2018-09-20, 11:41
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Den där kan jag nog svara på - han pratar väl om USA (legala) medborgare?
Klart som fan att man vill hålla knarkarteller och illegaler ute ur landet och en mur vore väl en bra ide?

Okej. Jag har förstått FittaHora som att det hela är en global rörelse, att hela världen skall bli befriad.
Dock vet jag inte huruvida ”gränskontroller” (eller om det ens existerar ”illegala” i en sann befriad värld?) ingår i den här definitionen av ”frihet” eller ej.

Oavsett så det är mycket mer intressant att få något form av svar på frågorna jag ställde tidigare i tråden
Citera
2018-09-20, 11:46
Medlem
PANIC IN UK
PANIC IN DC
PANIC IN UK
PANIC IN DC
Q

Nån med koll på UK ?
Spännande tider vi lever i nu ! hehe

Angående flygplan 9/11 har väl Q sagt missinfo är nödvändigt ibland ?

Inte fan rasar tornen ner på ca 11 sek och sen building 7 oxo !
Citera
2018-09-20, 11:49
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q bedjade ägarna till 8ch.net om mer resurser, vilket omgående bekräftades är beställt. Enligt deras utsago kommer kapaciteten att tredubblas. Att tredubbla kapaciteten till en av världens största sidor kostar enorma summor och är inget man beslutar i en handvändning.

Citat:
Ron ☯ 8chan Administrator 09/20/18 (Thu) 05:20:30 520bca (2) No.3098124

>>3094565

8chan server upgrades have been ordered, but are not yet delivered. Should arrive sometime this week; I will bring the upgrades online as soon as possible. We are going to try and triple our current throughput capability before the midterms.

The Tokyo Game Show is going on right now, which is also contributing to the lag.
Uppgraderingen beställdes innan Q bad om mer resurser. Åter igen; att tredubbla datorkapaciteten och bandbredden för en av världens största hemsidor kostar enorma summor (läs: något 8ch.net inte har råd med utan externt stöd). Detta var planerat i förväg [av militären].
Citera
2018-09-20, 11:51
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Jag är sjukt intresserad av att få svar på mina frågor som jag ställde i följande inlägg: (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Vill även slänga in ytterligare en fråga: Trump har länge pratat om att bygga en mur mot Mexiko. Hur går detta ihop med snacket om ”frihet” och att folk skall ”befrias från lagar som förtrycker en” och dylikt?

Är du så extremt korkad att du tror du kan förstå ett fenomen genom att studera ytterligheterna? Vad tror du själv du kommer få för svar? Vad ska du göra med svaren? Vad visar dom egentligen?

Skärp dig, du är intellektuellt slapp och jag tror du kan bättre.
Citera
2018-09-20, 12:04
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Om min teori stämmer användes kryssningsrobotar till att spränga Pentagon och Shanksville. En kryssningsrobot är en underkategori av flygmaskin [eng. plane]. Ett flygplan [eng. airplane] är också en underkategori av flygmaskin.

Q #2220:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI Thu Sep 20 2018 00:12:51 GMT+0000 (UTC)
Citat:
Anonymous Thu Sep 20 2018 00:08:13 GMT+0000 (UTC)
>>3093270
Q
Was the Pentagon hit by plane on 911
>>3093795
Yes.
Q
Q bekräftar att en flygmaskin träffade Pentagon. Han specificerar dock inte närmare vilken typ av flygmaskin det handlar om.
Citera
2018-09-20, 12:05
Medlem
Citat:
PANIC IN UK
PANIC IN DC
PANIC IN UK
PANIC IN DC
Q

Nån med koll på UK ?

Jag såg den och funderar på om inte Q followers kommer säga att Q knew it när brexit rasar samman

Det är en riktig lågoddsare att det kommer bli surt pga. brexit nästkommande månader
Citera
2018-09-20, 12:08
Medlem
Citat:
Om min teori stämmer användes kryssningsrobotar till att spränga Pentagon och Shanksville. En kryssningsrobot är en underkategori av flygmaskin [eng. plane]. Ett flygplan [eng. airplane] är också en underkategori av flygmaskin.

Q #2220:

Q bekräftar att en flygmaskin träffade Pentagon. Han specificerar dock inte närmare vilken typ av flygmaskin det handlar om.

