Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-28, 11:21
  #1405
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs
Har väldigt svårt för hur Herb dömer, fattar inte hur han kan få toppmöten år efter år. Har sett hur han släpper igenom tre, fyra slag mot en medvetslös och i andra möten har han stoppat i förtid helt omotiverat. Måste vara jävligt svårt att döma och se allt men det finns flera domare som är bra mycket bättre än Herb. Tror inte att cannabis gör en till en bättre domare heller...

Lite ironiskt att den bästa av alla fick skaka galler för att han hade stora marijunaodlingar dvs. Josh Rosenthal som jag gärna ser tillbaka snart. Tydligen har han varit igång på nån Bellator gala igen. Nice
Citera
2023-03-07, 12:56
  #1406
Medlem
Pontus.Lindwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Är ny UFC-älskare så kan vara way of base...ni som vet mer kan nog skola mig Men känns det inte sjukt fixat? Connor kommer tillbaka, snackar som helvete och kahbib som annars är kaxig är helt lugn. Det känns lite som att man iom Mayweather ville göra boxning stort igen genom att ta in en MMA-stjärna och nu låta Connor dyka som en hjältesaga mot den lugne kahbib som ska göra Connor ”humble”. Så här högt upp vet man väl att stora makter styr, men är sånt här fixat eller kan man lita på att det blir en äkta fight? Bara en undran, för jag tyckte Mayweather kändes grymt fixad, båda kämpade tappert men i slutändan vann boxning mot MMA för att få tillbaka boxning på kartan efter att MMA tagit över. Återigen, är noob på ämnet så skola mig gärna om jag har fel.

UFC är inte så stort som boxning och inte ens Avesta Senap hade kunnat göra skillnaden märkbart mindre. Jag förstår att du är "noob på ämnet" så som du formulerar dig, det hade du inte behövt förklara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback