Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Resan var inte jag som skrev om initialt. Men hört om den i efterhand och vet detaljer som jag inte outar här.
LW:s sexliv har vi redan belyst. Det är mina värderingar och jag förstår att du inte förstår det.
Det är inte bara jag som tagit upp LW:s sexuella relationer. Jag har inte skrivit ATT det är en sexuell relation med alla, jag har spekulerat i visa (egentligen bar ML och JH) och även dokumenterat hur och varför jag tolkat olika saker, allt för att ni får göra en egen bedömning.
Så din poäng föl som vanligt... men du försöker gång på gång att ta upp den i hopp att min trovärdighet ska sjunka mer eller att jag missar att bestrida dina dumheter, så dom får stå kvar som en sanning.
Nej det förstår jag inte, och säkert ingen annan heller. " Vi vet att LW hade ett rikt och antagligen ganska bra sexliv" skrev du. Hur kan det vara dina "värderingar"?
Jodå, enligt dina "källor" hade LW intima relationer med flera, bla JH, slingra dig inte.
Till sist, lär dig stava för guds skull. För övrigt har du inte mycket "trovärdighet" kvar, dina "åsikter" om SDs våld mot LW och anmälan om ofredande mm säger det mesta om dig. Siar inte om vem du är eftersom det inte är tillåtet, men din agenda är glasklar för alla med ett uns av intelligens. (Och dit räknar jag inte kaninen eller snoris)