Som bekant tror jag inte att Kavanaugh kommer bli vald till ny domare i Högsta domstolen. Anledningen till det finns att läsa bland mina inlägg tidigare i tråden.
Jag misstänker att den förhalningstaktik som nu utspelar sig sker från både Demokraterna och Republikanerna.
Demokraterna tror att dom kan förhala tills efter novembervalen och att dom där kommer återta majoriteten [via valfusk], vilket inte kommer ske.
Republikanerna vill förhala till efter novembervalen då dom tror sig få majoritet i samtliga instanser, vilket dom kommer att lyckas med. Dom vill inte utse Kavanaugh till ny domare, utan använder honom till att förhala processen. Med egen majoritet kan dom utse den domare som var tänkt från början.
Jag har tittat lite på utfrågningarna som var igår och idag och agerandena är minst sagt underliga, om det inte vore för att det är medvetet.
Q #2273:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 24 Sep 2018 - 1:43:32 AM
TRUST GRASSLEY.
Q
Grassley är ordförande i Justitieutskottet och är högst medverkande till att utfrågningarna drar ut på tiden. Förhalar han medvetet? Det har varit min misstanke och det har stärkts.
Q #1649:
Citat:
Q !CbboFOtcZs 30 Jun 2018 - 9:46:19 PM
Citat:
Anonymous 30 Jun 2018 - 9:40:09 PM
>>1973527
Please do not let No Name off the hook. he is a disgrace to Veterans across this great country and needs to be held accountable.
>>1973567
Think SC vote to confirm (coming).
No Name action.
Every dog has its day.
Enjoy the show.
Q
Denna har jag funderat på vad Q kan tänkas vilja förmedla.
Kan det vara som så att McCains röst kommer att användas för att vågen skall slå över till Demokraternas fördel och därmed inte få Kavanaugh vald?
Om ni såg det som precis hände i Justitieutskottet så kan det mycket väl kunna vara så.
Q #2222:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 20 Sep 2018 - 2:32:42 AM
Citat:
Anonymous 20 Sep 2018 - 2:13:38 AM
>>3093270 (lb)
Was moving the date back on POTUS FEMA "Presidential Alert" significant?
>>3093917
Due to K confirmation push.
Hand in hand.
[RR] stand down due to K conf.
Q
Denna post är för mig fortfarande ett mysterium. Har Kavanaugh och Rosenstein tillsamans varit inblandad i fuffens som kommer avslöjas?