2018-09-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Jag tror att Du är en av dom som borde förhöras ingående, Du döljer något!
Före detta pojkvänner har dom nog redan förhört.
Mannen som misshandlade är säkert förhörd och har span på sig.
Men kan Du förklara hur fan Du får in SD politiker i det här, spunkankan?

DU om du inte tänker läsa det jag skriver så varför i helvete ska jag då svara dig då?
Tror du SD är helgon eller?

Om jag skriver att Tess träffade politiker och gjorde lite undersökningar så får du för helvete fatta det utan att jag skriver EXAKT vad som står på hennes facebook sida för det kan jag INTE göra.
Men vi vet att efter detta med Tess granskning eller vad vi nu ska kalla det innan valet har gjort att antingen vill Tess vara ifred eller så har det hänt något, men vad?

Har du inget att tillföra alls så lägg bara ned!

Det fattar du väl själv att det finns människor till allt.

Lyssna en gång till på vad systern säger:

https://www.facebook.com/EfterlystSE/videos/234897447373370/
Citera
2018-09-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Den frågan ställer jag mig med, hur i helvete kan hon få det till att SD är inblandade? För att återigen falla bort från tråden som handlar om Tess?

Hera2018 du säger att du är vän med Tess, kan du då läsa hennes facebook sida?
Citera
2018-09-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Tror du på riktigt att några politiker från SD skulle göra en människa illa? Fd pojkvänner ok, han som misshandlade sist ok, men politiker inom SD det verkar så långsökt så det finns inte.

Spontant tycker jag också att SD-spåret verkar väldigt långsökt. Man kan säkert reta upp sig på varandra om man tycker olika politiskt, men att det skulle gå längre än lite käbbel är väldigt ovanligt. Det närmaste jag kommer på är mordet på John Hron och det var 1995. Sedan ger sig extremgrupper på både vänster- och högerkanten på varandra rätt ordentligt så klart. Therese tillhörde väl inte någon sådan grupp?
Citera
2018-09-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Spontant tycker jag också att SD-spåret verkar väldigt långsökt. Man kan säkert reta upp sig på varandra om man tycker olika politiskt, men att det skulle gå längre än lite käbbel är väldigt ovanligt. Det närmaste jag kommer på är mordet på John Hron och det var 1995. Sedan ger sig extremgrupper på både vänster- och högerkanten på varandra rätt ordentligt så klart. Therese tillhörde väl inte någon sådan grupp?

Nej Tess är inte vare sig höger/vänster extremist.

När man pratar OM en försvunnen person så pratar man alltid som OM personen lever, kom i håg det!
Citera
2018-09-25, 23:13
Medlem
För sista gången:

Lyssna På vad Pernilla säger:

Citera
2018-09-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Nej Tess är inte vare sig höger/vänster extremist.

Ok, tror du att några som hon granskat inför valet kan ha velat skada henne ändå?

Citat:
När man pratar OM en försvunnen person så pratar man alltid som OM personen lever, kom i håg det!

Jag håller med. Menade det slarvigt som 'har tillhört sådana organisationer någon gång i livet'. Menade inte att uttrycka det som om hon inte längre levde, men jag ser att det lätt kan läsas så. Sorry, ska vara mer noga med att inte uttrycka det så.
Citera
2018-09-25, 23:17
Medlem
Citat:
På facebook skriver Tess att hon vill att vi ska hålla lite "andakt", alltså vänta in henne, för hon vill vara ifred, men hur länge? Det här var den 18 augusti. Vad hände sedan? Katterna var alltså ensamma i mer än 14 dagar.
Att ingen reagerade på 14 dagar tycker jag är konstigt. Hade jag varit borta från min lägenhet i två dagar hade någon reagerat. Det är ju ochså jävligt udda , hon måste ju ha varit ensam på något sätt.
Citera
2018-09-25, 23:22
Medlem
Hur säkra är vi på att hon inte varit i lägenheten efter den 18e?

Det jag tyckt mig se i tråden och i media är att hon inte haft kontakt med någon efter den 18e. Om hon ville vara ifred kan hon väl ha varit i lägenheten även efter den sista kontakten med omvärlden?
Citera
2018-09-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Ursäkta/förlåt jag tänkte på spunkkärringen som inte verkar så begåvad i det jag skrev.
Så inget illa om er vänner och anhöriga, jag är övertygad om att ni gör allt för hitta Tess.
Tack och jag är tacksam att du hjälper till.
Citera
2018-09-25, 23:34
Medlem
Citat:
DU om du inte tänker läsa det jag skriver så varför i helvete ska jag då svara dig då?
Tror du SD är helgon eller?

Om jag skriver att Tess träffade politiker och gjorde lite undersökningar så får du för helvete fatta det utan att jag skriver EXAKT vad som står på hennes facebook sida för det kan jag INTE göra.
Men vi vet att efter detta med Tess granskning eller vad vi nu ska kalla det innan valet har gjort att antingen vill Tess vara ifred eller så har det hänt något, men vad?

Har du inget att tillföra alls så lägg bara ned!

Det fattar du väl själv att det finns människor till allt.

Lyssna en gång till på vad systern säger:

Ja, du kan fortsätta svära åt mig , det är inget som jag precis tar åt mig . Nu är det ju så att du är nog lite fel ute vad det gäller SD jag tycker att vi håller oss till ämnet här va?
Citera
2018-09-25, 23:35
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
För sista gången:

Lovar Du att det var sista gången Du uttalar dig med denna länk ?
Sverigedemokraterna är misstänkta i försvinnandet av Tess enligt dig.
Jag tar risken härmed risken att bli avstängd, Du är ju riktigt dum i huvudet, det är något fel på dig.
Hur fan får Du det till det ?
Ja jag har lyssnat på din länk, det måste vara något som är krypterat i det inslaget för där finns inget som för detta fallet vidare.
Citera
2018-09-25, 23:39
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
För sista gången:

Ja, och?

Dessa är hennes ord:

"Det jag är livrädd för är att någon har fört bort henne och håller henne fången på något vis".

Vad ville du ha sagt med detta? Att vi alla ska börja knacka in dörrar och skrika THERESE ÄR DU DÄR?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in