2018-09-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Instämmer. Stoppar vi dem inte nu så kommer de göra så här varje gång det är en gala som är värd att sitta uppe för. Istället för att köpa galan för 500 kr så väljer jag att gå upp 09.00 utvilad och fräsch, inte titta på någon media, gå till närmaste torrentsida och ladda hem galan på 5 min. Jag tjänar 5h sömn och 500 kr på det.
Kika på https://www.reddit.com/r/MMA/ en 15-10 min innan underkortet så dyker det upp gratis stream i exakt samma kvalitet som den man betalar för.

Sa upp fightpass och viaplay direkt när jag hittade streams.

De event jag inte orkar se live finns sen på www.mma-core.com
Citera
2018-09-20, 14:40
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Har inte sett mycket marknadsföring om mcreggor vs khabib. Konstigt. Annars brukar dom ju hålla på flera månader i förväg.

Tror ryssen tar det endast pga brottningen. Men men han vore inte den första som blir överraskad av connors striking.

Dock kommer jag inte satsa några pengar då en träff från mcreggor kan avsluta allt precis som han gkort förut.

Enligt Dave Meltzer en välkänd journalist inom branschen beror det på att McGregor helt enkelt gett UFC långfingret. UFC ska vara förbannade på honom men han har blivit så stor så de kan inte göra något.

https://www.mmamania.com/2018/8/30/17799724/ufc-frustrated-with-conor-mcgregor-media-blackout-selfish-attitude
Citera
2018-09-20, 18:49
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Sätt upp livestresmen för oss så kommer vi va evigt tacksam.
Svårt att hitta bra streams.

Vem blir connors nästa fight om han förlorar? Om han vinner blir det väl Ferguson?

Ser det som en nästan omöjlighet att matchen går alla ronder ut.

Mcreggor har kondis för typ 3 ronder. Khabib för 5 i fullt ös.

När mcreggor är trött kommer khabib ta ner honom och avsluta.

Hur är kgabibs haka? Mcregor är ju en av väldigt få som fått nate diaz att vackla så vi vet ju att ett slag från honom inte är att leka med
Skulle säga såhär; En av dem kommer möta vinnaren av Poirier vs Diaz. Den andre kommer möta vinnaren av Ferguson vs Pettis. Det är mitt tips. Sen vem som möter vem vid vinst/förlust är mer oklart.

Status på Khabibs haka är ganska okänd. Då den testats relativt lite. Enda man kan gå på är att han blev träffad en del exempelvis i början av matchen mot Johnson. Många sa då att det var en blueprint på hur ett möte med McGregor skulle gå, dvs att om McGregor träffade honom så enkelt skulle han slockna.

Men det måste nog hända inom de första två ronderna, annars kommer Khabib äta sig in i och käka upp matchen totalt. Som han alltid gör.
Citera
2018-09-20, 23:51
Medlem
mr.demons avatar
Pressen nu. Är Conor påtänd eller?
Citera
2018-09-21, 00:03
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Pressen nu. Är Conor påtänd eller?
Verkar så.

Fan vad han sluddrar.
Citera
2018-09-21, 00:13
Medlem
Herregud vad Connor överdriver, slutade vara roligt för ett tag sedan.
Citera
2018-09-21, 00:15
Medlem
Ja det är väl inte det bästa event man sett från UFC direkt.
Pinsamt att detta ska vara årets stora match när man ser det här.
Citera
2018-09-21, 00:26
Medlem
mr.demons avatar
Conor framstår ju mer och mer som tjack skadad idiot. Hoppas han kan slåss nu då. För jag tror Khabib kommer att försöka mörda honom.
Citera
2018-09-21, 00:37
Medlem
SameOldStorys avatar
Jag såg 10 minuter av presskonferensen sen stängde jag av för jag pallade inte se eller lyssna på Conor. Någonstans hade jag hoppats att han landat i allt och hybrisen lagt sig men icke. Sen verkade Khabib inte bry sig nämnvärt och det eggar säkert igång honom.

Anywho, längtar tills matchen och jag tror/hoppas Khabib tar ner Conor på jorden igen.
Citera
2018-09-21, 00:45
Medlem
Observerads avatar
Om inte Conors beteende är ett praktexempel på en kokainmissbrukares så vet jag inte vad. Kan ju förstås bara vara adrenalin och sprit, men ändå. Han har helt klart gått vilse i sin egen framgång.
Citera
2018-09-21, 00:50
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Viaplay kmr ta 499 kr om man vill se Mcregor-Khabib. Helt otroligt vad äckliga de är.

Bomba deras mail och gärna telefon för att beslutet ändrat. De ska förstå misstaget här och jag hoppas att ingen betalar för eventet. Finns massor av HD stream annars.

Så jävla fult. Man pissar på sina betalande kunder för en engångs moneygrab.

Som flera redan sagt, inte en chans att man betala nåt mer än vad man redan gör för Viaplay.

Detta är verkligen kortsiktigt tänk av bolaget, då man sviker kunders förtroende. Visserligen är det en del som kommer köpa PPV för 499:- men det kommer vara fler som säger upp abonnemanget och slutar betala 200:- i månaden som en löpande avgift.

Detta blir en minusaffär långsiktigt för de giriga jävlarna. Fattar inte hur de tänker.
Citera
2018-09-21, 01:25
Medlem
Man kan tycka vad man vill om Conor men man kan inte förneka att han gör ett bra PR jobb, presskonferansen va jävligt mycket cringe men det va rätt tydligt att han bara va där för att promote´a sin whisky och det måste man väl ändå säga att han lyckades med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in