2018-10-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
"Övergrepp i rättssak"... intressanta ord. Vem sa dom till er?

Herregud vad du fiskar, mer än bara nyfikenhet slår jag vad om...
Citera
2018-10-04, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Av det jag märk i din text sätter du klubban på spiken
det är så du beskriver SD någon du
tycker så mycket om.
Det hjälper inte SD eller HD att försvara dem
så som du gör sanningen kommer fram i en rättegång men då har du förmodligen redan lämnat forumet.

Gud vad du som säger att du inte känner LW vet så mycket om henne.

HD som du känner vet du inte ens att hon inte arbetar natt
Min relation till paret D har jag redan beskrivit.
Nej, jag vet inte hennes arbetstider, bara var hon jobbar.
Det intressanta är att du skriver att hon alls inte jobbar natt. Eller misstolkar jag detta?

Jag vet i stort sett inget om LW, hur har du tolkat det?

Och... Jag försvarar inte någon, jag försöker hålla fokus på fakta och sätta ihop detta till en händelsekedja. När folk skriver förlöjligande, lögner eller oväsentliga inlägg så belyser jag detta.
Tråden handlar om mordet på LW och inte om vem som vinner i att skriva mest skit om SD.
Även om han är skyldig så skall det föras sakliga resonemang kring gärningen.
Senast redigerad av EnGodTanke 2018-10-04 kl. 08:43. Anledning: tillägg - feltolkat tidigare meddelande.
Citera
2018-10-04, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Du borde inte uttala dig här, som står bakom SDs våld mot LW.
Du har spridit lögner och felaktigheter här från början, allt i syfte att få SD att framstå som helt oskyldig till allt som läggs honom till last.
Hoppas du blir åtalad ihop med resten av gänget. Skyddande av brottslig, då du antagligen vet saker som utredarna borde få veta.
Denne ville ha mig avstängd efter min beskrivning om hur man tar sig till FP. Hen klättrar och jag skulle kunna åka rullstol om jag vore rullstolsburen. He he..
Senast redigerad av brus-nilsson 2018-10-04 kl. 08:25.
Citera
2018-10-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Du borde inte uttala dig här, som står bakom SDs våld mot LW.
Du har spridit lögner och felaktigheter här från början, allt i syfte att få SD att framstå som helt oskyldig till allt som läggs honom till last.
Hoppas du blir åtalad ihop med resten av gänget. Skyddande av brottslig, då du antagligen vet saker som utredarna borde få veta.
Än mer dynga...
Vilka lögner har jag spridit?
Står inte bakom hans "våld", jag skriver att jag antagligen skulle gjort på annat sätt. Svårt att förstå?

Åter, det är mördaren som ska in i fängelse och det denna tråd handlar om. Inte försvara/förneka/förminska någon, varken SD, LW eller någon annan.

Din agenda är att du bryr dig inte ett dugg om mordet, allt fokus är att smutskasta SD.

Tror du kände dig överbevisad om att LW fört dig bakom ljuset på frågan om hennes relationer och hur hon loggar cacher.
När ska du inse att vissa saker hon beskrivit för dig är kraftigt förstärkta och enögda?
Citera
2018-10-04, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Denne ville ha mig avstängd efter min beskrivning om hur man tar sig till FP. Hen klättrar och jag skulle kunna åka rullstol om jag vore rullstolsburen. He he..
Va? Ville få dig avstängd? Utveckla detta gärna!
Citera
2018-10-04, 08:31
Medlem
Citat:
Min relation till paret D har jag redan beskrivit.
Nej, jag vet inte hennes arbetstider, bara var hon jobbar.
Det intressanta är att du skriver att hon bara jobbar natt. Eller misstolkar jag detta?

Jag vet i stort sett inget om LW, hur har du tolkat det?

Och... Jag försvarar inte någon, jag försöker hålla fokus på fakta och sätta ihop detta till en händelsekedja. När folk skriver förlöjligande, lögner eller oväsentliga inlägg så belyser jag detta.
Tråden handlar om mordet på LW och inte om vem som vinner i att skriva mest skit om SD.
Även om han är skyldig så skall det föras sakliga resonemang kring gärningen.

TILLÄGG: Om hon jobbar natt, så förstår jag att hon inte jobbar natt varje natt. Men du skriver i ett inlägg att hon hade barnen. Sov barnen hos SD när hon jobbade menar du? Så varannan vecka upplägget kan inte fungera?
Det står som jag tyder det att HD INTE jobbar natt...
Citera
2018-10-04, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Jag ställde några frågor till EGT igår som jag inte kan se ha blivit besvarade. Hen såg nyss ut att vara online, så provar igen och tar med lite till.

Vet du om de bekostat resan på egen hand för att hitta tillbaka till varandra?

Vet du när bestämde de sig för eventet i USA?

Vet du vem är/var HD:s nya kille - S*ll*n eller någon annan?
Vad säger han om HD:s resor med SD?

