2018-08-09, 04:57
Medlem
Apolloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Så sjukt tråkigt att det inte finns något bra mello att få tag i just nu.. Hemkommen från utlandsresa utan nån färg. Köp ej från den stora butiken i Sverige säger jag bara.. Fått femdubbelt så mycket leverfläckar men inget annat.

Varför skulle man få mer leverfläckar av dåligt mello?
2018-08-09, 12:47
Medlem
Kurat i cirka två veckor och i helgen går flyget till Grekland.
Vill allt få mycket mer färg och funderar därför på att ta med doser att ha under semestern. Hittat gamla trådar med folk som tagit med utomlands, men ingen aktuell.

Någon som senaste året tagit med sprutor med kanyler samt vial med redan blandat melanotan till Grekland?

Planen är att kyla med kylklampar i mindre kylväska i det incheckade bagaget. Någon som har en bättre metod för att få det att hålla? Hsr tyvärr bara blandat kvar.
2018-08-10, 18:25
Medlem
Kan man blanda ut melanotan 2 pulvret med ögon droppar ?
2018-08-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikrochip
Kan man blanda ut melanotan 2 pulvret med ögon droppar ?

Yes
2018-09-04, 09:41
Medlem
Hanningas avatar
Hejsan!
Jag har några frågor gällande detta medel.
Det är nämligen så att jag misstänker att min tjej kör en spruta lite då och då, utan att vara ärlig om detta.
Hur märker jag om hon tagit något?
Måste man sola, eller ger det effekt ändå?

Jag vet att jag kan konfrontera henne, men skulle nog då inte få något ärligt svar tyvärr.
2018-09-12, 14:15
Medlem
AhlaWahdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikmatta
Kurat i cirka två veckor och i helgen går flyget till Grekland.
Vill allt få mycket mer färg och funderar därför på att ta med doser att ha under semestern. Hittat gamla trådar med folk som tagit med utomlands, men ingen aktuell.

Någon som senaste året tagit med sprutor med kanyler samt vial med redan blandat melanotan till Grekland?

Planen är att kyla med kylklampar i mindre kylväska i det incheckade bagaget. Någon som har en bättre metod för att få det att hålla? Hsr tyvärr bara blandat kvar.

Jag tar alltid med mig mel när jag reser. Det räcker inte för mig att ladda upp innan så jag måste ta med det för att inte tappa brännan. Har rest till massor med länder med det outblandat i det incheckade bagaget. Nu senast till Kuba och Indonesien. Alltid lite pirrigt. Lycka till!
2018-09-15, 16:29
Medlem
Alltså, jag tog min första dos på morgonen nu. Dålig idé.. Mådde så illa att jag kräktes.. och mådde illa i ca 9-10h. Jag blandade 10mg vial med 1ml vatten, tog 5 enheter på sprutan.

Ska jag minska dosen till 2-3 enheter? Eller är de viktiga att ta de på kvällen så man sover igenom bieffekterna?
2018-09-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obezer
Alltså, jag tog min första dos på morgonen nu. Dålig idé.. Mådde så illa att jag kräktes.. och mådde illa i ca 9-10h. Jag blandade 10mg vial med 1ml vatten, tog 5 enheter på sprutan.

Ska jag minska dosen till 2-3 enheter? Eller är de viktiga att ta de på kvällen så man sover igenom bieffekterna?

Låter som en ovanlig reaktion. Man kan må lite illa, men att må illa 9-10 h och kräkas är ytterst ovanligt.
Sänk dosen till hälften eller en tredjedel och ta det innan du ska sova.
2018-09-17, 19:00
Medlem
Sänkte dosen till 2 enheter, och vid läggdags, mådde lite illa men inte mycket. Forsätter på det spåret.
Men tänkte höra, hur många dagar ska man ha tagit mello innan man ger sig iväg till solariet?
2018-09-17, 21:39
Medlem
Citat:
Sänkte dosen till 2 enheter, och vid läggdags, mådde lite illa men inte mycket. Forsätter på det spåret.
Men tänkte höra, hur många dagar ska man ha tagit mello innan man ger sig iväg till solariet?

Brukar ladda upp 5-7 dagar innan solarium. Därefter solarium 2-3 ggr i veckan. När man är nöjd; max en gng i veckan.
2018-09-18, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Brukar ladda upp 5-7 dagar innan solarium. Därefter solarium 2-3 ggr i veckan. När man är nöjd; max en gng i veckan.

Okej!
Om jag gör så, hur många gånger måsta man sola ungefär innan man blir väldigt brun? Samt.. om jag kör uppladdnignsfas 14 dagar, blir väldigt brun sen åker direkt utomlands, och ska vara utomlands länge, kommer jag klara mig bättre då mot att bränna mig etc?
2018-09-18, 15:51
Medlem
Citat:
Okej!
Om jag gör så, hur många gånger måsta man sola ungefär innan man blir väldigt brun? Samt.. om jag kör uppladdnignsfas 14 dagar, blir väldigt brun sen åker direkt utomlands, och ska vara utomlands länge, kommer jag klara mig bättre då mot att bränna mig etc?

Kan man svara för mig själv. Är väldigt blek i grunden, brukar alltid bränna mig i solen och bli röd innan brun. Har vanligtvis svårt att bli brun. Med Melanotan är det annorlunda =) Efter uppladdning på 1-2 veckor blir jag väldigt, väldigt brun och bränner mig aldrig.

För mig brukar det bli solarium runt 7-10 ggr, 15 min varje gång. Då brukar jag vara riktigt brun och nöjd =)

Melanotan hjälper dig att inte bränna dig lika lätt i solen. Det var därför det utvecklats från första början nere i Australien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in