2018-09-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Inte mycket. En fifflare är allt vi vet. Hans examen och ålder går inte ihop, vad jag har förstått.
Examen är inte från högskola utan från "folkskola"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag får känslan av att hela fallet bara är ett påhitt av aftonbladet, för att se hur det hela tas emot. Själva ämnet att en MENA-elev våldtar en lärare och den provokativa bloggen är bara too much. Flashback flippar nästan ur i den här tråden.

Ingen häktning ännu?

Hehe ja... when all else fails.. blame aftonbladet.
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Men och?!
Som skrivits redan, hon tar en bild, uppifrån, visar urringning och har dragit upp kjolen.
Kanske det är i personalrummets korridor? Vet du? Jag har ingen aning.
Det är ett kapprum i bakgrunden samt skolväskor. Du får det att låta som att vi försvarar GM. Det är inte fallet.
Citera
2018-09-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Märkligt att en anställd på denna skola bara är lite förbannad. Tycker att h*n borde ha varit dj*vligt förbannade. Borde ha varit ursinnig tycker man att något sådant har kunnat ske.
Det är svårt att bli förbannad när man inte blir speciellt förvånad.

Är man däremot ett naivt PK-hjon är det såklart aldrig försent att bli fly förbannad och börja rösta rätt. Har dock svårt att se varför man skulle omvändas så sent..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Man måste rätta klädsel efter kunder/klientel/patienter/elever/ och en mängd andra saker.

Klänning är inte konstigt i Sverige men ger fel signaler till folk från andra länder.
Det har vi sett upprepade gånger.

Samma om du arbetar på en fångvårdsanstalt så går du inte klädd i kort sommrig klänning med urringning.
Det är INTE konstigt i Sverige men fyfan vad naiva vi/en del är.

Va?
Arbetar man på fånganstalt så är det uniformsplikt... I skolan är det en viss dresscode och en klänning är helt regelrätt! Att hon tar en bild där hon dragit upp kjolen lite är inte detsamma som att hon poserar så framför eleverna.
Citera
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knightofsweden
Det är en smula märkligt att så många inte ser skillnad i att kommentarer.

Dessa kommentarer klumpas ihop som samma sak.

1. En kvinna får inte bära vad hon vill
2. En kvinna bör inte bära vad hon vill
3. En kvinna tar en risk att bära vad hon vill

Oavsett vad du säger så skriker någon tillbaka att det inte hör till saken.

Går jag som vit svensk man genom en "problemområde" sent på kvällen så tar jag också en risk.
Betyder det att jag ska sluta att gå den vägen bara för att det fick icke civiliserade som inte kan bete sig där? Nej. Finns ett problem så ska problemet bort, inte låta alla anpassa sig till det.

Är inte och kommer aldrig vara ett brott att bära en klänning.
Det finns klädsel som faller under uppseendeväckande beteende beroende på plats, men inte i en sån här miljö, hon hade säkert kunnat klara sig i bara underkläder utan att falla under den paragrafen om hon har nån motiviation. Passar inte hennes klädval jobbet så är det upp till rektorn att säga ifrån, inte kåta elever som tillrättavisar genom våldtäkt..

Att ens det här diskuteras är bortom all min förstånd, har vi tagit emot så många sharia förespråkare att de utgör majoritet på FB?

Låt oss vara glada och stolta över alla vackra tjejer som vill visa upp sig själv, fröjd för ögat och sätter fart på blodcirkulationen, hon verkar vara en duktig och älskvärd mamma som gillar sin kropp och vi får förmoda tränar hårt för att hålla sig där (den kroppen efter två barn är en bedrift få har lyckats med!)
Hon förtjänar inget av vad som har hänts eller skrivts om henne här.
Enda anledningen att hon inte ville anmäla var förmodligen just detta. Hela skolan vet att hon är den utsatta, hela stan vet att det var hon och sett bilderna, och halva webben pratar om henne som en hora.
Räkna ut fortsatt utveckling på det...
Citera
2018-09-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Märkligt. Hur löd chefens motivering?

