2018-09-23, 19:35
  #3013
Medlem
Isnatts avatar
När det är lite 'feeling' i rummet och martin säger 'fan vad jag gillar det här, fan vad bra det är!' så dödar han stämningen direkt eftersom dom inblandade börjar tänka på vad dom säger.

Tyckte för övrigt det var redig arbetslös arbetarejargong när lille Jinder var där.
Citera
2018-09-23, 19:41
  #3014
Medlem
Stroboscopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
När det är lite 'feeling' i rummet och martin säger 'fan vad jag gillar det här, fan vad bra det är!' så dödar han stämningen direkt eftersom dom inblandade börjar tänka på vad dom säger.

Tyckte för övrigt det var redig arbetslös arbetarejargong när lille Jinder var där.

Tycker du slår huvudet på spiken, jag hade inte kunnat uttrycka mig bättre!
Citera
2018-09-23, 21:24
  #3015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
När det är lite 'feeling' i rummet och martin säger 'fan vad jag gillar det här, fan vad bra det är!' så dödar han stämningen direkt eftersom dom inblandade börjar tänka på vad dom säger.

Tyckte för övrigt det var redig arbetslös arbetarejargong när lille Jinder var där.

Var ju dock kul när de frågade Martin hur han hade fått se Jinders storie, var på han famlar med orden och till slut svarar; "äeh jag vet inte någon skickade den till mig"..

I själva verket fick han den skickad i chatten, men det var uppenbart att han inte ville avslöja för Little Jinder att det var live.
Citera
2018-09-23, 23:31
  #3016
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Var ju dock kul när de frågade Martin hur han hade fått se Jinders storie, var på han famlar med orden och till slut svarar; "äeh jag vet inte någon skickade den till mig"..

I själva verket fick han den skickad i chatten, men det var uppenbart att han inte ville avslöja för Little Jinder att det var live.
Fast han sa ju att det var live flera gånger? Jag tolkade snarare som att han inte ville erkänna att han följer henne på instagraM.
Citera
2018-09-24, 06:23
  #3017
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Öh? Fanns killar i rummet med som inte alls blev obekväma alls. Märkligt att bespotta en tjej för att andra tjejer inte vågar ta plats.

Autonomvänstersnacket får mig att rysa av obehag, men jävlar vad hon växte med programmet. Tror ni bara tycker hon är osympatisk då hon är kvinna. Ni borde verkligen klaga på alla andra narcissister som beter sig exakt likadant varje morgon, med undantaget att ha skägg.

Där kom den förutsägbara och trötta kommentaren. Nä, det är för att hon är kvinna som jag tycker hon verkar osympatisk utan för att hon beter sig, just det, osympatiskt.
Citera
2018-09-24, 08:14
  #3018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Fast han sa ju att det var live flera gånger? Jag tolkade snarare som att han inte ville erkänna att han följer henne på instagraM.

Det var ju senare in i programmet, det här var medan Little Jinder tvekade på att ens vara med.
Citera
2018-09-24, 17:02
  #3019
Medlem
Run3s avatar
Vad jobbig Little Jinder är som person. Tar emot, för jag har lyssnat på en och annan låt av henne och tyckt det var bra. Men kan nog inte lyssna mer på hennes musik i framtiden utan att få dåligt samvete.
Citera
2018-09-24, 17:57
  #3020
Medlem
HandsomeDans avatar
Tror Martin läser denna tråd och gör allt för att provocera oss här. Daniel och Fanny var med idag igen... Förstår verkligen inte, blir ju aldrig bra när de är med? Han kan ju inte missa det? Även om Simon och Ahmed till viss del räddade dagens avsnitt så drar de ju verkligen ner kvalitén. Speciellt Daniel. Begriper inte vad han gör där.
Citera
2018-09-24, 19:47
  #3021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Öh? Fanns killar i rummet med som inte alls blev obekväma alls. Märkligt att bespotta en tjej för att andra tjejer inte vågar ta plats.

Autonomvänstersnacket får mig att rysa av obehag, men jävlar vad hon växte med programmet. Tror ni bara tycker hon är osympatisk då hon är kvinna. Ni borde verkligen klaga på alla andra narcissister som beter sig exakt likadant varje morgon, med undantaget att ha skägg.

killarna tyckte ju det var gött med lite osköna kommentarer och udda stämning. det är just sånt martin lever för! hon ställde jävligt märkliga frågor till tjejerna om hur mycket kuk de fått...

brukar aldrig lyssna på några slags poddar där little jinder är med - just för att jag ogillar hennes beteende. hade tänkt göra samma sak med detta avsnitt men eftersom en del ansåg det vara "guld" gav jag det ändå ett försök. aldrig mer!
Citera
2018-09-24, 21:42
  #3022
Bannlyst
Martin måste ju tycka ordentligt synd om Daniel och därför låter honom vara med? Han tillför verkligen ingenting, snarare tvärt om han är ju efterbliven på riktigt?
Det första sympatiska draget man märkt av Martin dock.

Oj vilken dubbelmoral ang "rasism" senaste veckan, helvete vad dom pissar på kineser! Brukar inte vänsteraktivister älska Kina?

Btw sist Martin berättade om Felix Herngren sa han att Felix hade erbjudit honom 20-25 tusen kronor, men nu säger han att Felix gapat " Du får NOLL kronor!!". Vad tror ni är den rätta historien?
__________________
Senast redigerad av biker81 2018-09-24 kl. 22:34.
Citera
2018-09-25, 13:49
  #3023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Där kom den förutsägbara och trötta kommentaren. Nä, det är för att hon är kvinna som jag tycker hon verkar osympatisk utan för att hon beter sig, just det, osympatiskt.

Vad är det som är så osympatiskt med henne då menar du? Är ett ganska vitt och brett uttryck och du måste förstå att jag kommer med den "trötta kommentaren" då det brukar sitta minst två killar av Little Jinders kaliber i studion men dessa får aldrig den skiten i denna tråd?
Citera
2018-09-25, 13:52
  #3024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Hur dyrt tror Martin att frukost är egentligen?


Om du informerar Martin att det är avdragsgillt kanske han nappar (för att han är en sniken jävel)

Dock hade det även nog blivit ett mycket bättre program om deltagarna fick i sig lite energi före/under programmet. Istället kommer Daniel Sanchez och överkompenserar sina dåliga framträdanden med dounuts till gästerna....

Jonathan Unge har helt rätt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in