2018-09-30, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Nu hånar han Åkesson och heilar igen.
Begynnelse till Alzheimers?
Och varför tillåts han att heila?

https://www.sydsvenskan.se/2018-09-29/bono-hacklade-akesson-i-kopenhamn

Vilken jävla pajas
Citera
2018-09-30, 00:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Vi har bortom detta enbart en liten sak som abort som Bono kanske borde bry sig om mer.

Citat:
Ireland will be grilled on its human rights record at the UN today - and it might not be pretty

Of the 125 recommendations made in 2011, Ireland accepted – or partially accepted – 106 of them, but it rejected 19 including recommendations on abortion and ending religious discrimination in schools.
http://www.thejournal.ie/ireland-human-rights-un-review-2761526-May2016/

Citat:
Ireland has told the EU that it will accept an additional 330 refugees next year as part of its response to the migration crisis facing people fleeing war-zones in Syria, Yemen and some other states.
https://www.rte.ie/news/ireland/2017/0915/905107-refugees-ireland-eu/

Det handlar om en bråkdel av vad Sverige tagit emot och de har blivit tvingade av EU att göra detta. De ströp gränsen helt 2015. Sedan har idioten Bono magen att klaga på att svenska folket fått nog? Sitt kära Irland vågar han inte kritisera.
Citera
2018-09-30, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Vilken jävla pajas

Han är otroligt ful också. Hur fan kan "en rebell" frottera sig med Angela Merkel och andra globalister som är emot folket och göra det med gott samvete? Jag begriper mig inte på de uberrika och deras konstiga beteende och deras perversa "vänskapsband".

Tycker synd om Mats Wilander som till utseendet skulle kunna vara Bonos bror. De där två har alltid sett så lika ut.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-09-30 kl. 12:02.
Citera
2018-09-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Han är otroligt ful också. Hur fan kan "en rebell" frottera sig med Angela Merkel och andra globalister som är emot folket och göra det med gott samvete? Jag begriper mig inte på de uberrika och deras konstiga beteende och deras perversa "vänskapsband".

Tycker synd om Mats Wilander som till utseendet skulle kunna vara Bonos bror. De där två har alltid sett så lika ut.

Bono vet att med såna där upptåg och hat mot åkesson så får han gillande och ryggdunkningar från både media och europas top politiker.

Tycker det är så jävla genomskinligt.
Citera
2018-09-30, 15:30
Medlem
Geomeisters avatar
Bono har flippat ut. Hur länge har han varit ekonomiskt oberoende? Cirka 30 år? Jag tror det var länge sedan han var och hälsade på i verkligheten.

Håll dig till musiken. Snälla!
Citera
2018-10-18, 21:05
Medlem
jay.simpsons avatar
Om Bono börjar betala skatt den rättmätiga skatten han ska betala och börjar proklamera för migration till Irland kan man kanske ta Bono på allvar. Nu är Bono bara en vit överprivilegierad fjant.

http://www.friatider.se/bono-invandringskritik-r-satans-p-fund

Kanye anklagas för att vara psykiskt sjuk, Kanye är bipolär. Media är helt tyst om Bono som verkligen visar på psykiskt ohälsa.
Citera
2019-01-25, 16:39
Medlem
Förstår inte vad ni har emot Bono, nu är han ju i Davos och propagerar för att vanligt folk ska offra si och så mycket, allt för miljön!

Ni är bara avundsjuka på hans privatjet, tio gigantiska hus och hans 5 miljarder som bara växer och växer.
Citera
2019-01-25, 17:00
Bannlyst
Nej, jag håller inte med TS, U2 är ett väldigt bra band, unika som skapade vacker musik. Kul att lyssna på U2.
Citera
2019-01-25, 19:48
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Undrar om U2 skulle vara lika hatade om Bono som person var mer respekterad än han är? Mig veterligen så grundas oftast hatet på att folk inte tål deras frontmans beteende snarare än deras musik.
Personligen har jag aldrig riktigt begripit vad det är som gör just Bono så illa omtyckt, men jag är väl helt enkelt inte tillräckligt informerad på området.
Citera
2019-01-28, 16:41
Medlem
jay.simpsons avatar
Bonos net worth 700 million dollar enligt celebrity net worth. Invandringen till Irland från tredje världen är i princip obefintlig.

https://youtu.be/p4hBcqt9tQE

Kapitalism är farligt Ett klipp med Bono från Davos.
Citera
2019-01-28, 17:45
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Bono har flippat ut. Hur länge har han varit ekonomiskt oberoende? Cirka 30 år? Jag tror det var länge sedan han var och hälsade på i verkligheten.

Håll dig till musiken. Snälla!

Samtidigt så är det såna med pengar som kan göra skillnad i världen. Skänka pengar till välgörenhet osv. Vad har fattiga människor bidragit med till samhället?
Citera
2019-01-28, 19:31
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Samtidigt så är det såna med pengar som kan göra skillnad i världen. Skänka pengar till välgörenhet osv. Vad har fattiga människor bidragit med till samhället?

Det stämmer. Om han vill skänka pengar till fattiga, bygga skolor i Afrika eller hjälpa till med en välgörenhetsgala för en stad efter någon naturkatastrof är asbra. Men att hålla på och göra några ironiska hitler-hälsningar eller dylikt skulle jag tycka var under min värdighet även om jag ogillade något parti politiskt eller bara försökte vara rolig.

Dagens U2 - An Cat Dubh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in