Förresten, du som vet, vad är skillnaden på "skolchef" (som uttalat sig i detta fall) och rektor?

Ingen motivering. Jag gav honom en föreläsning om just att hålla auktoriteten

Jag jobbade på högskolan. Högste chefen på en vanlig skola är rektor. Sedan kan det finnas skolchefer i kommunen
Citera
2018-09-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Det är ett kapprum i bakgrunden samt skolväskor. Du får det att låta som att vi försvarar GM. Det är inte fallet.

Det är inte jag som försöker få det till det, det gör ni mycket bra själv!
Ni kanske inte försvarar GM, men ni beskyller BO för vad som hänt ändå.

Och med skolväskor etc, ja, då kanske eleverna var på lunch och hon var på väg in i klassrummet innan eleverna kom? Som sagt, vi vet inte!
Citera
2018-09-20, 15:40
Medlem
-DaRude-s avatar
Vad mer vet vi om deras "relation"?

Massmedia basunerar ju ut, i ett fumligt försök att förringa babbens agerande, att de två haft intensiv kontakt privat, kanske rentav en relation.
Citera
2018-09-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Men fattar du inte att den tiden är förbi? I ett sunt och normalt samhälle ska man inte behöva klä sig extra anständigt men bland babbarna måste man dessvärre det för att minimera riskerna. Inte av respekt för dem utan av rena säkerhetsskäl.

NEJ, man måste inte någonting! Det är den inställningen som gör att "babbarna" kan göra precis som de vill. När ska svensken få lite stake och inte sitta och nicka? För helvete!
Citera
2018-09-20, 15:42
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Lärare var en gång ett högstatusyrke, men globalisterna har en plan på hur man förstör allt.

Globalisternas plan, verkställs sedan in i minsta detalj av en majoritet beredvilliga, godhetstörstande svenskar.

Citat:
Ursprungligen postat av REMIGRATION
Svensk medborgare - ej statslös

Den misstänkte Ab*llah, *or Aldee* är svensk medborgare fr o m 2017, enligt Skatteverket.

För allas vår parlamentariska, representativa dem0kratis skull, så hoppas vi herr ANA nyttjade sin vunna medborgerliga rösträtt i valen som nyss var.

Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Rektorn o skolan e unik

Varken denna rektor eller denna skola, är längre unik i vårt land.
Citera
2018-09-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Går jag som vit svensk man genom en "problemområde" sent på kvällen så tar jag också en risk.
Betyder det att jag ska sluta att gå den vägen bara för att det fick icke civiliserade som inte kan bete sig där? Nej. Finns ett problem så ska problemet bort, inte låta alla anpassa sig till det.

Är inte och kommer aldrig vara ett brott att bära en klänning.
Det finns klädsel som faller under uppseendeväckande beteende beroende på plats, men inte i en sån här miljö, hon hade säkert kunnat klara sig i bara underkläder utan att falla under den paragrafen om hon har nån motiviation. Passar inte hennes klädval jobbet så är det upp till rektorn att säga ifrån, inte kåta elever som tillrättavisar genom våldtäkt..

Att ens det här diskuteras är bortom all min förstånd, har vi tagit emot så många sharia förespråkare att de utgör majoritet på FB?

Låt oss vara glada och stolta över alla vackra tjejer som vill visa upp sig själv, fröjd för ögat och sätter fart på blodcirkulationen, hon verkar vara en duktig och älskvärd mamma som gillar sin kropp och vi får förmoda tränar hårt för att hålla sig där (den kroppen efter två barn är en bedrift få har lyckats med!)
Hon förtjänar inget av vad som har hänts eller skrivts om henne här.
Enda anledningen att hon inte ville anmäla var förmodligen just detta. Hela skolan vet att hon är den utsatta, hela stan vet att det var hon och sett bilderna, och halva webben pratar om henne som en hora.
Räkna ut fortsatt utveckling på det...

Håll käften för fan din patetiska lilla tönt. Jag tränar också, men inte fan tränar jag för att visa andra min kropp. Du har ingen jävla etik eller moral, förmodligen är du sån liten fjolla som inte förstår vad självrespekt och moral innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in