Nejdu FH, plane är inte kryssningsrobot, din teori har inte stöd av Q, så är det bara
Citera
2018-09-20, 12:17
Medlem
Citat:
PANIC IN UK
PANIC IN DC
PANIC IN UK
PANIC IN DC
Q

Nån med koll på UK ?

Är det på gång att JA kommer o släppas ut från UK under skydd av navy seals ?
El så är det m15 o allt fan dom heter där som sitter löst nu ?
Citera
2018-09-20, 12:22
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Nejdu FH, plane är inte kryssningsrobot, din teori har inte stöd av Q, så är det bara
Kära troll, hur är det med läsförståelsen?

Jag påstod aldrig att en kryssningsrobot var en "plane", utan att kryssningsrobot tillhör en underkategori av flygmaskiner [eng. plane].

Till såvida kryssningsrobotar inte kan flyga och inte är en maskin så har jag fel. Kan dom flyga och är en maskin har jag rätt.
Citera
2018-09-20, 12:38
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Är det på gång att JA kommer o släppas ut från UK under skydd av navy seals ?
Vart Julian Assange befinner sig och huruvida han är i säkerhet eller ej vet vi ej. Q har dock berättat lite om varför han försvann ur strålkastarljuset.

Q #1773:
Citat:
Q !CbboFOtcZs 31 Jul 2018 - 7:14:44 AM
Citat:
Anonymous 31 Jul 2018 - 7:13:20 AM

2018-07-31_1-12-08.png
>>2366811
>>2367152
Track last.
JA offline cause.
Q
Efter att Wikileaks publicerade dokument gällande CIAs "Vault 7", tog CIA över Wikileaks och Assange "tystades".

Q antyder att Assange sitter på bevis mot Storbritanien i deras involverande i försöken att sabotera för Trumps valkampanj.

Q #1708:
Citat:
Q !CbboFOtcZs 26 Jul 2018 - 1:56:38 AM
Citat:
Q !CbboFOtcZs 26 Jul 2018 - 1:38:34 AM
>>2287225
When did No Name travel to the UK?
Q
>>2287348
>>2287348
What if the UK gov worked hand-in-hand w/ the Hussein admin to sabotage the 2016 election?
...
JA.
Why does the UK gov desperately want JA?
Think source files.

The more you know.
Q
Citera
2018-09-20, 12:43
Medlem
Citat:
Kära troll, hur är det med läsförståelsen?

Jag påstod aldrig att en kryssningsrobot var en "plane", utan att kryssningsrobot tillhör en underkategori av flygmaskiner [eng. plane].

Till såvida kryssningsrobotar inte kan flyga och inte är en maskin så har jag fel. Kan dom flyga och är en maskin har jag rätt.

Ja och det var ingen kryssningsrobot som träffade Pentagon 9/11 enligt Q, det får du nog vackert acceptera

Du kan lekamed ord hur mycket du vill, a "plane" är inte en kryssningsmissil/kryssningsrobot.
Han ger ett klart ja på frågan.

Citat:
Q !!mG7VJxZNCI Thu Sep 20 2018 00:12:51 GMT+0000 (UTC)
Citat:
Anonymous Thu Sep 20 2018 00:08:13 GMT+0000 (UTC)
>>3093270
Q
Was the Pentagon hit by plane on 911
>>3093795
Yes.
Q

EDIT: det gör mig faktiskt inte till ett troll bara för att du har fel, jag och alla andra härinne kan ju läsa innantill och din förklaring är sk1t, du och Q tycker olika helt enkelt.
Citera
2018-09-20, 12:48
Medlem
FH,

en till pusselbit la du precis,

Citat:
Efter att Wikileaks publicerade dokument gällande CIAs "Vault 7", tog CIA över Wikileaks och Assange "tystades".

Q antyder att Assange sitter på bevis mot Storbritanien i deras involverande i försöken att sabotera för Trumps valkampanj.

Q narrativet, CIA - bad, NSA - good.
Snowden outade NSA - bad
Wikileaks outade CIA - good.

Fråga till forumet, var står Anonymous i allt detta, stöttar dom Snowden eller Wikileaks?

Ja sen så finns nu teorin att Wikileaks har blivit infiltrerat eller övertaget men innan det.

Också vad tyder på att dom blivit infiltrerade?

(det gör också sverige till medskyldiga gällande JA)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in