2018-10-03, 09:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är lite annorlunda ja, dock verkar han ju gå hem rätt väl hos damerna, han fick ju trots allt en del brev. Är ju det där med att alla gillar olika.
Han verkar ju rätt märklig, har han kokain på tandborsten kanske?

Är övertygad om att han är rejält välhängd. Det är därför han är en riktig ladies man.
Citera
2018-10-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nja, att dom skulle få ersättning har jag missat. Det är ju trots allt frivilligt att deltaga. Sedan får dom ju betalda resor till slottet/siggersta etc dock.

Det är lite annorlunda ja, dock verkar han ju gå hem rätt väl hos damerna, han fick ju trots allt en del brev. Är ju det där med att alla gillar olika.

Ja detta med att dem skulle få ersättning för förlorad arbetsinkomst kan ju varit ett rykte bland många andra när det gäller BSF
Citera
2018-10-03, 15:38
Medlem
https://nojeslivet.newsner.com/nyheter/linda-lindorffs-chock-efter-beskedet-bonde-soker-fru-brutalaste-jag-varit-med-om/amp/

Ja dramatiskt värre i år och Linda verkar ju riktigt arg över hur det hela gick till.

"Hon förklarar vidare att hon var arg då, och även om personen har sina skäl så är det ”onödigt och respektlöst”.

"– Det är den brutalaste dumpning jag varit med om i hela mitt liv, säger hon till Aftonbladet."
Senast redigerad av Hjortfelt 2018-10-03 kl. 15:41.
Citera
2018-10-03, 20:03
Medlem
Vilka jäkla gysar till män som är med. Vilka töntar.

Tjejen verkar trevlig och söt och männen som konkurrer om henne är ju en påse skit.

Vad är detta?
Citera
2018-10-03, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Vilka jäkla gysar till män som är med. Vilka töntar.

Tjejen verkar trevlig och söt och männen som konkurrer om henne är ju en påse skit.

Vad är detta?

Säger detsamma, skämskudde fram för fan! Vad ser brudarna i dessa TÖNTAR?
Citera
2018-10-03, 20:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Simons ögon befinner sig på olika höjd, han kan både se ner och upp till sin tjej på en och samma gång, men skrattet det är på samma låga höjd..han skrattar alltså med bröstkorgen och inte med hjärnan som oss andra

Så fort det var snygga killar såg Susanna nöjdare ut, han
med galnings-skägget..han var lite för glad för att bära upp det lösskägget

Hon med grillen betedde sig på ett uppkåtande sätt, frågan är vad hon kan se i det där grisnyllet?
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-03 kl. 20:17.
Citera
2018-10-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Säger detsamma, skämskudde fram för fan! Vad ser brudarna i dessa TÖNTAR?

Jag har aldrig följt bonde söker fru men den här säsongen ska jag fan följa det
Citera
2018-10-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Simons ögon befinner sig på olika höjd, han kan både se ner och upp till sin tjej på en och samma gång, men skrattet det är på samma låga höjd..han skrattar alltså med bröstkorgen och inte med hjärnan som oss andra

Så fort det var snygga killar såg Susanna nöjdare ut, han
med galnings-skägget..han var lite för glad för att bära upp det lösskägget

Hon med grillen betedde sig på ett uppkåtande sätt, frågan är vad hon kan se i det där grisnyllet?
Hahaha grisnyllet . Hon va ändå lite söt.
Citera
2018-10-03, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spark7
Jag har aldrig följt bonde söker fru men den här säsongen ska jag fan följa det

Det är ju intressant att höra alla bönder och brevskrivare säga: "åh, du ser så bra ut" när de ser ut som en påse skit. Ofattbart!
Citera
2018-10-03, 20:20
Medlem
Kaffebitens avatar
Nu har inte jag läst tråden helt, men den där Anders som vill träffa kvinnan, är inte det samma Anders som i en tidig säsong av programmet Ullared åker omkring på sin truck och sjunger visor? 😅 Bara att han skaffat ett rejält skägg nu. Kändes så likt med både rösten och ansiktet.

Om det fanns fler kvinnor i programmet som är bönder, va det i alla fall en mörkhårig jag menade. (Kolla första gången Idag, missade delen innan första pausen)
Senast redigerad av Kaffebiten 2018-10-03 kl. 20:23. Anledning: Ändring
Citera
2018-10-03, 20:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det är ju intressant att höra alla bönder och brevskrivare säga: "åh, du ser så bra ut" när de ser ut som en påse skit. Ofattbart!
Varför gör dom så då?

Hon med fittpiercingen i läppen som råka höra av sig till Simon var snyggast.
Turligt nog inser jag redan i först avsnittet här att han kommer välja den där Emelie

Mr Pigg har fått mest matchande *kroppsbyggar* tjejer, fan va rätt, för han förtjänar fan
inte grillen
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-03 kl. 20:37.
Citera
2018-10-03, 20:34
Bannlyst
Var verkligen detta det bästa Susanna kunde skrapa fram? Nu är hon ju ingen vidare skönhet själv, rejäla hästtänder och utvuxen hårfärg. Det är ingen skönhetsklass i år kan man lugnt säga. Maken till mesproppar har man heller sällan skådat.

Har någon av dessa överhuvudtaget rört det motsatta könet någon gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in