2018-10-04, 14:20
Avslutad
Man får ju ångest av att läsa sådana här nyheter!

Listan är lång på landförrädare som ska möta bödeln på stortorget.
Citera
2018-10-04, 14:27
Medlem
Vad jag aldrig kommer att fatta är varför politikerna gör detta med flit.

Varför medvetet förstöra ett en gång så välmående och fungerande land genom att massimportera kreti och pleti från all världens skithålor som aldrig kommer att tillföra Sverige något?

Varför?! Jag kommer aldrig begripa det!
Citera
2018-10-04, 14:28
Medlem
Watchme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
för helvete.. Vi kan inte ta in mera, det är redan åt helvete, tänk er 130k till.. Sverige kommer att bli europas avfalls-station.
Haha det är det redan... bara att besöka Malmö 😁👌
Citera
2018-10-04, 14:42
Medlem
Karmans avatar
Väldigt höga siffror. Allt snack om "åtstramad migrationspolitik" är ju bara propagandistiska lögner, något som etablissemanget är duktiga på när det gäller invandringsfrågor.

I och för sig utvandrar det väl ett gäng också, så nettot blir lägre. Frågan är väl bara vilka som invandrar och utvandrar? Hur sammansättningen ser ut.
Citera
2018-10-04, 14:51
Medlem
TheAceOfHeartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Ja helt sjukt att jag genom åren försökt anpassa mig ordentligt till det svenska samhället, men till ingen nytta. Fjolliga rasister är vad ni är och jag ska göra allt för att vi intellektuella invandrare ska bli eliten i det här landet.

Lägg ner med skitsnacket!

Du är först och främst ingen invandrare. Det enda du vill är att folk ska tro att det är så invandrare tänker.

Gå och lägg dig någonstans istället!
Citera
2018-10-04, 14:55
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldorno
Migrationsverket har i dagarna släppt en rapport där de rapporterar att de hittills i år har beviljat 95.766 uppehållstillstånd. Om de följer samma takt året ur kommer man bevilja hela 130 000 nya uppehållstillstånd.

Det sovande svenska folket har på allvar gått på sjuklöverns snack om att gränserna är stängda samtidigt som hela 130 000 uppehållstillstånd beviljas under endast ett år. Det tragiska är att majoriteten av svenskarna som är kritiska till invandringen har gått på allt snack om en ändrad migrationspolitik när endast retoriken har ändrats. Sjuklövern måste hånskratta över hur enkelt de lurar svenska folket.

https://www.migrationsverket.se/download/18.4cb46070161462db113174/1538462971936/Beviljade_uppehållstillstånd_2018.pdf

Danmark tar inte ens emot de 500 kvotflyktingar FN har bestraffat dem med.
Citera
2018-10-04, 14:58
Medlem
Sverige behöver ju fler välfärdsarbetare och BNPn kommer att öka.
Citera
2018-10-04, 15:00
Bannlyst
Hur många kan vi förvänta oss att dessa 130 000 förökat sig till om fem år? 300 000? 400 000?
Citera
2018-10-04, 15:21
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja det är ju precis så politikerna tänker, men så vill naturligtvis inte svenskarna att det skall vara. Vilket folk i världen skulle vilja det? Om man tycker att det är okej att det kommer in en massa människor med en helt annan kultur som tar över landet så är man ju i praktiken för etniskt och kulturellt självmord.
Om svenskarna går med på detta så är de nog de första folket i världshistorien som gör det.

Nej, många olika folkslag har gjort självmord. Det finns gott om plats med namn som tillhörde folket som inte längre existerar. Folk har sprungit rund och kriget sen början av tiden.
Citera
2018-10-04, 15:31
Medlem
Ca 40 000 av dessa är asyl- och anhöriginvandrare. Resten är arbetskraft och studerande m.m.
Citera
2018-10-04, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Förstår att du har svårigheter med att begripa saker och ting. Problemen uppkommer som ett led av att invandrarna hålls utanför arbetsmarknad, bostadsmarknad, näringsmarknad o.s.v. När farsan och morsan är misslyckade bidragsparasiter (som de flesta alla andra i "orten") medan svenskarna lever gott i finare områden så förstår man att det förekommer orättvisa under ett svenskt styre. Man ser upp till andra, hittar andra metoder osv. Lösningen är att rasistiska svennar måste väck och fler invandrare ösas in i landet så att svenskarna blir en minoritet men också har mindre makt. Det måste ske en utjämning.......

Därför ser jag nyheter som denna i tråden som något oerhört positivt. Nej nu har jag inte tid längre, har möte på sockontoret. På återseende!

Sverige anses enligt FN-organet World Value Index vara världens MINST rasistiska land, vi har legat etta sen mätningarna drog igång i början av sjuttiotalet.
Citera
2018-10-04, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Ca 40 000 av dessa är asyl- och anhöriginvandrare. Resten är arbetskraft och studerande m.m.

Oj vad lite!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in