Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Så kan trådens alla betraktare beskåda när ett troll spyr galla baserad på påhittad grund.
Man kan undra varför dom dag ut och dag in lägger ner tid att förpesta en tråd till så stor grad att dom dominerar antalet inlägg – i en tråd som handlar om ett ämne dom inte tror på.
Är det ett friskt beteende?
Ja.
Nej.
Q har aldrig påstått att Kavanaugh inte skall bli utnämnd. Det är jag som gör det, och mig veteligen är jag inte Q.
Nej, det undrar vi inte. Vi undrar varför ni skriver i tråden över huvud taget.
Jag förstår att du är trött på att ha fel, men vi kan väl se vad du skrev när en annan användare lyfte tanken att Kavanaugh kanske inte blir utnämnd och att det skulle vara slutet för Q.
”Nja, det är att ta i lite väl mycket.
Q har många gånger nämnt att all information inte är sanning:
Citat:
Disinformation is real.
Disinformation is necessary.”
Som vanligt helgarderar ni för att någon ska få rätt. Blir Kavanaugh utnämnd tolkade ni Q rätt. Blir Kavanaugh inte utnämnd tolkade ni Q rätt eftersom Q ibland sprider desinformation.
Alltså: oavsett hur det går har ni tolkar Q rätt. Och snälla, bli inte ledsen och arg på mig, det är NI som helgarderar så här hela tiden.
Att vi andra skriver i tråden är för att påpeka alla fel Q haft, eftersom ni inte gör det och eftersom detta är ett diskussionsforum, inte ett idolforum. Beklagar att du missat det.
Och innan du blir mer ledsen: Ja, Q har rätt ibland. Ha en fin kväll!