2018-09-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Finns det ens någon som inte varit upptagen.
Kan ju tolkas som att hon inte ville prenumerera utan föredrog
lösnummer.

Sen är det ju lättare att hantera en gift man som inte vill
skiljas utan bara är ute efter lite prassel.

Hon har enligt uppgifter haft 2 officiella relationer sedan 2011? Var någon av dem upptagna? Vi får just inte veta något om församlings JH, är det mest bara hans kompisar i tråden?
Inga fler älskare än SD har avslöjats. Kanske hade hon något bra pågång med AL, men tydligen tolkades inte hennes umgänge och resor med honom som ”intimitet”. Jag är rejält nyfiken på om svartsjukan kring Beholder X öht var befogad. Med det sagt dömer jag henne inte om hon hade flera relationer som vi inte vet om, hon hoppades säkert innerst inne på något långvarigt. Hon såg ju enligt sin blogg ut att trivas bra i kärnfamiljen, kanske tappade fotfästet efter skilsmässan och fyllde tomrummet med geocach...
Senast redigerad av flashbackfollower 2018-09-26 kl. 12:29.
Citera
2018-09-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Hon har enligt uppgifter haft 2 officiella relationer sedan 2011? Var någon av dem upptagna? Vi får just inte veta något om församlings JH, är det mest bara hans kompisar i tråden?
Inga fler älskare än SD har avslöjats. Kanske hade hon något bra pågång med AL, men tydligen gick inte EGT/SD igång på hennes umgänge och resor med honom. Jag är rejält nyfiken på om svartsjukan kring Beholder X öht var befogad. Med det sagt dömer jag henne inte om hon hade flera relationer som vi inte vet om, hon hoppades säkert innerst inne på något långvarigt. Hon såg ju enligt sin blogg ut att trivas bra i kärnfamiljen, kanske tappade fotfästet efter skilsmässan och fyllde tomrummet med geocach...

Nej det vore intressant att veta huruvida beholder x hade något slags förhållande utöver vänskap med henne eller inte.
Jag själv har fått höra att jag gått på dejt med LW, men det stämmer nu inte.
Mycket snack sprids om LW men det verkar bottna i avundsjuka och ogillande.
Citera
2018-09-26, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Kolla upp Johnson et al 2012 (the irony) som står bakom grafen under rubriken Kan ålder påverka mina möjligheter att bli gravid?
http://se.clearblue.com/hur-blir-man-gravid/hur-lang-tid-tar-det-att-bli-gravid

Frisk och fertil är ju olika saker, oavsett hälsa avtar ju fertiliteten - du får liksom ditt antal ägg/livstid vilket varierar. Friska 20nånting kan ju ha urkass fertilitet, en vän till mig blev gravid under pågående cancerbehandling vid 30nånting.

Ja du har säkert rätt, men min invändning är bara att en kvinna som lätt har blivit gravid 3 ggr behöver fortsätta att skydda sig till klimakteriet. Inte strunta i p-medel för att risken bara är 1%. Chansen att man har sex just vid ägglossning ökar när man är lite äldre och i ett långvarigt = inte så dagligen passionerat och erotiskt förhållande.
Citera
2018-09-26, 12:28
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Sh.Holmes har inte hittils visat någon källa på något av sina påståenden

Förstår inte att han får hållas med att spy ut sin galla, med lögner förtäckta hot och okvädningord.
Han ljuger som en borstbindare. Finns andra som abslöjats ljuga också men inte i sån omfattning som Sh.Holmes.
Hur han kan tro han ärar LW genom att bete sig på det viset är nog inte bara för mig en gåta.
Citera
2018-09-26, 12:31
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Gravid kan du bli upp över 50 år, en hel del aborter i åldrarna 40-50, när ett barn inte alls finns på kartan längre. Men jag tror inte alls att hon ”låg runt”. Hon hade nog fullt upp ändå.

Låt vara men sannolikheter på en rad plan störtdyker vad gäller realismen i det. Inklusive att det skulle binda just LW vid barnet i tio år eller så.

Därtill så skulle det mycket kraftigt signalera motiv för polisen, och kanske även dna..?
Citera
2018-09-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Låt vara men sannolikheter på en rad plan störtdyker vad gäller realismen i det. Inklusive att det skulle binda just LW vid barnet i tio år eller så.

