2018-10-01, 15:27
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Inget av dem skulle jag säga
Ingen porr jag skulle titta på menar jag, men att tycka att en blattebrud lämpar sig som modell bara för att hon har stora läppar? Nja, då har man inte koll på hur modeller ser ut bortom de som finns i porrtidningarna kanske.
Citera
2018-10-02, 08:52
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Vad dem ör trögfattade på tingsrätten där.

Begär bokstavligen talat att jag vill ha FÖRUNDERSÖKNING samt skriver dens
målnummer, namn och personnummer
på misstänkta, får till svars vilken del av
dagbladet vill jag ha. (Trots att jag skrivit
fup) svarar med sidnummer, och att det
är alltså FUP jag är ute efter. Får åter igen
till svars att jag skrivit sidonummer istället
för aktbilaga. Jaha, men är det fuppen du vill
ha frågar dem skicka bara den jävla
fuppen lixom hur svårt ska det vara? Jag har
hållt på sens kl8 på morgonen klockan är snart
15 dem stänger fan snart.

FUP är i denna tråd. Eller saknar du något?
Citera
2018-10-02, 17:05
Medlem
Citat:
Inget av dem skulle jag säga
Har ni sett henne ens? Nu var det iofs rätt länge sen som jag såg henne. Har hon gått ner sig eller vadå?
Citera
2018-10-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
FUP är i denna tråd. Eller saknar du något?
Det var endast en fil
Den fup jag fick på mejl var fem eller sex filer. Alltså är det inte fuppen i sin helhet som ligger upplagd här. Hur som helst, högst ointressant fup vart det
Citera
2018-10-03, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Har ni sett henne ens? Nu var det iofs rätt länge sen som jag såg henne. Har hon gått ner sig eller vadå?
Ja? Jag har sett henne
Citera
2018-10-03, 08:27
Medlem
Citat:
Fröken Y*smine V*rg*as har satt sig själv i klistret ordentligt denna gång. En superhet ortenbrud som enligt mig och många andra lika gärna kunde ha blivit modell. Stora naturligt fylliga läppar med ett underbart porrigt ansikte och en minst lika grym kropp. Men med stora gangsterkomplex sedan långt tillbaks så har hon tagit en annan väg. Jag känner inte henne personligen men har träffat henne vid något enstaka tillfälle och vet om henne via vänner. Hon har smak för ortengangster och var bland annat tillsammans med kurden *li N*ani som blev avrättad i Blackeberg för några år sedan. Mer än så vet jag helt ärligt inte så ni kan låta bli att fråga haha. Var dock tvungen att skriva av mig lite för det här kom som en riktig chock. Jag visste att hon har gjort en del småbrott och hängde mycket bland kriminella o så, men här har hon verkligen varit ute på djupt djupt vatten. Om hon blir fälld för synnerligen grovt nark. brott så är det bara att säga hejdå till det ljuva livet i minst 8 år aktiv tid på anstalt. Jobbigt läge för en sådan tjej.

Det ska dock bli intressant att läsa fupen och se hur dom resonerar när dom säger att de andra försändelserna också innehöll koks...
Samma sak kan man ej säga om hästansiktet K@rima.
Citera
2018-10-03, 08:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Glädjande att blattehoror börjar åka dit också. Fler och fler vill vara med och dela på pengarna drogindustrin genererar och vi har inte sett en bråkdel än mot vad komma skall i fråga om våldsamma strider i förorterna.
Citera
2018-10-03, 09:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greydon
Nu är det en plus-artikel. AB dödar trådar i vanlig ordning.
Efter att ha följt mönstret en tid med AB-artiklar som blir populära genom Flashback, så drar jag slutsatsen att när tillräckligt många människor läst artikeln för att den ska anses het, så blir den automatiskt betalartikel.
Ett jävla otyg är det.
Citera
2018-10-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ingen porr jag skulle titta på menar jag, men att tycka att en blattebrud lämpar sig som modell bara för att hon har stora läppar? Nja, då har man inte koll på hur modeller ser ut bortom de som finns i porrtidningarna kanske.
Hon har mer än stora läppar, vilket jag också skrev. Men du kanske inte lyckades memorera hela texten. Kämpa på min vän.
Citera
2018-10-03, 09:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Hon har mer än stora läppar, vilket jag också skrev. Men du kanske inte lyckades memorera hela texten. Kämpa på min vän.
Hon har inte mer än så till utseendet, märks att du inte fattar vad en modell är.
Citera
2018-10-03, 10:35
Medlem
Kan du lägga upp dom andra filerna i fupen?
Citera
2018-10-03, 10:37
Medlem
Citat:
Det var endast en fil
Den fup jag fick på mejl var fem eller sex filer. Alltså är det inte fuppen i sin helhet som ligger upplagd här. Hur som helst, högst ointressant fup vart det

Kan du lägga upp dom andra filerna i fupen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in