2018-09-20, 20:07
Medlem
Tror mest hon tagit bilder för att hon är glad över att lyckats träna (och kanske nåt mer) till en snygg kropp.

Verkar vara en fin man och fina barn.

Det är klart att det är lite ”fjortis” med sådana bilder, men är ju faktiskt ändå oförargligt. Har alltid funnits excentriska lärare. Och svenska killar och ”bra” invandrarkillar skulle inte få för sig att tafsa på sin fröken.

Bra att hon anmälde.
Citera
2018-09-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Du verkar inte veta hur det fungerar i afghanistan.

Du ser ingen kvinna som inte är din egen familj, lättklädd.

Och du är aldrig ensam, med en sådan kvinna.

Jag vet nog mer än dig om du tror att detta är hela sanningen.
Citera
2018-09-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Hoppas han får ett riktigt mild straff så får godhetsknarkaren som hon indirekt vill ha det. Väldens fulaste man, rasblandade identitetslösa ungar och rapead av en statslös babbe.

Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Att tillfredställa någon FULLT ut är en helt annan sak. Den här tjejen kräver uppmärksamhet. Är man ful så krävs det extremt bra jobb eller en stor kuk. Det finns både män och kvinnor som väljer en fulare partner för att de ska få ett övertag i förhållandet. Jag har stor erfarenhet av att träffa otrogna kvinnor och vara bull, så jag vet va jag snackar om. Den här kvinnan kräver extremt mycket uppmärksamhet vid sidan av förhållandet.

Wow! Så att skaffa rasblandade identitetslösa ungar med en person enligt din tolkning etnisk bakgrund från mellanöstern är en olyckshändelse. Snarare dem är fucking en trevlig familj som behöver läka sina emotionella sår än att dra sina fördomar.

kallsinnig niggerlover
Citera
2018-09-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Klädseln säger kanske inte så mycket. Det gör däremot klädseln i kombination med det kroppsspråk som hon gör allt för att förmedla.

Coola ner, det är bara selfies trots allt. Selfies är ofta överdrivna. Hon vill bara ha lite likes, inte mer än så.
Citera
2018-09-20, 20:14
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Känns som en liten klassiker detta...

Hon "nuppar" vilt med Afghanen (Noor) är Afghanistan namn.. Inte första gången med Afghanen..

Nu blev hon påkommen att "nuppa" med elev som står i beroendeställning till sin lärare och risken är gigantiskt att gubben hemma får reda på allt. Att hon är otrogen. Samt jobbet.

Så nu står hon där.. Jobbet, familjen o kids och hela baletten.. Inte sällan sånt händer att en brud är otrogen.. Vill ha extern snabel och försörjning hemma.. Men gubben hemma får betala och göra sig till för att få max "nuppa" på födelsedagen o kanske Julafton om julklappen är riktigt dyr...

Japp våldtäkt löser hennes problem... Alla tror med automatik att brudar är oskyldiga små varelser och de dumma stygga männen... Rädda jobbet, rädda försörjningen och slippa se att barnen ska gå igenom en plågsam skilsmässa, hattande med umgänge o annat trams.. Det är inte alltid lätt att hitta en ny som vill försörja "bortbytingar" om bruden varit otrogen... Undantag finns men de är oftast desperata eller extremt fula...

kliar det i spermakanalen så kliar det... Då behövs det schnaabel.... Duger inte hemma schnaabel (endast casch)... blir det extern Schnaabel...

Min teori....
Du sammanfattar mina tankegångar exakt.

Det som styrker detta, är att hon gick tillbaka till jobbet veckan efter. Så beter sig inte ett våldtäktsoffer, så är det bara.
Inte heller sitter man och bloggar om sin våldtäkt samma dag. Vad i helvete liksom?

Detta är första gången jag tar en babbes parti, men rätt ska vara rätt.
Citera
2018-09-20, 20:24
Medlem
Skulle inte vilja kalla tjejen wt. Eller iq fiskmås. Tycker att hon skriver helt ok, långt över genomsnittet. Och hon har en hedervärd och respektabel både utbildning och jobb. Förmodligen ganska duglig. Är tacksam att det finns folk som ställer upp på att vara lärare idag. Framförallt med dessa "elever".

