2018-09-20, 22:05
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Du verkar inte riktigt frisk i huvudet eller så kan du inte engelska. Gissar på en kombination av bägge delarna. Hur tusan fick du hennes inlägg till att vara horaktigt? Läs om det igen, gärna med ett engelsklexikon.

Citatet var bara en guldklimp ur den sammantagna bilden av aborthoran. Ett ytligt studium av hennes stängda blogg ger vid handen att det handlar om en människa som aktivt sökt sig till fördärv och som missbrukat sin kvinnlighet i offentliga miljöer.
Citera
2018-09-20, 22:07
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flockerpocker
Bara för att män har sexualdrift behöver man inte ha sex med någon mot dennes vilja bara för att hon är sexig.
Självklart är det så. Men frågan är varför avstå om det ändå inte får några konsekvenser? Detta är förmodligen bara början på ett fenomen som kommer att explodera i omfattning.
Citat:
Det går faktiskt att kontrollera sexdriften.
Utan anledning?
Citera
2018-09-20, 22:08
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Citatet var bara en guldklimp ur den sammantagna bilden av aborthoran. Ett ytligt studium av hennes stängda blogg ger vid handen att det handlar om en människa som aktivt sökt sig till fördärv och som missbrukat sin kvinnlighet i offentliga miljöer.

Snarare en trasig själ som har försökt söka uppmärksamhet och trygghet. Något vi alla vill ha. Eftersom vi är ett flockdjur.
Citera
2018-09-20, 22:08
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Du märker inte själv vad du skriver?
Kvinnor får klä sig som de vill......men......
De ska tänka sig för och gärna utifrån en checklista beroende på var man ska vara idag?

Kontentan i praktiken i det du skriver blir ju att de inte får klä sig som de vill, för det har männen bestämt (och inte bara män från andra kulturer).
Altså ditt inlägg var så provocerande så jag höll på att slå sönder telefonen.

Men det är väl bra då, ta av er kläderna och gå igenom förorten. Ni har min välsignelse.

Sen får vi se efter våldtäknen vad ni kan hitta på för att skylla på vita svenska män. Något hittar ni alltid på, det är säker.

Men gör det bara, gör det, varsågod.
Citera
2018-09-20, 22:09
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Att våldta, är att hoppa på en kvinna och med våld slå ner henne och köra in kuken i hennes fitta med tvång. Enligt er feminister, så är våldtäkt detsamma som att försöka kyssa en kvinna eller ta henne på röven.

Menar du att detta har skett?

Vet du svarat på ett par av mina inlägg, men ärligt sagt har jag inte mycket över för att svara dig, du bara vräker ur dig barnsligheter och totalt irrelevant information för ämnet antar det är låg ålder eller nått. Lämnar ett sista svar sen får det räcka..

Brottsrubriceringen är våldtäkt, inte sexuellt ofredande eller utnyttjande, var du får att det till att vara nått annat är rätt obegrlipligt.

Ja, jag tycker kvinnor ska få rätt att få göra egna val av både kläder och partners utan att bli tagen av den påpassliga. Är jag feminist? nej femism jobbar för särbehandla kvinnor mot normalfördelninge, tror jag inte på. Tafsning och sexuellt utnyttjande är i min syn likställt med fysisk våldtäkt på en lättare skala, det har egen brottsrubricering som nämt ovan som är lägre än grov våldtäkt och våldtäkt i straffskalan, trots det ett horribelt brott och syftar bara på att visa på desktruktivt bryta ner en kvinna mental..
verkar som du förespråkar det också som du skriver, vilket skulle inte förvåna mig det minsta..

Kvinnoföraktet i den här tråden är som hämtat från ett arabland.. man blir mörkrädd.
Citera
2018-09-20, 22:10
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Skall unga grabbar kunna sköta skolan, så är det sista de behöver, någon hora som kåtar upp dem. Det behövs manliga lärare, framförallt en magister av det gamla slaget med auktoritet.

Lite burdust skrivit men väldigt sant!
Citera
2018-09-20, 22:12
Medlem
En kvinna i full "mundering" kan vara minst lika "fantasieggande".
Vi får se hur domen faller
Citera
2018-09-20, 22:12
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Vet du svarat på ett par av mina inlägg, men ärligt sagt har jag inte mycket över för att svara dig, du bara vräker ur dig barnsligheter och totalt irrelevant information för ämnet antar det är låg ålder eller nått. Lämnar ett sista svar sen får det räcka..