Därtill så skulle det mycket kraftigt signalera motiv för polisen, och kanske även dna..?

LW var mycket tydlig med att hon inte ville ha fler barn, så hon såg nog till att det var säkrat
Citera
2018-09-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Har obduktionsprotokollet publicerats för allmänheten?

Nej, men underförstått kunde fallet kanske ha kommit längre med detta i protokollet. Inte nödvändigtvis så att MGM måste vara GM även om ett ev. barn vore hans.
Citera
2018-09-26, 13:03
Medlem
Citat:
Inga fler älskare än SD har avslöjats. Kanske hade hon något bra pågång med AL, men tydligen tolkades inte hennes umgänge och resor med honom som ”intimitet”. Jag är rejält nyfiken på om svartsjukan kring Beholder X öht var befogad. Med det sagt dömer jag henne inte om hon hade flera relationer som vi inte vet om, hon hoppades säkert innerst inne på något långvarigt. Hon såg ju enligt sin blogg ut att trivas bra i kärnfamiljen, kanske tappade fotfästet efter skilsmässan och fyllde tomrummet med geocach...

Jag vet inte ett dugg om LW annat än det som stått i tråden, samma
sak med SD.

Hade inte AL ett förhållande, jag kanske har missuppfattat det.

När du skriver om svartsjuka gällande Beholder så syftar du väl på SD.
Kan det anses bekräftat att han va svartsjuk?

Vet du varför LW och UW skilde sig?
Citera
2018-09-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Nej, Norgeresenären är en relativt ny vän som tillkommit i LWs krets. Den jag menade bor i Västerås. Han har varit tillsammans med LW en längre tid och även träffat barnen som mammas kille men jag lägger in den brasklappen att dom absolut kan ha gått skilda vägar men fortsatt vara goda vänner som umgås och sover hos varandra. LW tycktes haft svårt att helt utesluta människor i sitt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Kan nog avskrivas helt. M*ts L*rss*n befann sig i USA när mordet begicks - d v s om man ska lita till hans bilder på Instagram.

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
LW använde ordet vän om alla i hennes närhet. Denne man var hon i en djupare relation med och han har träffat barnen. Åtminstone två utav dessa har benämnt honom som "mammas kille".

Här är lite info som jag tog fasta på när jag fick upp ögonen på ML.
Det intressanta är om ML försökt vilseleda med sitt IG, Honan6 gick på det, kanske pokerspelare gick på den bluffen med

Som sagt, även om det finns massa indicier mot SD och även en klart tänkbar motivbild, så känner jag att om ML hade känslor för LW (som jag tror, oavsett deras status vid mordtillfället) så hade ML starkare och mer närliggande känslor för LW än SD, om vi bygger mordet på svartsjuka.
Citera
2018-09-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nej det vore intressant att veta huruvida beholder x hade något slags förhållande utöver vänskap med henne eller inte.
Jag själv har fått höra att jag gått på dejt med LW, men det stämmer nu inte.
Mycket snack sprids om LW men det verkar bottna i avundsjuka och ogillande.

Eller så gissas det en hel del i brist på fakta.
Citera
2018-09-26, 13:12
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
LW var mycket tydlig med att hon inte ville ha fler barn, så hon såg nog till att det var säkrat
Varför skulle LW vara mycket tydlig för dig om ev, framtida barn?
Citera
2018-09-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Här är lite info som jag tog fasta på när jag fick upp ögonen på ML.
Det intressanta är om ML försökt vilseleda med sitt IG, Honan6 gick på det, kanske pokerspelare gick på den bluffen med

Som sagt, även om det finns massa indicier mot SD och även en klart tänkbar motivbild, så känner jag att om ML hade känslor för LW (som jag tror, oavsett deras status vid mordtillfället) så hade ML starkare och mer närliggande känslor för LW än SD, om vi bygger mordet på svartsjuka.
Han måste vara en väldigt klipsk och iskall jäkel denne ML som lyckats undgå polisens radar sedan i maj, för utredarna har ju inte alls koll på denna människa och han säkert heller inte förhörd..Suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in