2018-09-20, 21:51
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det tar alltså bara ca två år för en person från tredje världen att bli medborgare i Sverige. Detta trots omfattande kriminalitet, bidragsberoende och oförmåga att ens prata svenska.

De som styr Sverige har medvetet gjort landet till en soptipp för vandrande biologiskt avfall från jordens alla skithål.

Detta är så otroligt upprörande att man inte vet vad man ska ta sig till . . .

Hur fan kan vi tillåta folk att bli medborgare utan att kvala in genom att visa sig vara självförsörjande, laglydiga och integrerade (där självklart tala, skriva och läsa svenska är en central del)?

Bara tanken på vad en sån här lallare kostar i pengar och problem/lidande ger mig kalla kårar. Om man bara räknar på alla tolkräkningar . . . jag utgår från att han under hela sin livstid kommer att ha fri tillgång till tolk i all kontakt med vård och svenska myndigheter.
Citera
2018-09-20, 21:52
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Without going into too much specifics I can say that I have been through a lot of things in my life. Things that brought me to the point where I hated myself, had no self-esteem and even tried to take my own life. I had a difficult childhood with an alcoholic parent. I have been bullied, been sexually abused multiple times, physically abused, had anorexia, ran away from home when I was 17 and ended up in an abusive relationship. My mother died when I was 18 years old and my father died a few years after that, I went through an abortion and much more…

Usch. Vilken snuskig hora. Att nånting inte stod rätt till förstod man ju från första början, men nu när alla korten är på bordet kan vi ju se vilket jävla vrak denna slyna är.

Hon får gärna deporteras tillsammans med våldtäktshazaren.
Citera
2018-09-20, 21:55
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flockerpocker
Och varför ska en kvinna inte få klä sig som hon vill? Varför ska män som inte kan kontrollera sina drifter bestämma hur kvinnor klär sig?
Altså är du helt dum i huvudet? Han förklarade ju precis i inlägget hur de flesta av oss män tänker. Vi säger ju att en kvinna får klä sig hur hon vill, men att hon fortfarande måste tänka sig för när hon vistas bland ett visst klientel.

För oss svenskar hade det inte varit ett problem. På 80-talet badade brudarna topless. Men nuförtiden menar vi bara att kvinnor, ibland, tyvärr, måste tänka sig för. Har du förstååååått?!
Citera
2018-09-20, 21:55
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Jaja, då förstår jag. Det kommer sen alltså. I framtiden, inte nu.

Det förutsätter ju att du röstar rätt. Just nu så är kvinnornas kroppsliga integritet i samhället starkt kopplat till migrationsfrågan mycket mer än något annat ämne. Problemet med såna som er är att ni överanalyserar hela feminismens framgångar och dess progressiva framtid bland svenska män, att man riktar in sig på åtgärder och undervisningar som är helt futila och inte bekämpar grundproblemet i varför kvinnor upplever så många sexuella trakasserier 2018.
Citera
2018-09-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Har du hört talas om biologi din dumma jävel?! Män, framförallt unga män är skapade av naturen att vara sexfixerade. Det är inget självvalt beteende, utan kommer med naturen. Inget som bara går att koppla bort. Enbart en cuckad eunuck och sojapojke kan låtsas, men även han har en kuk mellan benen.

Sen bör du tacka män för att män är män. Annars hade du inte suttit här och gnetat. Mäns sexdrift gör att vi finns.

Skall unga grabbar kunna sköta skolan, så är det sista de behöver, någon hora som kåtar upp dem. Det behövs manliga lärare, framförallt en magister av det gamla slaget med auktoritet.

Bara för att män har sexualdrift behöver man inte ha sex med någon mot dennes vilja bara för att hon är sexig.
Det går faktiskt att kontrollera sexdriften.
Det är samtidigt svårt att se en distinkt skillnad mellan din kvinnosyn och vissa andra från mindre utvecklade kulturer.
Till skillnad från dig har jag inte bara hört talas om biologi, jag har faktiskt studerat ämnet. Ett tips till dig
Citera
2018-09-20, 21:57
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Och varför ska en kvinna inte få klä sig som hon vill? Varför ska män som inte kan kontrollera sina drifter bestämma hur kvinnor klär sig?

Tror du missförstår hur folk tänker. Min flickvän har grymt snygg kropp, stora bröst och gillar att visa klyfta när vi är på stan. Det är helt ok, det kan hon göra för ingen kommer försöka skada henne när jag är med. Men när hon ska ut själv så vill jag inte att hon klär sig så. Det handlar inte om att jag misstror henne på något sätt, eller att jag är emot att kvinnor klär sig utmanande. Tvärtom. Älskar att glutta på vackra kvinnor.

Men jag är rädd om min tjej. Jag vet att det rör sig människor med totalt felknullad kultur och kvinnosyn där ute. Män som inte kommer ta ett nej som ett nej. Män som inte har något att förlora och som är totalt orädda för vårt klena rättsväsende.

Önskar det inte vore så.
Citera
2018-09-20, 22:00
Medlem
De stora förlorarna i detta är barnen...

När det går upp en Liljeholmen för Asiaten (pappan) och det kommer det att göra..

Antingen så har han tagit stora satsen i munnen från Södertörns genus propaganda och blivit genusmodifierad och nötterna knäckta..

Eller så gör han äkta asiat style... ut med henne på gatan för att tjäna stora pengar för guldgruvan är inte att sitta på...
Men tippar på att han är genusmodifierad.. Han går och låter henne få allt, och betalar allt... Jobbar sig till döds på kuppen..

Om det vore en Arab och Liljeholmen gått upp.... (hon ska vara glad att pappan inte är det)
redbull vingar o provflygning från balkong för att kolla om det funkar..
Ansiktsbehandling med syra... dödar garanterat alla gamla hudceller.
Självantändning på annan plats...

