2018-09-23, 19:26
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamtheone123
Är nässjöbo och vet vem killen är, skapade konto för jag ville säga lite om detta också.
Såpass! Du är saknad, ingen från Nässjö innan typ. Vet du något mer?
Citera
2018-09-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Men varför ska hon anpassa sig till "det nya Sverige"? Varför ska hon behöva anpassa sig till "kvinnofientliga klantraditioner"? Varför ska hon anpassa sig till ett islamistiskt synsätt av kvinnan?

Det här är riktigt oroande läsning. Det är väl invandrarnas kvinnofientliga klantraditioner som ska belysas och stoppas. Det är importen av våldtäktsmän som ska stoppas. Straffen ska höjas, rejält. Våldtäkt är ett av dom värsta brotten, i mina ögon, man kan göra mot en annan människa. Och i det "nya Sverige" är det hennes fel. För att hon var för sexig. Snacka om att gå i islamisternas koppel.

Varför står ingen upp för henne? För att hon inte bar huckle, och dolde sin kropp?
Nu kan islamisterna visa på att till och med flashback tycker att hon är slyna pga detta, och därför är lovligt byte att våldta. Helt otroligt! Med er och deras syn på kvinnan, är det inte konstigt att Sverige är ett paradis för våldtäktsmännen.

Den läckta sms-trafiken är i samma anda, hon sms:ade med våldtäktsmannen, alltså får hon skylla sig själv. Ingen här vet vad sms:n innehöll, men hon är en slyna ändå. Skulle bra gärna vilja veta vem som läckt detta, och väldigt gärna hänga ut den fan. Känns väldigt allvarligt detta. Så gör man bara om man har en agenda. En agenda som till stor del bara innehåller skyddandet av invandrade våldtäktsmän.

Är inte det rimligaste antagandet att misstänkt gärningsman/kompis /anhörig läckt att det finns sms-trafik ?
Citera
2018-09-23, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Första inlägget, lite konstigt. Hur har du fått veta detta?

De har inte haft någon som helst relation. BO lever i ett förhållande med två barn. Detta är ett grovt sexuellt övergrepp som höll på i ca 30 minuter.
Citera
2018-09-23, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Har sett en bild där ansiktet inte doldes, ingen anmärkningsvärd näsa imo. Hon ser äldre ut i fejset än i kroppen, det är nog därför hon döljer sig. När man ser bara ögonen och en blond kalufs, kan hon gå för en 17-årig puma.

Mitt fetade.
Har du någon som helst källa på detta?

Hotat tjänsteman. Det här är en känd brottsling i Nässjö. En farlig person som nu våldtagit en kvinna. Brotten stegras hela tiden.
Citera
2018-09-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Är inte det rimligaste antagandet att misstänkt gärningsman/kompis /anhörig läckt att det finns sms-trafik ?

Kan ju vara så att hon visat upp sms:en då polisanmälan gjordes också... Möjligt för att visa att MGM var känd för henne och kunde pekas ut. Skulle ju kunna vara allt från frågor om senaste hemläxan till hot och sexuella trakasserier, förutom det jag misstänker att många här tror; något kuckelikurande med MGM.

Jag väljer dock att tro att hon varit utsatt för ett kräk tills något annat visas här i tråden.
Citera
2018-09-23, 19:52
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Personligen tycker ju jag att de nyanlända männen med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner är de som har uselt omdöme, jag då, om dessa ska resultera i våldtäkter och taffs. Men det är ju bara jag det...

Nej, enligt sina synnerligen starka och med modersmjölken nedärvda traditioner så är en mycket stor majoritet av Svenska flickor och kvinnor horor i deras ögon.

Och du kan ju tycka vad du vill om eventuella omdömen hos dessa män, men det är Svenska flickor och kvinnor som tvingas att anpassa sig.

Själv så skulle jag gärna se att dessa skräpmän skickades ut ur landet eller internerades på obestämd tid i något läger på någon ö i Östersjön så att Svenska flickor och kvinnor kan uppleva den frihet som de är värda.
Men det är en utopi eftersom en mycket stor majoritet av röstberättigade och en ännu större majoritet av röstberättigade Svenska kvinnor har nu röstat för detta.

Som man bäddar får man ligga!
Citera
2018-09-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamtheone123
Som jag hört det ska killen ha ett förhållande med sin förra lärare som även hon jobbade där med nyanlända. Lite kul info kanske.

Enligt vad föräldrarna uppgett till Expressens reporter, skulle det kunna stämma:

Citat:
Kassem Hamadé
‏@kassemhamade

”Min son har det ihop med 7 tjejer varav 2 lärare på skolan inklusive den lärare som anklagar honom för våldtäkt ”.
https://twitter.com/kassemhamade/status/1043252743740301313
Citera
2018-09-23, 19:59
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Men varför ska hon anpassa sig till "det nya Sverige"? Varför ska hon behöva anpassa sig till "kvinnofientliga klantraditioner"? Varför ska hon anpassa sig till ett islamistiskt synsätt av kvinnan?

