2018-09-20, 12:05
Medlem
https://streamable.com/fksjr

Här är Little Jinders instastory som nu har tagits bort, som det pratades om i programmet.
Citera
2018-09-20, 16:23
Medlem
Var rätt länge sen amk-morgon var en bra pod. Beror väl mest på vilka gäster som fortfarande har lust att komma dit nuförtiden. Dubbelmoralen i att det är jättekul att skämta om dvärgar och CP-skadade men om någon säger neger, oj oj... hör väl också till. Poden kan va kul när Gärdenfors, Albin O, Aurell eller Brenning är med, några till säkert som jag inte kommer ihåg nu.. i övrigt är det bara utfyllnad för att det ska bli en ”show” trots allt. Blev överraskad att J Unge var med idag. Kul! Soneby är en typisk gammal ”högstadiemobbare” som någon så träffande beskrev honom/dom tidigare, och samtidigt förträfflig ögontjänare när han tror att det gagnar honom. Otäck människa verkar han vara. Men han har ju ändå lyckats tigga till sig pengar för att bygga upp en studio och en inkomst. Grymt så, men han är ändå en manipulativ psykopat.
Citera
2018-09-20, 17:44
Medlem
Fantastiskt avsnitt idag med Brolle, jinder och Unge.

Men för att klaga av sig (det är väl vad den här tråden går ut på)är jag så jäkla trött på skämtet "jag tar avstånd" eller "Nej, nu går jag ut" så fort nåt halvgrovt sägs. Fattar inte att typ 80% av gästerna kör med det skämtet mest frekventa användarna är Thomas Eriksson, Daniel Sanchez samt ALLA tjejer. Låter väl Branne komma undan med det för han började och har sin sarkastiska samt säger jävligt grova saker.

Då det har snackats om gästerna och deras standup tycker jag det är intressant de gästerna som är bra men kassa på standup och vice versa; Tex Daniel Sanchez är värdelös gäst men rolig på scen, Robin Berglund är bra gäst men ingen vidare på scen
Citera
2018-09-20, 17:46
Medlem
Haha, nu har jag lyssnat på första halvan av dagens också! (20/8-18)
Hon jinder är ju helt dum i huvudet! Förutom att hon är trettio och låter som en lidingöwannabe gymnasietjej, uppväxt i Örebro! 😳
Citera
2018-09-20, 21:09
Medlem
Otroligs avatar
Äntligen dyker Unge upp men då bluddras det i mun på varandra och det blir outhärdligt att lyssna på. Vilket slöseri.
Citera
2018-09-21, 05:02
Medlem
frantiks avatar
Vilken jävla pod igår blev då. Kul med lite jävla friska fläktar och fart. Jinder och Branne på tjack var ju väldigt kul. Det var ju också kul hur man hörde att Unge märkte att Branne var i farten, därav hans garvande.
Sen som någon sa, hade liksom hellre haft Unge en annan pod en just den igår så man fick höra mer av honom. Men jävlar. Sonken och Elin hade nada.
Citera
2018-09-21, 09:48
Medlem
Märkligt dock att Simon Gärdenfors aldrig kom på tal. Hon har ju spelat in Arkiv Samtal med honom, kanske den andra komikern som Little Jinder dejtat? Den första är ju Henrik Nyblom vilket var rätt nyligen har jag för mig. Och att Branne och Simon har en liten beef gör ju det hela bara ännu roligare.
Senast redigerad av egenvilja 2018-09-21 kl. 09:52.
Citera
2018-09-22, 00:02
Bannlyst
Jag har klagat en del på amk men fan vilket guldavsnitt igår!
Synd att Unge inte fick mer luft men det finns ju gott om material med honom i andra poddar.
Citera
2018-09-22, 01:28
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Äntligen dyker Unge upp men då bluddras det i mun på varandra och det blir outhärdligt att lyssna på. Vilket slöseri.

Han dyker upp i dagens avsnitt av Arkiv Samtal med Simon Gärdenfors ”324. Jontan Unge om judisk populärkultur”
Citera
2018-09-23, 03:02
Medlem
Falcãos avatar
Jävlar vad Little Jinder är osympatisk!
Citera
2018-09-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jävlar vad Little Jinder är osympatisk!

Håller med! Man kände hur obekväma de andra tjejerna blev.
Ogillar verkligen Little Jinder och hennes sätt att vara som person.
Citera
2018-09-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Håller med! Man kände hur obekväma de andra tjejerna blev.
Ogillar verkligen Little Jinder och hennes sätt att vara som person.

Öh? Fanns killar i rummet med som inte alls blev obekväma alls. Märkligt att bespotta en tjej för att andra tjejer inte vågar ta plats.

Autonomvänstersnacket får mig att rysa av obehag, men jävlar vad hon växte med programmet. Tror ni bara tycker hon är osympatisk då hon är kvinna. Ni borde verkligen klaga på alla andra narcissister som beter sig exakt likadant varje morgon, med undantaget att ha skägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in