Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
Tror inte MH mördat LW. Hennes vrede verkade riktade sig huvudakligen mot UW som hon hämnades på via sin blogg. Han fick dock påsätt och vis vad han förtjänade efter sin egen offerkofta blogg där han beklagade sig över LW. Vuxna människor?
Men det fanns väl en del som pekade på att den påstått UW-tillhörande bloggen kanske inte var genuin? Jag har för min del trott att den också var MHs samt spekulerat att det kanske blev droppen för UW som därmed inte tvekade det minsta när han ansökte om skilsmässa från henne.
Ser man till språk, namnval osv så finns det likheter mellan MHs blogg och den blogg som skulle vara UWs blogg. Jag har uppfattat MH utifrån hennes blogg som någon som tar sig rätten att döma familjen W, göra sig till icke ombedd förespråkare för barnen W och oempatiskt, oetiskt sedan hänga ut både dem och deras föräldrar offentligt i sin blogg. Men det är bara spekulationer utifrån att ha läst de båda bloggarna. Kändes obehagliga båda två och skrivna av en person som inte hade alla spärrar kvar. Finns GM någonstans bortom SD/HD så har mina tankar gått åt det hållet men enligt Schazz t ex så ska MH ju ha börjat må bättre, med undantag då av när hon hängde ut barnen i somras som jag uppfattade det.