Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Nej, Norgeresenären är en relativt ny vän som tillkommit i LWs krets. Den jag menade bor i Västerås. Han har varit tillsammans med LW en längre tid och även träffat barnen som mammas kille men jag lägger in den brasklappen att dom absolut kan ha gått skilda vägar men fortsatt vara goda vänner som umgås och sover hos varandra. LW tycktes haft svårt att helt utesluta människor i sitt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Kan nog avskrivas helt. M*ts L*rss*n befann sig i USA när mordet begicks - d v s om man ska lita till hans bilder på Instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
LW använde ordet vän om alla i hennes närhet. Denne man var hon i en djupare relation med och han har träffat barnen. Åtminstone två utav dessa har benämnt honom som "mammas kille".
Här är lite info som jag tog fasta på när jag fick upp ögonen på ML.
Det intressanta är om ML försökt vilseleda med sitt IG, Honan6 gick på det, kanske pokerspelare gick på den bluffen med
Som sagt, även om det finns massa indicier mot SD och även en klart tänkbar motivbild, så känner jag att om ML hade känslor för LW (som jag tror, oavsett deras status vid mordtillfället) så hade ML starkare och mer närliggande känslor för LW än SD, om vi bygger mordet på svartsjuka.