2018-09-20, 07:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Ja, så som hon poserar upp sin (silikon-fyllda) röv på varje bild så Ger hon faktiskt intrycket av att vara på akut jakt efter kuk.
Får väl hoppas att hon inte sitter och kråmar sig i klassrummet som hon gör på skolmatsals-bilden
Med sådana bilder på en offentlig blogg kan jag tänka mig att hon även har konton på exempelvis Badoo (nätdejting) där man även kan ha privata, mer explicita, bilder. OM det är så kan hon och MGM (och även andra elever?) haft nät-intim kontakt utanför skolan, via tjänstens chatfunktion. Något för hans juridiska ombud att kolla upp...
Citera
2018-09-20, 07:35
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Din kommentar är inte okej.

Den här läraren är helt uppenbart ung, och unga kvinnor idag har mycket press på sig att vara snygga och sexiga. Jag är själv lärare, och även om jag inte har någon kvinnlig kollega som klär sig sexigt, så ser jag hur massor av unga tonårstjejer på min skola klär sig utmanande. Och tro mig, det gör de inte för att de vill att vilken random kille som helst ska kasta sig över dem och våldta dem. De gör det för att de anser att man "ska" göra det och för att det skulle kännas töntigt att inte göra det.

En del gör det för att stärka sig eget självförtroende, och så kan det faktiskt vara för den här unga läraren.

Jag gillar inte det här alltför sexiga modet för unga tjejer, för jag anser att det ökar riskerna för dem. Men situationen är som den är. Och en sak är säker: Ingen kille har rätt att våldta en kvinna för att hon klär sig på ett visst sätt.

Men kan man inte kräva av en lärare att hon ska klä sig "sedesamt"? Nej, det kan man inte. Man kan inte både tillåta vissa lärare att bära slöja och långkjol på jobbet och samtidigt förbjuda andra lärare att klä sig urringat och kortkort. Om det ena ska vara tillåtet, så måste det andra också vara det. Ja, det finns gränser för hur mycket av ansiktet som slöjan får dölja på en lärare och det finns gränser för hur kort och urringad klänningen får vara. Men inom rimliga gränser, så är båda dessa utstyrslar tillåtna.

Men måste rektorerna anställa kvinnliga lärare som kommer till jobbintervjun i kortkort? Nej, det måste de inte. Men det råder stor lärarbrist i Sverige, och många rektorer tar vad de kan få. Och det är ju inte säkert att den här unga kvinnan var klädd på det där viset när hon kom till intervjun.

Och ingen kvinna "förtjänar" att bli våldtagen för att hon bar en urringad och kort klänning. Det måste alla ensamkommande afghaner lära sig, och det måste du också lära dig, R291.

Ung och ung. Det är relativt, men hon är 34.
Citera
2018-09-20, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
kan ju bara vara en glad mamma som är stolt att få tillbaka kroppen och visa sig sexig igen efter fött 2 barn. ser inga bevis på att hon gick så på skolan, står uttryckligen att klädseln var för utekväll. hade hon gått så på skolan så hade hon haft problem med rektorn otaliga gånger.

synd att bo ska diskuteras och hennes privata blogg ska vikas ut.. vänta in bevisningen och var ärendet tar vägen först, ni låter som en grupp arabiska män

http://oi66.tinypic.com/xd607n.jpg

Skolsal.
Finns även andra bilder därifrån så du kan sluta whiteknighta.
Citera
2018-09-20, 07:57
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Har genom vänner som bor i Nässjö och känner ACS fått lite info. . Enligt dessa har hon haft ett förhållande med MG. Anledningen till anmälan sägs vara att någon kom på dem i ett förråd och därför blev MG anmäld. MEN ett stort MEN dessa uppgifter är inte helt verifierade. Så jag tror att MG kommer släppas ganska snart men den delen är spekulation från min sida.

Hoppas bara att killen inte får sin framtid förstörd av hennes flirtande. Det borde vara lag på hur såna får se ut i skolan, så inte fler drabbas. Lite Johanna Möller vibbar. Var är Metoo nu?
Citera
2018-09-20, 07:57
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore

Skolsal.

fast kom igen, sån klänning går alla med på sommaren.
vad är hennes brott, såg hon för bra ut så du måsta hata lite?

anl. varför tjejer inta anmäler övergrepp är just detta.
förutom tramaut så ska hon genomgå en publik halstring.
tycker ni ska skämmas..
Citera
2018-09-20, 07:59
Medlem
Citat:

Skolsal.

Vad fan spelar det för roll om en lärare har på sig klänning? Ska hon bli våldtagen bara för det din sjuka jävel?

Citat:
Stämmer väl överens med mina fördomar om slynor likt dessa.

Hur uttrycker du dig? Var det längesen du fick fitta eller varför har du sådant kvinnoförakt?
Citera
2018-09-20, 08:00
Medlem
frdks avatar
Citat:
Stämmer väl överens med mina fördomar om slynor likt dessa.

säger mer om dig än kvinnorna faktiskt.
en samlingspunkt för män som hatar kvinnor..
Citera
2018-09-20, 08:02
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
fast kom igen, sån klänning går alla med på sommaren.
vad är hennes brott, såg hon för bra ut så du måsta hata lite?

anl. varför tjejer inta anmäler övergrepp är just detta.
förutom tramaut så ska hon genomgå en publik halstring.
tycker ni ska skämmas..

Ja för det är vid varje våldtäkt det ska genomgås en obligatorisk "publik halsring".. Eller hur var det nu igen?
Citera
2018-09-20, 08:09
Medlem
Oavsett om det stämmer eller inte. Ni som klagar på hur denna lärare ser ut, ni är inte bättre än islamister! Moralisera över hur en kvinna ser ut. Svenska kvinnor badade topless på 80-talet utan minsta problem. Nu får de inte ens ha klänning. Vart är Sverige på väg???
Citera
2018-09-20, 08:13
Medlem
Studsbolls avatar
Ett ovanligt tragiskt fall. Om man ska tro de uppgifter som framkommit i fallet; sms-trafik mellan GM och BO är besvärande, liksom BOs fixering vid att söka bekräftelse för sitt utseende. Om den aktuella bloggen tillhör BO så framstår hon i bästa fall som en infantil fjortis, och lätt labil. Vill man vara mer direkt så både poserar hon och skriver som en AW.

Med det sagt finns det inga ursäkter för GMs beteende om det nu är en våldtäkt eller bara sex som ångrats i efterhand. Tyvärr tror jag inte han kommer dömas om det framkommer att hon på något vis uppmuntrat honom i sms: vid ord mot ord har hon ett besvärligt utgångsläge.
Citera
2018-09-20, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Nu uppdaterade Aftonbladet att barnet är frihetsberövad.

Säkert blir det kvarsittning som straff eftersom dom är lite förbannade på honom. Suck
Citera
2018-09-20, 08:18
Bannlyst
Var säkert ingen våldtäkt utan en oskyldig flirt och nu drabbas flyktingpojken bara öga kvinnans beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in