2018-09-23, 13:48
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweLad
Måste vara bilden som är förvrängd.
Kikar man på spegeln bakom henne är den inte ens rektangulär.
Jag tycker skallen ser väldigt lång ut på alla bilder man ser den. Men det är tämligen OT så jag lägger ner det ...
Citera
2018-09-23, 13:48
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD

Men den mest sprutvänliga bilden saknar jag!

Denna kanske du kan testa:

https://imgur.com/gallery/QHsRuD3
Citera
2018-09-23, 13:52
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Denna kanske du kan testa:

https://imgur.com/gallery/QHsRuD3
Det var denna jag tänkte på:

https://www.google.se/search?q=joypassiondesire+wordpress+summer+outfit& source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ0oTgh9HdAhU ttosKHZHdDwcQ_AUICigB&biw=1097&bih=489#imgdii=J0GB i1IpJEbRpM:&imgrc=HPqPlHGWpq9FVM:

F.ö. jackpot om man vill se fler bilder
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2018-09-23 kl. 13:54.
Citera
2018-09-23, 14:07
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Hon döljer ansiktet på sina bilder av den enkla anledningen att hon har en stor näsa. Är det bara jag som har märkt det?
Hon har en bild där hon inte döljer ansiktet. Finns på joypassiondesire wordpress.
Citera
2018-09-23, 14:58
Medlem
NirvanAs avatar
Enligt häktningsframställningen är MGM arab och inte hazar? Eller vilken etnisk folkgrupp tillhör han egentligen om han behöver tolk på arabiska?.. "Statlös" ?
Citera
2018-09-23, 15:31
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Enligt häktningsframställningen är MGM arab och inte hazar? Eller vilken etnisk folkgrupp tillhör han egentligen om han behöver tolk på arabiska?.. "Statlös" ?

Utgår jag från namnet så är MGM arab.
Hazarer har ett eget språk med inslag från persiska och därför brukar många först fly till Iran innan de flyr vidare till Europa då de kan behärska persiskan.

Men som sagt så tror jag att det är en arab då namnet Noor är väldigt vanligt bland araber från Syrien, Palestina, Egypten området.
Citera
2018-09-23, 15:42
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Om det som står i hennes(BO) blogg stämmer, så har hon inte haft det lätt i livet. Varit med om mycket skit, men ändå har hon lyckats bra i livet. Tycker jag i alla fall.
Att ta sig vidare i livet, trots det hon varit med, om borde hyllas. Inte häcklas av avundsjuka flashbackare.

Hon har familj, barn, utbildning och ett jobb. Vad mer kan man begära?
"Är hon lärare, så röstar hon för invandring", stod det någonstans i tråden. Jag ser dock ingen valkampanj för invandring på hennes facebook, eller hennes blogg.
Ändå är hon en slyna, som får skylla sig själv?

Och nu har hon blivit våldtagen, igen. Hon har blivit det, inte han(MGM), med det är henne ni kallar för slyna. Ni säger att hon har gjort fel, hon med familj, utbildning och jobb.

Hon har en av dom snyggaste kroppar jag någonsin sett. Hon skäms inte över detta, utan visar gärna det faktum. Men bara för att hon visar sin kropp, och inte bär huckle, så är hon en slyna.
Jävla islamister, det är fan vad ni är.

Det är inte hon som ska behöva rätta in sig i ledet. Det här är hennes land, inte islamisternas.
Det är inte BO som ska häcklas och hängas ut! Det är alla som gjort det möjligt för våldtäktsmannen att överhuvudtaget vistas i Sverige, som ska hängas ut. Det är våldtäktsmannen som ska hängas ut.

Det här är ju som att sitta och läsa ett lokalt flashback, i valfritt muslimskt land.

Sådär, nu har jag en fråga.
Varför, och hur, har det här med sms-trafik mellan förövare/offer läckt ut?
Känns som det enda som har läckt ut från utredningen angående våldtäkten, vilket gör att det känns väldigt medvetet gjort.
För att flytta fokus från våldtäktsmannen, och rikta det mot offret? Om man läser den här tråden, så har dom i så fall lyckats väldigt bra med det.
Skulle väldigt gärna vilja veta hur det gick till, och varför.
Citera
2018-09-23, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Han kommer från flyktinglägret Yarmouk i Damaskus där palestinier finns.
Citera
2018-09-23, 15:57
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Om det som står i hennes(BO) blogg stämmer, så har hon inte haft det lätt i livet. Varit med om mycket skit, men ändå har hon lyckats bra i livet. Tycker jag i alla fall.
Att ta sig vidare i livet, trots det hon varit med, om borde hyllas. Inte häcklas av avundsjuka flashbackare.

"Är hon lärare, så röstar hon för invandring", stod det någonstans i tråden. Jag ser dock ingen valkampanj för invandring på hennes facebook, eller hennes blogg.

Och nu har hon blivit våldtagen, igen. Hon har blivit det, inte han(MGM), med det är henne ni kallar för slyna. Ni säger att hon har gjort fel, hon med familj, utbildning och jobb.

Hon har en av dom snyggaste kroppar jag någonsin sett. Hon skäms inte över detta, utan visar gärna det faktum. Men bara för att hon visar sin kropp, och inte bär huckle, så är hon en slyna.

Det är inte hon som ska behöva rätta in sig i ledet. Det här är hennes land, inte islamisternas.
Det är inte BO som ska häcklas och hängas ut! Det är alla som gjort det möjligt för våldtäktsmannen att överhuvudtaget vistas i Sverige, som ska hängas ut. Det är våldtäktsmannen som ska hängas ut.

Det här är ju som att sitta och läsa ett lokalt flashback, i valfritt muslimskt land.

Känns som det enda som har läckt ut från utredningen angående våldtäkten, vilket gör att det känns väldigt medvetet gjort.
För att flytta fokus från våldtäktsmannen, och rikta det mot offret? Om man läser den här tråden, så har dom i så fall lyckats väldigt bra med det.

Att ha en negativ uppfattning om kvinnan p.g.a. hennes "arbetskläder" innebär inte på något sätt att man förminskar brottets allvar.
Citera
2018-09-23, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.

Det är ok att manliga lärare visar upp sina muskulösa biceps i tighta tröjor men enligt vissa är det inte ok att kvinnliga lärare visar upp sin kurviga kropp.

Man hör vilka som skriver i denna tråd. Mön med unken kvinnosyn.
Citera
2018-09-23, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Att ha en negativ uppfattning om kvinnan p.g.a. hennes "arbetskläder" innebär inte på något sätt att man förminskar brottets allvar.

Hennes klädsel är inget konstigt. Det är dem män men vidrig kvinnosyn som är problemet.
Citera
2018-09-23, 16:08
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad

I den här tråden ligger ju inte fokus på allvaret med brottet, eller ens brottet som sådant. Utan det är henne det är fokus på. Det är hon som gjort fel, som varit för sexig. Typiskt islamistiskt tänk, det är kvinnans fel att hon blir våldtagen. Tror inte jag sett någon diskussion om brottets allvar i den här tråden, så det har blivit förminskat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in