Min gissning är att killen enligt nu gällande lagstiftning är skyldig till våldtäkt.

Men hon kan helt omöjligt vara förvånad att hon idag är i det läget hon är. Killar med hennes bakgrund (om allt som skrivs stämmer) blir väl gängkriminella? Det är hur man än vänder och vrider på det ganska oskyldigt det hon gjort. Mest synd om barnen. Och inte fan kan pappan gillat hennes blogg. Om han inte sett det som någon form av nödvändig "behandling" av hennes problematiska bakgrund.
Citera
2018-09-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Hear, hear…

Det är närmast obegripligt att inte svenska politiker insåg magnituden av den resulterande kulturkrock som en massinvandring av lågutbildade män uppväxta i vad som närmast kan liknas vid primitiva klankulturer och den därtill hörande ytterst tveksamma kvinnosyn skulle kunna ge upphov till.

De som styr Sverige och andra vita västländer visste exakt vad som skulle hända när man släppte in miljontals bruna människor från tredje världen i vita länder. De vet precis vad som pågår och vad det kommer leda till. De vill att det som händer ska hända. Detta måste man förstå.

Det var inget misstag och de styrande är inte naiva eller okunniga. Det är naivt och okunnigt av svenne banan att tro det.
Citera
2018-09-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusGlad
Coola ner, det är bara selfies trots allt. Selfies är ofta överdrivna. Hon vill bara ha lite likes, inte mer än så.

Gifta/sambo kvinnor med barn brukar inte svara på kommentarer från män de inte känner. Hon skickade en ros till en random idiot som skrev hur mycket han tyckte om hennes sexiga bild. Kvinnor brukar dock peppa varandras bilder väninnor emellan.
Citera
2018-09-20, 20:40
Medlem
Ja, det var verkligen en trasig kvinna med stort bagage. Inte konstigt då heller att hon idkar zoofili med något fruktansvärt fult skäggbarn som kvoterats in med skattesubventioner till något låtsasjobb som montör, som en svensk skulle haft egentligen. De rasblandade barnen var en skrämmande syn. En vacker vit trasig WT-kvinna väljer att ta emot spermier från någon alien och föder konstiga avkommor. Påminner om serien "V" från 80-talet, där en vit tjej blev kär i en av de fula rymdödlorna och fick gemensam avkomma med reptilen.
Citera
2018-09-20, 20:42
Medlem
Jag har bearbetat informationen och av vad som kommit fram här tror jag faktiskt att babben är (lite) oskyldig. Ett NEJ skall vara ett tydligt NEJ och jag finner att BO mycket troligt umgåtts med babben på ett sådant sätt att han helt enkelt inte fattar att ett brott har begåtts.

Ord kommer att stå mot ord och jag skulle inte vilja vara åklagare i ett sådant fall. Hur skall något kunna bevisas om hon inte har rivmärken eller blåmärken?

Icke skyldig!!! BO måste nog söka sig till en annan skola om hon skall fortsätta yrket. Babben är oskyldig i detta fall, enligt min enkla mening. Kriminell i övrigt men troligen inte våldtäktsman. Han fixar brudar utan våld enligt pappan.
Citera
2018-09-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missfosteroutsider
Eller folk som redan är födda i Sverige är fucking inkluderat!

RUDIS!

Med facit i hand så borde han ju ha skaffat sig en trogen asiatisk tjej som garanterat inte horar runt på snapchat och kik vid 34 års ålder. Men han tänkte väl med lillkuken istället för sin 107 iq hjärna. Statusen att kunna ha en vit blond tjej vägde tydligen mer, oavsätt hur instabil och opålitlig hon verkade så var det värt att ta chansen. Men nu sitter han helt utcuckad i Sverige och gråtrunkar. Han var inte ens man nog för henne att meddela honom först angående våldtäkten.
Citera
2018-09-20, 20:46
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallShack
Kan ju som elev på brinell säga att vi inte har fått höra något förutom att en lärare blev våldtagen under fredagseftermiddagen. De verkar fortfarande hålla ytterst tyst om ämnet.
Eftersom inte heller lokalpressen verkar skriva något, drar jag till med en vild gissning:

Det har inte skett något brott. Hela historien är bara ett examensarbete från Konstfack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in