Citat:
Ursprungligen postat av
nouveaudouche
Håller med! Man kände hur obekväma de andra tjejerna blev.
Ogillar verkligen Little Jinder och hennes sätt att vara som person.
Öh? Fanns killar i rummet med som inte alls blev obekväma alls. Märkligt att bespotta en tjej för att andra tjejer inte vågar ta plats.
Autonomvänstersnacket får mig att rysa av obehag, men jävlar vad hon växte med programmet. Tror ni bara tycker hon är osympatisk då hon är kvinna. Ni borde verkligen klaga på alla andra narcissister som beter sig exakt likadant varje morgon, med undantaget att ha skägg.