Det här är riktigt oroande läsning. Det är väl invandrarnas kvinnofientliga klantraditioner som ska belysas och stoppas. Det är importen av våldtäktsmän som ska stoppas. Straffen ska höjas, rejält. Våldtäkt är ett av dom värsta brotten, i mina ögon, man kan göra mot en annan människa. Och i det "nya Sverige" är det hennes fel. För att hon var för sexig. Snacka om att gå i islamisternas koppel.

Varför står ingen upp för henne? För att hon inte bar huckle, och dolde sin kropp?
Nu kan islamisterna visa på att till och med flashback tycker att hon är slyna pga detta, och därför är lovligt byte att våldta. Helt otroligt! Med er och deras syn på kvinnan, är det inte konstigt att Sverige är ett paradis för våldtäktsmännen.

Den läckta sms-trafiken är i samma anda, hon sms:ade med våldtäktsmannen, alltså får hon skylla sig själv. Ingen här vet vad sms:n innehöll, men hon är en slyna ändå. Skulle bra gärna vilja veta vem som läckt detta, och väldigt gärna hänga ut den fan. Känns väldigt allvarligt detta. Så gör man bara om man har en agenda. En agenda som till stor del bara innehåller skyddandet av invandrade våldtäktsmän.

Men du talar om en utopi.
En överväldigande majoritet av röstberättigade har nu röstat för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner och en ännu större majoritet av röstberättigade kvinnor röstade för det.

Feministerna stod på barrikaden för massimporten av synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.

Det kommer att ta generationer för att dessa mäns avkommor skall komma i närheten av Svenska värderingar.

Tills detta har skett, om det kommer att ske, så är det de Svenska flickorna och kvinnorna som är tvungna att anpassa sig.....eller råka illa ut.....tyvärr!

Vi talar inte om viktiga principer som du, jag och alla andra kan skriva under på. Vi talar om de faktiska omständigheterna som en oansvarig invandringspolitik har skapat.

Och jag vidhåller att det var att måla fan på väggen då läraren klädde sig som hon gjorde när skolan har elever som är vuxna män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner.
Citera
2018-09-23, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Enligt vad föräldrarna uppgett till Expressens reporter, skulle det kunna stämma:

https://twitter.com/kassemhamade/status/1043252743740301313

Skitsnack! De har inte haft något förhållande. Kassen Hamnade är en skitstövel. Försvarar våldtäktsmän.
Citera
2018-09-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Nej, enligt sina synnerligen starka och med modersmjölken nedärvda traditioner så är en mycket stor majoritet av Svenska flickor och kvinnor horor i deras ögon.

Och du kan ju tycka vad du vill om eventuella omdömen hos dessa män, men det är Svenska flickor och kvinnor som tvingas att anpassa sig.

Själv så skulle jag gärna se att dessa skräpmän skickades ut ur landet eller internerades på obestämd tid i något läger på någon ö i Östersjön så att Svenska flickor och kvinnor kan uppleva den frihet som de är värda.
Men det är en utopi eftersom en mycket stor majoritet av röstberättigade och en ännu större majoritet av röstberättigade Svenska kvinnor har nu röstat för detta.

Som man bäddar får man ligga!
Eller vi svenskar får ligga som våra politiker bäddar...

Ja, det är tragiskt.
Jag kommer fortsätta att hävda min inställning både muntligt och skriftligt.
Citera
2018-09-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Kan ju vara så att hon visat upp sms:en då polisanmälan gjordes också... Möjligt för att visa att MGM var känd för henne och kunde pekas ut. Skulle ju kunna vara allt från frågor om senaste hemläxan till hot och sexuella trakasserier, förutom det jag misstänker att många här tror; något kuckelikurande med MGM.

Jag väljer dock att tro att hon varit utsatt för ett kräk tills något annat visas här i tråden.

Finns alltid två sidor i en sms-trafik. Fanns väl nån uppgift om "omfattande sms-historik"? Och såklart är det den part som har fördel av sms-historiken som lämnat in den/läckt den
Citera
2018-09-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Skitsnack! De har inte haft något förhållande. Kassen Hamnade är en skitstövel. Försvarar våldtäktsmän.

Det är vad föräldrarna tydligen ska ha uppgett till Kassem Hamadé, som jag tolkar det. Om det stämmer eller inte, lär komma fram.
Knappast Hamadés ansvar för vad MGM:s föräldrar säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in