandrare. Det enda du vill är att folk ska tro att det är så invandrare tänker.

Gå och lägg dig någonstans istället!

Jag är invandrare och det svär jag vid på heder och samvete. Jag är uppriktig bara och jag står inte ut med att vi invandrare behandlas som något som katten släpat in. Därför behöver vi fler invandrare som stärker vår röst i det offentliga rummet. Och jag är tacksam till migrationsverket som humant välkomnar fler av mina bröder och systrar till det här fria landet.
Citera
2018-10-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Sverige har ingen framtid, kommer bli ett otryggt fattigt land där blåögda tjejer jagas på gator och gjorda till sexslavar och Kalle Cuck kommer bli ihjälhuggen med machete om han vågar säga emot.
Jag har sagt det, drabbar det min familj fixar jag en puffra och avrättar ansvariga.
Citera
2018-10-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Jag är invandrare och det svär jag vid på heder och samvete. Jag är uppriktig bara och jag står inte ut med att vi invandrare behandlas som något som katten släpat in. Därför behöver vi fler invandrare som stärker vår röst i det offentliga rummet. Och jag är tacksam till migrationsverket som humant välkomnar fler av mina bröder och systrar till det här fria landet.
FRIA LANDET?
Sverige har aldrig varit fritt, och är mindre fritt nu än någonsin.

Kallar du det fritt att förföljas och bli av med jobb för att du inte håller med PK-eliten?
Kallar du det fritt när tjejer/kvinnor inte längre vågar befinna sig på diverse områden vissa tider om dygnet?

Nej Sverige är inte ett "fritt land" och vi kommer få se att det eskalerar mer och mer närmsta årtiondena.
Citera
2018-10-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldorno
Migrationsverket har i dagarna släppt en rapport där de rapporterar att de hittills i år har beviljat 95.766 uppehållstillstånd. Om de följer samma takt året ur kommer man bevilja hela 130 000 nya uppehållstillstånd.

Det sovande svenska folket har på allvar gått på sjuklöverns snack om att gränserna är stängda samtidigt som hela 130 000 uppehållstillstånd beviljas under endast ett år. Det tragiska är att majoriteten av svenskarna som är kritiska till invandringen har gått på allt snack om en ändrad migrationspolitik när endast retoriken har ändrats. Sjuklövern måste hånskratta över hur enkelt de lurar svenska folket.

https://www.migrationsverket.se/download/18.4cb46070161462db113174/1538462971936/Beviljade_uppehållstillstånd_2018.pdf

Jag ser dom inte som sovande. Längre.
De gör aktiva val att vilja forma samhället med STOR MENA-invandring.
Så kör hårt. Finns viljan så går det säkert att fördubbla dessa siffror till nästa år.
Allt pekar ju på att tex C o MP kommer sitta vid köttgrytorna när regeringsbildningen är klar. Dessa är garanter för en fortsatt massinvandring.

Ett par aktuella rubriker;
"Varannan kvinna sextrakasserad"
"Polis grovt misshandlat"

Jag säger bara.... gäsp.
Senast redigerad av MrStreamer 2018-10-04 kl. 16:30.
Citera
2018-10-04, 16:46
Medlem
ni misstolkar statistiken.

14 000 asylsökande.

Var nån av er som sitter å skriver inne och läste eller fick ni svettingar direkt?

Påminner om när Papi Raul hittar på hur många mord som säkert begås å sen får en chock över hur mycket
Citera
2018-10-04, 17:01
Medlem
[quote=undercover-racist|65442551]Jag är invandrare och det svär jag vid på heder och samvete. Jag är uppriktig bara och jag står inte ut med att vi invandrare behandlas som något som katten släpat in. Därför behöver vi fler invandrare som stärker vår röst i det offentliga rummet. Och jag är tacksam till migrationsverket som humant välkomnar fler av mina bröder och systrar till det här fria landet.[/QUOTE