Brottsrubriceringen är våldtäkt, inte sexuellt ofredande eller utnyttjande, var du får att det till att vara nått annat är rätt obegrlipligt.

Ja, jag tycker kvinnor ska få rätt att få göra egna val av både kläder och partners utan att bli tagen av den påpassliga. Är jag feminist? nej femism jobbar för särbehandla kvinnor mot normalfördelninge, tror jag inte på. Tafsning och sexuellt utnyttjande är i min syn likställt med fysisk våldtäkt på en lättare skala, det har egen brottsrubricering som nämt ovan som är lägre än grov våldtäkt och våldtäkt i straffskalan, trots det ett horribelt brott och syftar bara på att visa på desktruktivt bryta ner en kvinna mental..
verkar som du förespråkar det också som du skriver, vilket skulle inte förvåna mig det minsta..

Kvinnoföraktet i den här tråden är som hämtat från ett arabland.. man blir mörkrädd.
Vad är det som utmärker ”kvinnoföraktet” i denna tråd?
Citera
2018-09-20, 22:15
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Detta är den stora skandalen, oavsett själva händelsen.
Stod det inte statslös på häktningsframställan?
Citera
2018-09-20, 22:16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Detta är den stora skandalen, oavsett själva händelsen.
Och det är hela kontentan av fb-filosofin i alla krimtrådar. Oavsett om MGM är konstaterad babbe eller ej.

OBS: ordet "babbe" är relativt nytt. Det har viktats mot "blatte" här i tråden. Sanningen är att "blatte" ursprungligen betydde neger, t.ex på 1960- och 1970-talet. Senare har det omtolkats till att beteckna varje svartmuskig eller mörkhyad individ i samhället. Typ gamla tiders "svartskalle".
Babbe däremot kommer, vad jag förstått, från kebab. "Kebabben" blev, möjligen sammanväxt med det mindre smickrande "babian" (som aldrig fick något riktigt genomslag), sedan förenklat till "babben".

En annan detalj som varit uppe i tråden är, att många har retat sig på att en kollega till pinglan blivit "lite förbannad" och dessa menar att hen borde blivit mer förbannad.
Jag tänker å andra sidan att kollegan blev helt bestört av det inträffade, men inte alls uttalar sig om själva brottet här.
Hen säger sig vara, om man läser uppmärksamt, "lite förbannad över att det kunde hända". De känslor som finns över brottet i sig nämns alltså inte i sammanhanget. Det tolkar jag som att det är något organisatoriskt eller arbetsmiljömässigt som inte fungerat och därför är till förtret.
Det kan röra sig om regler för hur man praktiskt bedriver verksamhet med enstaka elever, eller att kameraövervakningen på den plats i skolan där det hände inte är igång p.g.a. ombyggnationen. Jag tänker att den luddiga beskrivningen av brottsplatsen som "ett klassrum eller annat utrymme" kan ha att göra med att skolan delvis är en byggarbetsplats. Ja, ja.
Citera
2018-09-20, 22:19
Bannlyst
Den här Nor Aldeen betecknas som statslös i häktingsframställan.. vad betyder det mer noggrant.
Citera
2018-09-20, 22:20
Avslutad
Citat:
Du märker inte själv vad du skriver?
Kvinnor får klä sig som de vill......men......
De ska tänka sig för och gärna utifrån en checklista beroende på var man ska vara idag?

Kontentan i praktiken i det du skriver blir ju att de inte får klä sig som de vill, för det har männen bestämt (och inte bara män från andra kulturer).
Kontentan är väl att vi har mångkultur nu; det äckligt homogena Sverige är inte längre. Ett brott är ett brott, men det är inte längre svenska män som sätter gränsen för liv och leverne. Inte om man bryr sig om konsekvenserna. Hur det var i det här fallet vet vi inte. Kanske hon brydde sig, kanske inte. Kanske var det ett brott, kanske inte. Men det går inte att leva bland främlingar som en kulturell analfabet utan att betala ett pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in