Citat:
Nu är det nog jag som inte förstår vad du menar. Familjen vet vem utredningen har som misstänkt men det är inte säkert att de vet vilka GW har som misstänkta.
Den misstänktes olika pilotbenämningar har han fått efter juni -17, det är dock samma person som har varit misstänkt i utredningen sedan -98. Hur länge familjen har känt till att den här personen är högintressant vet vi inte men sannolikt lika länge, systrarna har ju varit på och tycks ha haft en något sånär kontinuerlig dialog med utredningen och de vet vem som delgavs misstanke om mord i maj -17.
Familjen känner förstås även dom som GW:s har som misstänkta men att familjen är informerade om vilka de är eller vad de anser om dom vet vi inte, vad jag förstår.
Den misstänktes olika pilotbenämningar har han fått efter juni -17, det är dock samma person som har varit misstänkt i utredningen sedan -98. Hur länge familjen har känt till att den här personen är högintressant vet vi inte men sannolikt lika länge, systrarna har ju varit på och tycks ha haft en något sånär kontinuerlig dialog med utredningen och de vet vem som delgavs misstanke om mord i maj -17.
Familjen känner förstås även dom som GW:s har som misstänkta men att familjen är informerade om vilka de är eller vad de anser om dom vet vi inte, vad jag förstår.
Jag syftade till det äldre avsnittet av veckansbrott då UA medverkade.
Nuvarande misstänkte pilot var inte aktuell för GW då. Det framgår tydligt vid hans beskrivning av Helenas tänkta hemfärd.
Redan då syftade han till personer i närhet. Så illa att de som berörts av detta vet vilka de är....ungefär vad han sade. Vid den här tiden kanske de närmaste visste vilka han syftade på.....men det var inte nuvarande ”pilot”. Men Pilots beteende från kvällen kanske hade uppmärksammats och ifrågasatts en längre tid av de närmaste? Och redan vid den tiden gick uppfattningen isär?
De i kretsen och de som medverkade på festen osv klart att dessa känner till pilots identitet. Säkert många som kommer ihåg hans klädsel eller rent av har foton med hans medverkan från inflyttningsfesten. Signalementet borde inte varit något problem.
Med detta skulle allt varit känt mkt tidigare kan tyckas....