Citat:
Ursprungligen postat av
Hera2018
Jo, jag vet att deras kontakt inte varit bra. Jag ville bara inte skriva det här men som sagt det är ju ren fakta. Ja visst är allt detta tragiskt 😢
Ja, det är så överjävligt alltihop.
Tess är/var den människa som jag hade önskat en trygg familj för mest av allt. Allt hon ville var att leva ett liv i kärlek med en man som älskade henne och få barn tillsammans med honom. Hon hade inte stora krav på livet egentligen. Det som satt henne i denna situation med destruktiva relationer var att hon älskade för mycket, ville för mycket, såg människors potential för mycket, och som inte såg sin egen så att hon satte gränser i tid.
Det gör ont ända in i hjärteroten att hon behövt genomlida detta, och att varken jag eller någon annan kunde få henne att bryta det mönstret.
Nu vill jag bara att hon hittas. Att hon får ro, oavsett på vilket sätt det ser ut.
Och att vi som älskar henne får svar.
Mest av allt hoppas jag såklart att hon lever. Att hon dragit till någon söderhavsö och skitit i katterna och kommer tillbaka lycklig och välmående. Men chansen till det är i princip obefintlig.