Det tramsigaste jag läst idag. Ni behandlas i princip som den nya adeln.
Med skyhöga bidrag, låtsasjobb, där staten står för 80% av lönen. Ni utvisas inte ens när ni begår bestialiska brott mot svenska kvinnor och barn. Dessutom är ni inte en homogen grupp! Det enda ni kan komma överens om är att kräva mer gratis saker utav den vita delen av befolkningen.
En låg iq grupp som blivit total förlust för det svenska folket och den svenska miljön. Utan vita så blir ni utkonkurrerade av östasiater. Kanske vi borde låta 30 miljoner chineser invandra till Sverige så får du se hur lyckat situationen blir för inavlade babbar och negrer med mindervärdeskomplex och låg iq hybris.
För övrig så använder sig inte en invandrare av den här frasen "vi invandrare behandlas som något som katten släpat in"
Citera
2018-10-04, 17:15
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Det tramsigaste jag läst idag. Ni behandlas i princip som den nya adeln.
Med skyhöga bidrag, låtsasjobb, där staten står för 80% av lönen. Ni utvisas inte ens när ni begår bestialiska brott mot svenska kvinnor och barn. Dessutom är ni inte en homogen grupp! Det enda ni kan komma överens om är att kräva mer gratis saker utav den vita delen av befolkningen.
En låg iq grupp som blivit total förlust för det svenska folket och den svenska miljön. Utan vita så blir ni utkonkurrerade av östasiater. Kanske vi borde låta 30 miljoner chineser invandra till Sverige så får du se hur lyckat situationen blir för inavlade babbar och negrer med mindervärdeskomplex och låg iq hybris.
För övrig så använder sig inte en invandrare av den här frasen "vi invandrare behandlas som något som katten släpat in"

De flesta invandrare vill faktiskt jobba men ges inte chansen. Och blir det tal om jobb så är det oftast jobb som svensken tackat nej till eller blir över. T.ex. kan du se överkvalificerade akademiker vända hamburgare på mcd för att svenska arbetsgivare undervärderar dennes kompetens. Sen vill svensken innerst inne hellre betala ut bidrag än att ha en invandrare som kollega. Gäller framförallt tjänstemannayrken.

Saken är dock den att invandrarna i Sverige kommer förhållandevis väl överens och kan ha relationer till varandra, till skillnad från svenskar som ser ner på andra folkgrupper i Sverige.
Senast redigerad av undercover-racist 2018-10-04 kl. 17:18.
Citera
2018-10-04, 17:23
Medlem
GoranPongs avatar
Dum svensken trodde på stängda gränser vilket säkert är en av anledningarna till att inte SD fick fler röster. När fan ska folk lära sig att varken S eller M kommer att göra något åt situationen? Det finns bara ett vettigt alternativ och det är SD. Nä Svennebanan tror fortfarande att politikerna bryr sig när hans dotter blir våldtagen av MENA invandrare. Och nu kommer ännu fler till bidrags paradiset som även ska ha bostäder så att Svennebanans våldtagna dotter får vänta tills hon blir 40 innan hon kan flytta hemifrån. Grattis 82%
Citera
2018-10-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldorno
Migrationsverket har i dagarna släppt en rapport där de rapporterar att de hittills i år har beviljat 95.766 uppehållstillstånd. Om de följer samma takt året ur kommer man bevilja hela 130 000 nya uppehållstillstånd.

Det sovande svenska folket har på allvar gått på sjuklöverns snack om att gränserna är stängda samtidigt som hela 130 000 uppehållstillstånd beviljas under endast ett år. Det tragiska är att majoriteten av svenskarna som är kritiska till invandringen har gått på allt snack om en ändrad migrationspolitik när endast retoriken har ändrats. Sjuklövern måste hånskratta över hur enkelt de lurar svenska folket.

https://www.migrationsverket.se/download/18.4cb46070161462db113174/1538462971936/Beviljade_uppehållstillstånd_2018.pdf

Det är faktiskt fruktansvärt. Och det värsta är att MSM tiger om det hela, och Medelsvensson har inte en aning.
Citera
2018-10-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Oj vad lite!
Jämfört med 130 000 är det lite. Det är därför den taktik som TS kör med att försöka lura folk får den rakt motsatta effekten av vad som var tänkt. När folk får höra att det ”bara” är 40 000 så tycker de inte att det är så farligt efter att ha blivit uppskrämda av TS’s 130 000.
Citera
2018-10-04, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
De flesta invandrare vill faktiskt jobba men ges inte chansen. Och blir det tal om jobb så är det oftast jobb som svensken tackat nej till eller blir över. T.ex. kan du se överkvalificerade akademiker vända hamburgare på mcd för att svenska arbetsgivare undervärderar dennes kompetens. Sen vill svensken innerst inne hellre betala ut bidrag än att ha en invandrare som kollega. Gäller framförallt tjänstemannayrken.

Saken är dock den att invandrarna i Sverige kommer förhållandevis väl överens och kan ha relationer till varandra, till skillnad från svenskar som ser ner på andra folkgrupper i Sverige.

De flesta invandrare vill inte jobba. De orkar inte ens försöka lära sig svenska, besök en SFI skola och du kommer stöta på en majoritet som gått där i flera år, och knappt kan formulera en mening på svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in