Citat:
Ursprungligen postat av
Evig.Ingen.Naken.
I den här tråden ligger ju inte fokus på allvaret med brottet, eller ens brottet som sådant. Utan det är henne det är fokus på. Det är hon som gjort fel, som varit för sexig. Typiskt islamistiskt tänk, det är kvinnans fel att hon blir våldtagen. Tror inte jag sett någon diskussion om brottets allvar i den här tråden, så det har blivit förminskat.
Nja, det är nog få som anser att brottet inte är allvarligt, om det nu var ett brott och inte en efterhandskonstruktion? Det vet vi inte och det vore ju bra om polisutredningen kunde bevisa att ett brott var begånget?
Att klä sig på det sättet bland män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner visar på ett dåligt omdöme. I mitt tycke ett synnerligen onödigt risktagande.
Jag är helt emot den senaste flyktingströmmen då den har vridit klockan bakåt vad det gäller de Svenska kvinnornas frihet.
Men nu har ju en mycket stor majoritet av det Svenska folket röstat för en massimport av män med synnerligen kvinnofientliga traditioner och jag gissar att en majoritet av de Svenska kvinnorna har fått det samhälle de önskar?
Det är för mig en gåta att se organiserade Feminister stå på barrikaden för massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner samtidigt som samma feminister hävdar kvinnans rätt att "gå naken på gatan" typ.
Som man bäddar får man ligga!