Citat:
Har bara följt tråden på håll hittills, men har noterat ngt som jag finner lite konstigt. Kanske har det avhandlats redan och jag missat det:
HD o SD for söderut den 4/9 för att geocasha i bla Holland. HD har loggat ett 50-tal casher från resan som verkar ha pågått till den 10/9, men SD har enbart logga 4 st den första dagen- och inget mer från den resan. Jag är ingen geocashare själv, så jag kan iofs ha missat något i SDs logghistorik. Känns osannolikt att SD skulle strunta i att logga en massa spännande casher om han tagit dom. Så jag undrar - vad gjorde SD resten av tiden på resan? Eller var han tvungen att åka hem igen direkt?
HD o SD for söderut den 4/9 för att geocasha i bla Holland. HD har loggat ett 50-tal casher från resan som verkar ha pågått till den 10/9, men SD har enbart logga 4 st den första dagen- och inget mer från den resan. Jag är ingen geocashare själv, så jag kan iofs ha missat något i SDs logghistorik. Känns osannolikt att SD skulle strunta i att logga en massa spännande casher om han tagit dom. Så jag undrar - vad gjorde SD resten av tiden på resan? Eller var han tvungen att åka hem igen direkt?
Systerhax 8/9-2018
The Megaevent was closed, and we had dinner at pancakeboat with some locals geocachers. When everyone was satisfied we headed to the trail "Henglen langs het kanaal" to do some fishing. The fishinghunt went well and I had a really nice evening.
The summer has come to an end, and autumn is approaching. I wanted to keep the summer heat and decided to join HerrTD on a trip southwards. When the car was packed with all the possible equipment that might be necessary for a fun experience, we left. The trip went from Örebro to the Netherlands via Denmark and Germany, and what a trip it became. I experienced the warmth and the fellowship from other cachers, beatiful nature, fun talks in the car and many nice caches.
The journey has created memeries that will last forever, and I want to go back to the Netherlands. Many thanks to all CO's who made this experience possible.
With love from Sweden!
Det kommer nog loggar ska du se, här står ju tydligt att det var HD-SD