2018-09-21, 07:53
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Är det mannen på bilden med barnen du avser så säger hans facebook att han är från HongKong.

https://www.facebook.com/hototte/abo...5%3A1537507945

Förmodligen räcker det att man är invandrare och kan få ikke blonda barn då är man attraktiv för en kvinna. Sen tror jag denne lärares man har en del pengar men som sagt han saknade bollar att tillfredsställa henne så hon fick bolla med en annan.

Blonda män kommer få det svårt i framtiden.
Citera
2018-09-21, 08:31
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Förmodligen räcker det att man är invandrare och kan få ikke blonda barn då är man attraktiv för en kvinna. Sen tror jag denne lärares man har en del pengar men som sagt han saknade bollar att tillfredsställa henne så hon fick bolla med en annan.

Blonda män kommer få det svårt i framtiden.
Enligt mannens Linkedin-profil så jobbar han som montör på en mekanisk verkstad, har tidigare arbetat som slipare på annan verkstad och som paketsorterare. Tycks ha tagit ett års tjänstledigt för kortare YH-utbildning. Nej, han verkar inte vara någon rik person.

Det går nog emot en del fördomar. Hon har en bloggpersona som en Kim Kardashian eller troféfru åt rik person, är rätt ytlig i sin blogg men är tillsammans med en småfet, inte attraktiv, arbetar-asiat. Måste handla om äkta kärlek. Hon är nog en betydligt mer komplex person än vad man kan tro om man dömer efter bilderna hon lägger upp på sin blogg.
Citera
2018-09-21, 08:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Enligt mannens Linkedin-profil så jobbar han som montör på en mekanisk verkstad, har tidigare arbetat som slipare på annan verkstad och som paketsorterare. Tycks ha tagit ett års tjänstledigt för kortare YH-utbildning. Nej, han verkar inte vara någon rik person.

Det går nog emot en del fördomar. Hon har en bloggpersona som en Kim Kardashian eller troféfru åt rik person, är rätt ytlig i sin blogg men är tillsammans med en småfet, inte attraktiv, arbetar-asiat. Måste handla om äkta kärlek. Hon är nog en betydligt mer komplex person än vad man kan tro om man dömer efter bilderna hon lägger upp på sin blogg.
Sunt inlägg. Jo, det är ju så: man antar olika roller beroende på sammanhang, men hennes verkar glidit lite väl in i varandra på ett oproffsigt sätt. Men, situationen är ju absurd - vara lärare åt en elev som säkert är 23 år och lajvar barn, ingen vet hans riktiga namn och ursprung etc. ...
Citera
2018-09-21, 08:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag pratade inte om bilderna, utan om skrivna inlägg i ett annat forum där hon hyllade sin kropp. Det är en form av självterapi. Man kan också ge sig själv affirmationer, typ ägna 5 minuter varje morgon åt att tänka positiva statements, ex "jag är en bra människa", "jag är en stark person" och "Jag är sexigast i hela världen" eller liknande.
Det är nog bara sånt hon joxat med.

Jag menade hela hennes paket av affirmationsbehov. Kanske har hon fått rådet av någon att hålla på med det men jag tyckte inte det verkade så bra med den där poesin hon hela tiden skrev. Om hon är BO och skriver kärleksdikter till sin elev på ett då öppet forum får det mig att undra om hon har någon koll på sina gränser som lärare.

Affirmationsgrejen känns som något väldigt omoget men det kanske sitter i sedan uppväxten.
Citera
2018-09-21, 08:37
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mask3
Inga svenskar som är tjugo går i gymnasieskolan, helt klart en blatte som inte fattar att
nej är nej.
Tar man ett sabbatsår efter 9:an som jag gjorde så är man 20 när man går sista året.

Finns även de som fått gå om klasser. Så ja det händer väl.
Citera
2018-09-21, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
I jämförelse med vad många tjejer på gymnasiet tar på sig så sticker läraren inte ut på något sätt eller? Det är nog svårt att hitta lärare som det är. En rektor som vid anställningen säger: vi har en klädkod för kvinnor på den här arbetsplatsen, inga åtsittande oanständiga kläder. Vad tror du merparten hade sagt då? Up yours?
Den chefen skulle fått det hett om öronen.

Men jag har sedan lång tid tillbaka konstaterat en sak när det gäller påtvingad klädsel/uniform, det skiljer mellan män o kvinnor på alla arbetsplatser.

Kvinnor väljer att ta en stl mindre för att framhäva behagen istället för en stl upp så det blir ledigt och kanske mer praktiskt att jobba i.
Nu pratar jag om nästan alla, Poliser, byggarbetare, chaufförer, butiker, industrigolv, tja alla ställen där det finns arbetskläder som skall vara lika för alla, bara åk o tanka bilen, finns en kvinna med anständigt utseende så kommer hon ha tajta byxor medans killarna har mer praktiskt häng.
Nu gäller det inte alla kvinnor men det är mycket tydligt och uppenbart om ni tittar och tänker på det.

Så att ens diskutera klädval är liksom, tja bara dumt då kvinnor i betydligt större utsträckning söker uppmärksamhet på det sättet, har alltid varit så och förmodligen kommer det alltid vara så, generellt sett...desto mer de har att visa upp, desto mer försöker de visa upp.
Det råder väl ingen inflation på våldtäkter i övrigt av den anledningen på arbetsplatser, detta är ett problem med män från kulturer som inte fått lära sig att våldta kvinnor med annan religion är fel och skamligt.
Citera
2018-09-21, 08:46
Medlem
Larasofts avatar
Märklig "back to school" bild. Varför döljer hon ansiktet med mobilen hela tiden? Oavsett hur kokett hon är så är våldtäkt avskyvärt och gm ska dömas om bevisningen är tillräcklig.
Citera
2018-09-21, 08:54
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:

Ja det låter inte så framgångsrik. Jag tittade endast på bilder på honom och då klär dom ju säg fräscht och ser ut att ha det ganska modernt i hemmet. Men när jag tänker efter så behöver man inte vara rik för att se allmänbildad ut dom är nog helt normala svenssons ekonomiskt iallafall.
Citera
2018-09-21, 09:02
Medlem
cqs avatar
Nu hann jag läsa igenom bloggen innan den stängdes ner och texten förstärker teorin om att kärleken mellan BO och hennes man svalnat vilket då fick henne att söka uppmärksamhet under skoltid.

Men hur vida en våldtäkt skett eller ej får domstolen avgöra.
Citera
2018-09-21, 09:04
Medlem
Citat:

Det finns en anledning att hon döljer ansiktet på bilderna.
Citera
2018-09-21, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tar man ett sabbatsår efter 9:an som jag gjorde så är man 20 när man går sista året.

Finns även de som fått gå om klasser. Så ja det händer väl.

Den rimligaste förklaringen i det här fallet är att han är en utvecklingsstörd invandrare.
Citera
2018-09-21, 09:18
Medlem
Hon verkar klart attraherad av utlänningar och förmodligen har hon uppmuntrat arab nr två ganska ordentligt.

Degenererade kvinnor kostar på. Resurser kunde ha gott till annat.

Två slukhål har uppstått, inte bara utlänningar som passar på att ta för sig vid det svenska smörgåsbordet utan också de svenskar som passar på att leva ut sina lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in