2018-09-18, 17:02
Medlem
Okej! Men då börjar jag sola imorgon de är min fjärde dag! Men jag tänker om jag abrupt slutar med melanotan innan ja åker, kommer de ändå hålla i sig när jag är utomlands?

Sorry många frågor! Men tkr många säger olika, att man måste ta underhållsdoser etc
2018-09-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obezer
Okej! Men då börjar jag sola imorgon de är min fjärde dag! Men jag tänker om jag abrupt slutar med melanotan innan ja åker, kommer de ändå hålla i sig när jag är utomlands?

Sorry många frågor! Men tkr många säger olika, att man måste ta underhållsdoser etc

Melanotan har en halveringstid på runt ett dygn.

Underhållsdoser behövs. Cirka 1-2 ggr/vecka. Men dessa kan du börja med när du kommer hem igen.
Ladda inför resan och sola. Därnere är kroppen sedan redo. När du sedan kommer hem igen så kör du med underhållsdoser. Om du nu inte ska vara borta mer än en månad
2018-09-18, 21:21
Medlem
Ja, jag ska vara utomlands 5,5 månad! Tror du jag kommer bränna mig där nere lättare ( eller som vanligt) för att jag slutar ta mello om 2-3 veckor?
2018-09-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ja, jag ska vara utomlands 5,5 månad! Tror du jag kommer bränna mig där nere lättare ( eller som vanligt) för att jag slutar ta mello om 2-3 veckor?

Du lär ha ett ökat skydd mot att bränna dig de första veckorna, men sedan avtar det såklart.
Försök köpa Melanotan till adressen du ska?
2018-09-20, 18:17
Bannlyst
Har tagit melatonan flera gånger men har på senaste fått någon noja att jag ska få ångest av det. Äter redan citalopram mot panikångest. Är det värt att testa eller ska jag undvika
2018-09-21, 21:54
Medlem
Alltså, tagit varje dag nu i en vecka. Solat 30min totalt utspritt.. tycker inget direkt händer mer än att jag fått mer leverfläckar :/
2018-09-23, 02:47
Avslutad
har beställt det här melanotanet utan biverkningar. inte fått någon effekt av det.
ska man ta kontakt med säljarna och klaga eller.
2018-09-23, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanninga
Hejsan!
Jag har några frågor gällande detta medel.
Det är nämligen så att jag misstänker att min tjej kör en spruta lite då och då, utan att vara ärlig om detta.
Hur märker jag om hon tagit något?
Måste man sola, eller ger det effekt ändå?

Jag vet att jag kan konfrontera henne, men skulle nog då inte få något ärligt svar tyvärr.

Det är enkelt att se ifall hon använder det. Användare av MTII har ett synligt märke runt naveln (liknar ett blåmärke). Runt 2x2cm där det injiceras subkutant. MVH.
2018-09-24, 09:50
Medlem
Alltså inne på min 9 dag.. och jag för nt denna effekt folk pratar om att de går in i solariet och kommer ut och allt är wow.. jag är lite brun med men inte mer eller mindre än va jag brukar vara..
2018-09-24, 09:58
Medlem
Citat:
Alltså inne på min 9 dag.. och jag för nt denna effekt folk pratar om att de går in i solariet och kommer ut och allt är wow.. jag är lite brun med men inte mer eller mindre än va jag brukar vara..

Låter som att du har fått impotent Melanotan. Det har hänt mig kanske 10-20% av beställningarna.

När man får biverkningar; då vet man att det är potent =) Lite lätt illamående, lite orolig mage, kåthet os = bra Melanotan.
2018-09-24, 10:24
Medlem
Se upp så ni inte blir allt för bruna nu bara. Jag bor uppe i Norrland och min bränna sen sommaren sitter fortfarande kvar av m2. Man kan mötas av en del förundrande blickar att man forfarande är brun vid denna tid på året höhö.
2018-09-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Låter som att du har fått impotent Melanotan. Det har hänt mig kanske 10-20% av beställningarna.

När man får biverkningar; då vet man att det är potent =) Lite lätt illamående, lite orolig mage, kåthet os = bra Melanotan.

Okej! Men tro mig illamående och orolig mage har jag! Ända sedan start av mello.. bara de att jag solat nu 60min uppdelat sedan dag 3.. ser skillnad men inte så där pang brun..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in