Citat:
Ursprungligen postat av
Junketer
Hon blev blixtförälskad och hoppade av.
Men kärleken höll inte för Leonora Vilhelmsson – som nu åter söker kärleken i tv.
– Jag behövde det för att läka, säger hon.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/1k93jl/bondeleonora-om-uppbrottet-djavulskt-tungt
Ja vi får väl se om hon kan följa reglerna i år, föga troligt anser jag. Följer man inte spelets regler på burken lär man nog inte göra det i "Kärlek åt alla" heller.......när man läser i artikeln så verkar det ju inte som hon ändrat sig så mycket och verkar lika naiv och konstig som sist. Nej den damen skulle INTE fått en ny chans! Nedan från artikeln
”Försökte sköta mig”
Inför förra säsongen kunde Leonora inte hålla sig från att svara på kontaktsökande friarinnor redan före programmet.
På frågan om hon var bättre på att följa reglerna den här gången blir hon märkbart röd i ansiktet."
– Nja, jag försökte sköta mig, säger hon med ett skratt.
Jaha, men?
"– Jag ska väl vara tyst nu så det inte blir ett kontraktsbrott.
Att våga börja dejta igen blev också ett sätt att ta sig vidare för Leonora.
– jag ville ha chansen att dejta tjejer jag trodde på. Nu blev det väldigt olika modeller och olika åldrar och det är bra för jag har fått lära mig ett och annat av det. Men just att jag vågade igen. Jag behövde det för att läka, säger hon."
Ett förhållande söker man väl efter för att man känner i hjärtat att man vill ha det och verkligen är redo för det? inte bara för att det är en del av en "läkningsprocess". Blir bara irriterad på henne!