Han som är anklagad ska ut ändå... Ankarbarn som bara väntar på att få ta hit hundra bröder o systrar och har egentligen ingen skyddsbehov mer än att gullefjutt till politiker vek sig och instiftade amnestilag... Men han är inte skyldig till någon våldtäkt..

Hon har kopulerat med elev frivilligt o inte första eleven.. Nu blev hon påkommen o vill inte få sparken..
Inte första gången en donna drar i våldtäktssnöret för att rädda vad som räddas kan... (minns en donna som anmälde överfallsvåldtäkt men allt handlade om lite schnaabel vid sidan om och hon blivit på smällen... allt för att dölja för gubben hemma)... En Schnaabel kan ställa till mycket när den snorar i kanalen...

Nu är det alltid någon... En donna ljuger inte om sånt här...
Eller det är mest schaablar som snorar i extern kanal o bedrar *största myten sen hemmakärring avskaffades*

Fortsättning följer när Liljeholmen går upp för Asiaten.. Såvida de inte ska springa i parterapi och Asiaten ska be om ursäkt... Araber fixar parterapin med släkten o hedern... Svennar har fått nöten knäckt i förskolan o värre blir det för nu ska de tvångskommenderas till klänning o leka med docka o kalla sig för hen... E det meningen att alla svennar ska bli bögar eller sitta o häcka framför TV-spel o spela my little pony

Nu mera räcker det inte med "gud bevare Sverige" det krävs ett mirakel likt när Moses delade havet...
Citera
2018-09-20, 22:01
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Bara för att män har sexualdrift behöver man inte ha sex med någon mot dennes vilja bara för att hon är sexig.
Det är samtidigt svårt att se en distinkt skillnad mellan din kvinnosyn och vissa andra från mindre utvecklade kulturer.
Till skillnad från dig har jag inte bara hört talas om biologi, jag har faktiskt studerat ämnet. Ett tips till dig
Härligt, då borde du veta att män och kvinnor inte är lika som vänstern vill få det att låta som. Tydligen är det okej att säga att män är aggressiva men inte okej att säga att kvinnor är känsliga eller rädda av sig.
Citera
2018-09-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Altså är du helt dum i huvudet? Han förklarade ju precis i inlägget hur de flesta av oss män tänker. Vi säger ju att en kvinna får klä sig hur hon vill, men att hon fortfarande måste tänka sig för när hon vistas bland ett visst klientel.

För oss svenskar hade det inte varit ett problem. På 80-talet badade brudarna topless. Men nuförtiden menar vi bara att kvinnor, ibland, tyvärr, måste tänka sig för. Har du förstååååått?!

Du märker inte själv vad du skriver?
Kvinnor får klä sig som de vill......men......
De ska tänka sig för och gärna utifrån en checklista beroende på var man ska vara idag?

Kontentan i praktiken i det du skriver blir ju att de inte får klä sig som de vill, för det har männen bestämt (och inte bara män från andra kulturer).
Citera
2018-09-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Usch. Vilken snuskig hora. Att nånting inte stod rätt till förstod man ju från första början, men nu när alla korten är på bordet kan vi ju se vilket jävla vrak denna slyna är.

Hon får gärna deporteras tillsammans med våldtäktshazaren.
Du verkar inte riktigt frisk i huvudet eller så kan du inte engelska. Gissar på en kombination av bägge delarna. Hur tusan fick du hennes inlägg till att vara horaktigt? Läs om det igen, gärna med ett engelsklexikon.
Citera
2018-09-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ingen som har haft det heller i detta fallet. Här har någon hora bara kåtat upp en arabjävel, för att sen anmäla honom för falsk våldtäkt.

Citat:
Du verkar direkt pantad och kör på med vanliga utnötta slogans. Ja, vita friska män kan kontrollera sig, men deras tankar skingras och de kan inte fokusera på det de skall göra, dvs skolan som i detta fallet. Men mäns sexdrift är deras identitet. Allt annat är BS i jämförelse.

Citat:
Här är det inte tala om någon jävla syn. Det handlar om sexdrifter. Biologi din idiot. Ingen person som är sexuellt upphetsad står och tänker på feministisk kvasivetenskap och kultur och resonerar kring vilken "kvinnosyn" man har.

Vad fan är kvinnosyn? Vilken skräptidning har du svalt denna terminologi ifrån? Vad står det för? Vad har du manssyn, när du inte ens begriper biologins betydelse och dominans över all kultur och ideologisk bas?

Citat:
Ja, säkert. Så låter det alltid när WT-folket "debatterar". Skall du inte dra till med "skaffa dig ett liv" eller ännu bättre "du är bara avundsjuk".
Senast redigerad av goyimcuck 2018-09-20 kl. 22:15.
Citera
2018-09-20, 22:04
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Du märker inte själv vad du skriver?
Kvinnor får klä sig som de vill......men......
De ska tänka sig för och gärna utifrån en checklista beroende på var man ska vara idag?

Kontentan i praktiken i det du skriver blir ju att de inte får klä sig som de vill, för det har männen bestämt (och inte bara män från andra kulturer).
Klä dig slampigt bland araber, återkom sedan hur det gick. Vi vita och hemska män försökte ju bara rädda dig!

Edit: Sedan kan jag även upplysa fröken att det är skillnad på att bestäma och normer. Muslim män bestämmer att kvinnor inte får klä sig hur de vill, annars blir det shariastraff. En norm kan t ex vara att man klär sig propert och efter miljön man ska vistas i - det är inget vita män har bestämt. Det är som en osynlig regel som inte är stiftad men alla vet om.
Senast redigerad av lillapaddington 2018-09-20 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in