Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Med tanke på hur snabbt Fab's inlägg försvann på IG så är det ju inte svårt att räkna ut hur känsligt det blev.
Finns ingen som helst anledning för henne att ljuga o jag har sett kommentarer innan där man förstår att hon är arg.
Arg över det som skrivs o arg över att behöva vara tyst.
Vill man se mycket från Tims liv så ska man följa Martine_Erikssons konto.. Det är Sean's mamma o hon postar bilder varje dag på Tim, bilder man inte sett innan.
Förr lr senare spricker någon... Någon som inte längre orkar vara tyst..

Men varför lägger Sean´s mamma upp massa bilder på sin sons vän?? Jättekonstigt.Vill hon bli nån slags instakändis??!! Varför lägger inte Sean själv upp bilderna isf? För mig känns det jätteskumt att en mamma lägger upp massor av bilder på sin sons vän.......hade hon gjort det om Tim inte hade varit en kändis? Har någon bett henne att publicera dessa bilder kanske? Vad säger Tims anhöriga om att hon publicerar bilder av deras Tim på sociala medier?!! Jag menar att allt ska ju vara så himla hemligt kring Tim......
Citera
2018-09-22, 08:43
Medlem
Läst Allt. Men inte skrivit något.

Det är helt uppenbart att Tim aldrig tog livet av sig.

Det är helt uteslutet. Det är helt omöjligt skulle hans "vänner" Suttit bredvid då.

Enligt Gw person och alla andra som kan sånt här så är det ALLTID någon i den närmaste kretsen. Som är skyldig. Det är näst intill en fysisk omöjlighet att skära halsen av sig själv med en trasig flaska. Som GW hade uttryckt sig. Det här har skötts osedvanligt dåligt. Den plats i Oman som Tim hittades på skulle betraktats som en brottsplats och man skulle följa upp alla spår.

Vart var dom 3 kompisarna när detta hände? Varför hände detta mitt på blanka dagen?
Var det rent av ett rån av lokalbefolkningen? Troligtvis inte men allt detta måste uteslutas. Jag vill inte snacka skit om någon men Sean. Han skulle jag kolla närmare på.

Kan någon länka till denna "Extramamma" Tack
Citera
2018-09-22, 09:04
Medlem
Och självklart skär man inte halsen av sig när man har tillgång till alla tabletter som finns.
Citera
2018-09-22, 11:12
Medlem
Någon som vet varför nån ändrade på Aviccis konto på insta och la ut massa bilder, och nu tagit bort allt igen?
Citera
2018-09-22, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebelHeart
Någon som vet varför nån ändrade på Aviccis konto på insta och la ut massa bilder, och nu tagit bort allt igen?
Vilket av kontona?
Citera
2018-09-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Men varför lägger Sean´s mamma upp massa bilder på sin sons vän?? Jättekonstigt.Vill hon bli nån slags instakändis??!! Varför lägger inte Sean själv upp bilderna isf? För mig känns det jätteskumt att en mamma lägger upp massor av bilder på sin sons vän.......hade hon gjort det om Tim inte hade varit en kändis? Har någon bett henne att publicera dessa bilder kanske? Vad säger Tims anhöriga om att hon publicerar bilder av deras Tim på sociala medier?!! Jag menar att allt ska ju vara så himla hemligt kring Tim......
Det har jag funderat på många gånger själv. Det brakade loss på riktigt i juli, då hon lade upp filmerna på träffen med Faby och bryshen i Stockholm (den var den 20 maj enligt andra instakällor, så hon väntade ju ett bra tag med att publicera dem). Innan dess var det något foto emellanåt på Tim, annars bara bilder på familjen.
Citera
2018-09-22, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
. Vem vet...inte jag iallafall. Den första tiden efter Tims död funderade jag på om den var iscensatt, sen blev jag mer säker på att den inte var det utan att han faktikst lämnat jordelivet.Men jag vacklar ff o nu börjar tankarna att snurra igen, efter Fabs inlägg.....lever han kanske trots alt??!!
Att Tim inte lever är helt säkert. Varför skulle Tim överge sina vänner och lämna dem i ett vacuum. De mår ju inte alls bra. Och så som hans föräldrar såg ut när högvaktens häst fick namnet d'Avicii, helt förkrossade av sorg.
Citera
2018-09-22, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Det har jag funderat på många gånger själv. Det brakade loss på riktigt i juli, då hon lade upp filmerna på träffen med Faby och bryshen i Stockholm (den var den 20 maj enligt andra instakällor, så hon väntade ju ett bra tag med att publicera dem). Innan dess var det något foto emellanåt på Tim, annars bara bilder på familjen.

Är det någon som kan påminna mig igen om historien mellan Sean och Tim, hur länge de känt varandra och hurdå? Ser att Seans mamma ju följs också av Avicii, så något slags förhållande måste de ha haft Tim och Seans mamma. Avicii följer ju relativt få personer. Kände de varandra sedan barndomen?
Citera
2018-09-22, 12:38
Medlem
Har funderat kring Seans mamma och hennes roll.
Har Sean problem själv med psykisk ohälsa som gör att hans mamma följer med och stöttar honom? Och att hon samtidigt hållit ett öga på Tim?

Fattar inte heller varför just hon lägger upp en massa bilder på Tim.
Citera
2018-09-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Vilket av kontona?

Aviccis konto. Hans privata Det delades massa bilder där... Nu är dom borta
Citera
2018-09-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebelHeart
Aviccis konto. Hans privata Det delades massa bilder där... Nu är dom borta
Vilket "privata" konto? Vad för slags bilder? Hur kan ni se ett privat konto, dvs. inte ett publikt konto?
Citera
2018-09-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojitos
Är det någon som kan påminna mig igen om historien mellan Sean och Tim, hur länge de känt varandra och hurdå? Ser att Seans mamma ju följs också av Avicii, så något slags förhållande måste de ha haft Tim och Seans mamma. Avicii följer ju relativt få personer. Kände de varandra sedan barndomen?
Profilfotot på Martina Erikssons insta ser ju ut att vara de två som ganska unga? Tim har en T-shirt med Musse Pigg på... Det måste ju vara bra länge sedan.
Senast redigerad av marimarej 2018-09-22 kl. 13:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in