Vad säger du om den nya postaren uppgifter om att SD skulle ha sms:at till HD:s kollegor - att någon berättade för polisen och att de förhörts flera ggr och fått lämna in sina mobiler?
Har du hört om detta och vad säger du om det suspekta sms:beteendet från SD?

Tror jag besvarat detta på mina andra inlägg nu. Tycker du jag missat nått så fråga igen. Kom bara inte med att jag inte svarar.
Citera
2018-10-04, 08:38
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Jag berättar bara vad HD berättat för oss
och vad vi fått gå igenom. Du får gärna vara skeptisk. Det är vi med över HD hoppas snart går fort är det något som sticker i ögonen så för all del behöver jag inte berätta mer?

Det finns alltid skeptiker. Oftast är det bra att inte alla sväljer allt.

Men det finns fler i tråden som också tror på dig tror jag.
Just nu väljer jag att tro på dig.

Tänk på dalaan (skrikvittnet) som blev hårt angripen här i tråden. När det sedan skrevs i pressen om skrikvittnet som ringt in, var det inte lika många som ifrågasatte dalaan. Men trots detta så finns det en viss skepsis mot dalaan av en del. Det är sådant man får stå ut med, verkar det som.

Jag är jätteglad att du delar med dig av det du vet.

Det du berättar stärker min bild av SD som jag tidigare har haft.
Sådant beteende som kommer att ligga honom i fatet , det är vad jag tror.
Citera
Medlem
Citat:
Än mer dynga...
Vilka lögner har jag spridit?
Står inte bakom hans "våld", jag skriver att jag antagligen skulle gjort på annat sätt. Svårt att förstå?

Åter, det är mördaren som ska in i fängelse och det denna tråd handlar om. Inte försvara/förneka/förminska någon, varken SD, LW eller någon annan.

Din agenda är att du bryr dig inte ett dugg om mordet, allt fokus är att smutskasta SD.

Tror du kände dig överbevisad om att LW fört dig bakom ljuset på frågan om hennes relationer och hur hon loggar cacher.
När ska du inse att vissa saker hon beskrivit för dig är kraftigt förstärkta och enögda?

Ja vi kan ju ta som exempel att du sa att det finns indicier på andra möjliga GM. Stämmer inte
Resan som julklapp, stämmer inte.
Dina "Vi sanningar" om LWs sexliv, stämmer inte
LWs olika sexuella relationer med flera av hennes bekanta, stämmer inte.
Orkar inte rada upp fler men du förstår nog poängen.

Min agenda är att mördaren får livstid, jag TROR det är SD av alla de skäl som här framkommit och lite till, och det har jag också sagt till Polisen.

Nej jag känner mig inte "överbevisad", men självklart vet jag att LW inte berättade allt för mig eller hela sanningen om allt. Men, det gör ingen människa så det ser jag inte som en karaktärsbrist.
Citera
Medlem
Citat:
Tack
HD har sagt i flera år att hon ska flytta någon gav henne förslag till olika hyresbolag men HD ville bo i hus köp ett menade vi.
HD har berättat för några år sedan att SD träffat en ny kvinna hon tyckte det va bra.
Hon pratade öppet om det vi menade se till att flytta och separera. Hon skulle göra det åren gick i bland bode hon och barnen hos hennes föräldrar alla försökte hjälpa henne ta en lägenhet så länge men nej det skulle vara hus.
HD berättade att hennes föräldrar hjälpt henne att köpa ett hus hon sa inte så mycket om att SD inte ville sälja huset vi tyckte det verkade konstigt många gav henne råd. Skilsmässa började hon prata om i julas många frågade hur hon orkade leva så jag ska ta tag i det brukade HD svara. Hennes tid gick till barnen och deras kaninhoppning barnen pratade hon och pratar mycket om än.
Det som får oss att misstänka att HD är involverad i mordet är mycket av vad hon berättat och har berättat hennes betedde innan och efter mordet och från att nästan inte umgås med SD så är dem nu som Carlssons klister.

Så enligt HD har inte SD köpt ut henne ur deras gemensamma bostad? Så hon står kvar som 50% ägare?
Och hennes föräldrar hjälpte henne att köpa ett hus?
Innan du svarar, så kan jag ge ett tips. Kolla nätet och dina källor en gång till...
Citera
2018-10-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det står som jag tyder det att HD INTE jobbar natt...
Helt rätt av dig! Jag läste fel. Tack!
Ska genast redigera bort detta, så slipper vi 20 sidor till....
Citera
2018-10-04, 08:57
Medlem
Citat:
Va? Ville få dig avstängd? Utveckla detta gärna!
Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Postat av EnGodTanke
Svar: 28 805
Visningar: 2 580 671
"Bevisa motsatsen!", j-a dumheter att...

"Bevisa motsatsen!", j-a dumheter att skriva så. Och ett rent bevis på att du skriver nonsens och borde stängas av.

Klättring har jag inte skrivit. Står möjligen att klättra över ett staket, vilket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in