Citat:
Ursprungligen postat av
ibis99
Känns som en liten klassiker detta...
Hon "nuppar" vilt med Afghanen (Noor) är Afghanistan namn.. Inte första gången med Afghanen..
Nu blev hon påkommen att "nuppa" med elev som står i beroendeställning till sin lärare och risken är gigantiskt att gubben hemma får reda på allt. Att hon är otrogen. Samt jobbet.
Så nu står hon där.. Jobbet, familjen o kids och hela baletten.. Inte sällan sånt händer att en brud är otrogen.. Vill ha extern snabel och försörjning hemma.. Men gubben hemma får betala och göra sig till för att få max "nuppa" på födelsedagen o kanske Julafton om julklappen är riktigt dyr...
Japp våldtäkt löser hennes problem... Alla tror med automatik att brudar är oskyldiga små varelser och de dumma stygga männen... Rädda jobbet, rädda försörjningen och slippa se att barnen ska gå igenom en plågsam skilsmässa, hattande med umgänge o annat trams.. Det är inte alltid lätt att hitta en ny som vill försörja "bortbytingar" om bruden varit otrogen... Undantag finns men de är oftast desperata eller extremt fula...
kliar det i spermakanalen så kliar det... Då behövs det schnaabel.... Duger inte hemma schnaabel (endast casch)... blir det extern Schnaabel...
Min teori....
Du sammanfattar mina tankegångar exakt.
Det som styrker detta, är att hon gick tillbaka till jobbet veckan efter. Så beter sig inte ett våldtäktsoffer, så är det bara.
Inte heller sitter man och bloggar om sin våldtäkt samma dag. Vad i helvete liksom?
Detta är första gången jag tar en babbes parti, men rätt ska vara rätt.