2018-05-30, 11:25
Medlem
Jag har gått på sib drygt två månader och tappat 8 kilo. Nu har jag nått min målvikt, vill gärna bli lite mer fit, men då är det bara träning som gäller.

”Problemet” är att jag mår så jädra bra nu. Har liksom en mycket mer rimlig aptit och klarar utan problem av sötsuget som inte gick att bemästra förr. Känner mig fräschare, vilket också märks på självförtroendet och därav i hur jag bemöter andra, vilka kläder som funkar etc.

Förstår att jag inte kan gå på sib för evigt, men vad kan man förvänta sig för effekt om jag halverar dosen?
Citera
2018-06-01, 15:16
Medlem
Finns det alternativ till sib?
Citera
2018-06-14, 08:35
Medlem
Efedrin funkar men verkar svårt att få tag på. Har provat stackers som ska innehålla efedrin men tyckte inte att jag fick någon effekt. Xenical är receptfritt, tror jag, men det verkar ju inte alltför kul. Har inte testat.

Clenbuterol tror jag kan fungera, men det verkar krångligt att dosera och kan ge kramper som inte verkar kul alls även om det antagligen inte är farligt.

Själv hade jag nog kört på effe om jag hade tillgång, men sib är helt ok.
Citera
2018-08-17, 21:12
Medlem
Cresselias avatar
Är det ok att blanda sibutramine och kokain?
Citera
2018-08-17, 21:13
Medlem
sunsidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cresselia
Är det ok att blanda sibutramine och kokain?
Ja
Citera
2018-08-17, 21:22
Medlem
Cresselias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunsidan
Ja
Tack för snabbt svar
Citera
2018-10-04, 12:50
Medlem
anguluss avatar
Finns det öht Reductil/Sibutramine som fungerar fortfarande? Någon som har källa på att även de generiska kopiorna slutat tillverkas?

Obs att jag diskuterar INTE olika märken och deras effekt (eftersom jag är säker på att allt jag testat sista året är sockerpiller) utan undrar om bevis på om själva den aktiva molekylen faktiskt försvunnit helt från marknaden?
Citera
2018-10-30, 04:59
Medlem
Sochics avatar
Har gjort misstaget att blanda sibutramin med escitalopram och tramadol vid ett tillfälle. Det skrämde mig rejält för jag blev helt väck, fick hallisar och kramper bla i hjärtat.

Så nu tar jag endast sibutramin men har svårt att sova. Har fått Zolpidem och stilnoct men inte vågat ta dem då jag inte vågar blanda. Någon som provat/vet om det går bra? Om det inte går vilka sömnpiller kan man ta?

Tacksam för svar, inte sovit ordentligt på veckor.
Citera
2018-10-30, 22:02
Medlem
Verkar vara helt dött på reductilfronten nu. Är det något krut i dagens grejor?
Citera
2018-11-10, 20:14
Medlem
anguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sochic
Har gjort misstaget att blanda sibutramin med escitalopram och tramadol vid ett tillfälle. Det skrämde mig rejält för jag blev helt väck, fick hallisar och kramper bla i hjärtat.

Så nu tar jag endast sibutramin men har svårt att sova. Har fått Zolpidem och stilnoct men inte vågat ta dem då jag inte vågar blanda. Någon som provat/vet om det går bra? Om det inte går vilka sömnpiller kan man ta?

Tacksam för svar, inte sovit ordentligt på veckor.

Är det äkta vara?? Ja man kan blanda med de sömnmedicinerna men inte med annat antidepressiva.
Citera
2018-11-30, 08:10
Medlem
Är det någon som har handlat från Kina på sista tiden? Kommer tabletterna fram,eller fastnar de i tullen?
Citera
2018-11-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angulus
Finns det öht Reductil/Sibutramine som fungerar fortfarande? Någon som har källa på att även de generiska kopiorna slutat tillverkas?

Obs att jag diskuterar INTE olika märken och deras effekt (eftersom jag är säker på att allt jag testat sista året är sockerpiller) utan undrar om bevis på om själva den aktiva molekylen faktiskt försvunnit helt från marknaden?

Hej! Jag har ätit 2 tabletter idag samt en halv igår. Beställde från en sida som påstod sig sälja 20 kg sibutramin per kapsel. Sidan säljer också melanotan...har precis bytt namn..Tror det är rena sockerpiller, tråkigt att vi inte får diskutera det vi vi vill o denna tråd. 90% verkar ju vilja ha tips var man kan få tag på ordentliga grejer,men respekterar Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in