2018-09-27, 17:54
Medlem
prominentens avatar
Det var nog dig jag skulle citera

Athen?

Citat:
Ursprungligen postat av Gospel.of.Luke
5. https://www.youtube.com/watch?v=9fgPhV9I1tw
Citera
2018-09-27, 18:18
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
God morgon kamrater!

Citat:
Ursprungligen postat av att
2) en typ av onämnbara
var avsett som en sådan!
Flashback är mitt onlineuniversitet! Jag hajade aldrig vad du menade med "onämnbara" men i dag när jag loggade in så kom svaret till mig som en Guds försyn! Se inlägg 22 i denna tråd ---> (FB) Byxor??
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Får det inte att stämma helt, men Israels yngsta konståkerska Adel Tankova, som tävlade i Pyeongchang i år, föddes i Dnipro, Ukraina. Staden hette tidigare Jekatarinoslav, efter Katarina martyren av Alexandria, även om det förstås, typiskt för tsaristisk tradition, "råkade" bli ett helgon med samma namn som den dåvarande härskaren.
OS-grenarna som de båda damerna (varav den från vår stad i och för sig knappast ens var en dam ännu) tävlade i var av våt karaktär! *plask,plask*
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen
Constantia i Rumänien
Os-grejerna är ett damlag i gymnastik
Säkert nån spion född där
Får säga att Bilinguals gissning på spion har klara likheter med som kommer från vår stad. Dock ej avseende typen av information som utlämnades.
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Det var nog dig jag skulle citera

Athen?
Nix! Vi ska norrut!

6. Genom staden går en å. Det var gott fiske här förr, men nu är det sämre med det. Någon tonfisk tror jag dock ej man någonsin har fiskat här!
Senast redigerad av Gospel.of.Luke 2018-09-27 kl. 18:22.
Citera
2018-09-27, 18:46
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
5 b) https://www.youtube.com/watch?v=qtI9b6bU1ig
Citera
2018-09-27, 20:02
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
5 b) https://www.youtube.com/watch?v=qtI9b6bU1ig

5:an är lurig Varit vid Schloss Drachenburg, i Argentina, Kent, Charon, Styx, Grekland.. Nu är jag i Danmark och funderar på simmare och simhoppare hehe Fiskeklippet tog mig till Venedig-regionen och Marina di Pisa och spioner men, nix inget där
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2018-09-27 kl. 20:06.
Citera
2018-09-27, 20:13
Medlem
prominentens avatar
Tittar lite hastigt och funderar över vilken plask-sport som återfinns i vinter-OS.....för sommar-OS hittar jag inte....fniss...inte min grej det där med sport....jättefin omgång i alla fall
Citera
2018-09-27, 20:48
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
5:an är lurig Varit vid Schloss Drachenburg, i Argentina, Kent, Charon, Styx, Grekland.. Nu är jag i Danmark och funderar på simmare och simhoppare hehe Fiskeklippet tog mig till Venedig-regionen och Marina di Pisa och spioner men, nix inget där
Namnet på ett grevskap du nämner kan, rätt tolkat, utgöra en nyckel till svaret!
Citat:
Tittar lite hastigt och funderar över vilken plask-sport som återfinns i vinter-OS.....för sommar-OS hittar jag inte....fniss...inte min grej det där med sport....jättefin omgång i alla fall
Sommarspel var det och det finns ursexiga svartvita bilder på en ung dam från detta OS som sedermera invaldes i simningens Hall of Fame.
Citera
2018-09-27, 20:50
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Kan vara isvaks-hoppning Vi får se när Luke/Axis är tillbaka efter att ha ätit frukost Retas lite..
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2018-09-27 kl. 21:01.
Citera
2018-09-27, 21:01
Medlem
Katmandu
Senast redigerad av lllllllllllll 2018-09-27 kl. 21:41.
Citera
2018-09-27, 21:09
Medlem
prominentens avatar
Haha....svaret får vi väl vid lunch i morgon vid 18-tiden....

Citat:
Kan vara isvaks-hoppning Vi får se när Luke/Axis är tillbaka efter att ha ätit frukost Retas lite..
Citera
2018-09-27, 21:19
Medlem
Gospel.of.Lukes avatar
Citat:
Ha! Jag åt prisnedsatt ekologisk lokalproducerad filmjölk med glutenfria majsflingor innan jag satte mig vid datormaskinen! Nu slipper ni undan mig!
Citat:
Ursprungligen postat av lllllllllllll
Jag tror att det är en simmerska från Nepal. Jag gissar på staden Katmandu.
Danmark, som Bilingual gissade på, var närmast hitintills. Fast vi ska mer norrut.
Citat:
Haha....svaret får vi väl vid lunch i morgon vid 18-tiden....
Jag jobbar natt. För underrättelsetjänsten.

Nu torde det väl bli lite lättare:

7. Tillägnad alla er som hoppas på en Alliansregering ---> https://www.youtube.com/watch?v=JZXxL7fFmVM
Citera
2018-09-27, 21:22
Medlem
prominentens avatar
Hjärnsläpp: Eskilstuna

Citat:
Ha! Jag åt prisnedsatt ekologisk lokalproducerad filmjölk med glutenfria majsflingor innan jag satte mig vid datormaskinen! Nu slipper ni undan mig!

Danmark, som Bilingual gissade på, var närmast hitintills. Fast vi ska mer norrut.

Jag jobbar natt. För underrättelsetjänsten.

Nu torde det väl bli lite lättare:

7. Tillägnad alla er som hoppas på en Alliansregering ---> https://www.youtube.com/watch?v=JZXxL7fFmVM
Citera
2018-09-27, 21:25
Medlem
Sälen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här