2018-09-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Äktenskaps- krascherskor får väl förbittrade fiender även utanför den frigida Equmeniasekten? Havererade äktenskap med barn inblandade är källa till livslångt hat och hämd. Familjen är helig inte bara i Equmeniaförsamlingen.

Vilka andra gifta män har LW haft en relation med, bortsett från SD?

Tror faktiskt att många manliga geocachare tyckte hon var en glad, intressant och duktig geokompis samt en frisk fläkt att vara ute med men att LW föredrog ett kompisförhållande.

Vid detta lag ser vi att många rykten från trådstarten inte överlevt en granskning.
Citera
2018-09-26, 11:14
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Äktenskaps- krascherskor får väl förbittrade fiender även utanför den frigida Equmeniasekten? Havererade äktenskap med barn inblandade är källa till livslångt hat och hämd. Familjen är helig inte bara i Equmeniaförsamlingen.
Hahaha. Äktenskapskraschare hellre. Så SD är en marionettdocka utan egen vilja som LW styrde och tvingade till sig sex med?
Ditt kvinnoförakt stinker.
Citera
2018-09-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
En ev. graviditet hade upptäckts av obducenten.

Har obduktionsprotokollet publicerats för allmänheten?
Citera
2018-09-26, 11:18
Medlem
Citat:
Först skriver du detta:.

2 inlägg senare skriver du detta:

Först trodde jag bara du spelade korkad, men nu inser jag att du är korkad på riktigt. Och inte bara korkad, en osympatisk retsticka som uppmuntrar till kvinnovåld. Det säger allt om dig som en mycket låg variant av människa.

För vanliga normalbegåvade, och kanske också för de som är emot kvinnovåld, kan de utläsa att jag spekulerade. Jag vet inte vem denne bisexuella är.
Citera
2018-09-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Legat runt kanske är att ta i men uppenbart, enligt vittnen i tråden, har hon medvetet gått in i ett par "relationer" med män som hon vet varit "upptagna" .

Finns det ens någon som inte varit upptagen.
Kan ju tolkas som att hon inte ville prenumerera utan föredrog
lösnummer.

Sen är det ju lättare att hantera en gift man som inte vill
skiljas utan bara är ute efter lite prassel.
Citera
2018-09-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Vill också lägga till att ansvaret ligger hos den gifta partner om han inleder en relation bakom ryggen. Inte ens alla som är ute och ”jagar” som berättar att de är gifta...
Ansvaret ligger hos den redan ’upptagne’, det är jag helt enig om. En del av dessa casanovor har även en tendens att få kvinnor att tro att deras förhållanden är på upphällning och att separation/skilsmässa är nära förestående, allt för att kunna spela dubbelt
Citera
2018-09-26, 11:43
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Först trodde jag bara du spelade korkad, men nu inser jag att du är korkad på riktigt. Och inte bara korkad, en osympatisk retsticka som uppmuntrar till kvinnovåld. Det säger allt om dig som en mycket låg variant av människa.

För vanliga normalbegåvade, och kanske också för de som är emot kvinnovåld, kan de utläsa att jag spekulerade. Jag vet inte vem denne bisexuella är.

Om du inte vill avslöjas som den simpa lögnare du är ber jag dig om källa till att jag uppmuntrat till kvinnovåld?
Citera
2018-09-26, 11:47
Medlem
Citat:
Gravid kan du bli upp över 50 år, en hel del aborter i åldrarna 40-50, när ett barn inte alls finns på kartan längre. Men jag tror inte alls att hon ”låg runt”. Hon hade nog fullt upp ändå.

Kan kan man men sannolikheten är låg. Utan fertilitetsbehandling är risk/chans ner mot 1% vid 45 års ålder. Missfallsrisken är därtill 1 av 4 graviditeter jämfört med yngre gravida där risken är 1 av 10. Fertilitetsbehandling ligger oftast bakom mödrar 40+ vilket är ca 2500 av de 120 000 barn som föds i snitt per år.se.

Därtill var väl Lena inte katolik utan preventivmedel borde väl vara tillåtet i frikyrkliga sammanhang och personligen något jag skulle begagna om jag visste att min partner inte var exklusivt min. Inte enbart av fertilitetsskäl.
Citera
2018-09-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
Kan kan man men sannolikheten är låg. Utan fertilitetsbehandling är risk/chans ner mot 1% vid 45 års ålder. Missfallsrisken är därtill 1 av 4 graviditeter jämfört med yngre gravida där risken är 1 av 10. Fertilitetsbehandling ligger oftast bakom mödrar 40+ vilket är ca 2500 av de 120 000 barn som föds i snitt per år.se.

Därtill var väl Lena inte katolik utan preventivmedel borde väl vara tillåtet i frikyrkliga sammanhang och personligen något jag skulle begagna om jag visste att min partner inte var exklusivt min. Inte enbart av fertilitetsskäl.

Fast är det friska, bevisligen fertila kvinnor vi då pratar om? Risken att hoppa i säng med någon man inte borde är dessutom klart störst runt ägglossningen då sexdriften är som starkast. Klart att en förnuftig kvinna (och man) skyddar sig men denna relation var nog inte alltid så förnuftig. Med det sagt tror jag ju inte heller att hon var gravid, jag tror det var länge sedan hon hade sex med SD.
Citera
2018-09-26, 12:04
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Om du inte vill avslöjas som den simpa lögnare du är ber jag dig om källa till att jag uppmuntrat till kvinnovåld?

Sh.Holmes har inte hittils visat någon källa på något av sina påståenden
Citera
2018-09-26, 12:10
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hahaha. Äktenskapskraschare hellre. Så SD är en marionettdocka utan egen vilja som LW styrde och tvingade till sig sex med?
Ditt kvinnoförakt stinker.

-- En pastor som idkar könskärlek med mannen hon vigt, och då även bett sin kommande älskare lovat trohet till sin nära vän HD, är fakta det inte hur man än slingrar sig går att bortse från ens med lögner och okvädningord.

-- Som grädde på moset så ljuger du ihop att jag har kvinnoförakt för att dölja LWs sidor du har beröringsskräck med och själv tycker så hemskt illa om. Inte vackert men det är heller inte alltid sanningen.
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-09-26 kl. 12:13.
Citera
2018-09-26, 12:13
Medlem
Citat:
Fast är det friska, bevisligen fertila kvinnor vi då pratar om? Risken att hoppa i säng med någon man inte borde är dessutom klart störst runt ägglossningen då sexdriften är som starkast. Klart att en förnuftig kvinna (och man) skyddar sig men denna relation var nog inte alltid så förnuftig. Med det sagt tror jag ju inte heller att hon var gravid, jag tror det var länge sedan hon hade sex med SD.

Kolla upp Johnson et al 2012 (the irony) som står bakom grafen under rubriken Kan ålder påverka mina möjligheter att bli gravid?
http://se.clearblue.com/hur-blir-man-gravid/hur-lang-tid-tar-det-att-bli-gravid

Frisk och fertil är ju olika saker, oavsett hälsa avtar ju fertiliteten - du får liksom ditt antal ägg/livstid vilket varierar. Friska 20nånting kan ju ha urkass fertilitet, en vän till mig blev gravid under pågående cancerbehandling vid 30nånting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in