Citat:
Alltså gällande KM och PU
Den misstänkte ... var på samma fest som Helene
Åkte taxi från festen till Mariestad med Helena
Gick in på hotellet m Helena
( osäkert ) gick på bron m Helena
Var med på eftersöket efter Helena
Har hänvisat till ” minnesluckor under den kritiska tiden på natten .
Vad jag kan se måste detta vara PU ! Han hänvisar än i dag till att han för för full och inget minns ? Eller är jag ute och Cycklar ?
Det har cirkulerat massor av namn så det blir bara snurrigt 😕 Rätta mig gärna nu om jag
virrat till allt .
Den misstänkte ... var på samma fest som Helene
Åkte taxi från festen till Mariestad med Helena
Gick in på hotellet m Helena
( osäkert ) gick på bron m Helena
Var med på eftersöket efter Helena
Har hänvisat till ” minnesluckor under den kritiska tiden på natten .
Vad jag kan se måste detta vara PU ! Han hänvisar än i dag till att han för för full och inget minns ? Eller är jag ute och Cycklar ?
Det har cirkulerat massor av namn så det blir bara snurrigt 😕 Rätta mig gärna nu om jag
virrat till allt .
Ok jag backar och har nog virrat till allt 😕 men det är fortfarande otroligt märkligt att denne” person är så ” hemlig ? Människorna som var på PW fest borde veta vem han var ? Någon nämde privat liten fest ? Bara inbjudna 😕 alltså var mannen kompis m PW och säkert Helena och syrran ochså . Sedan så har såklart fest gästerna och vänner pratat om detta och självklart så pratas det än idag om ” personen som var bjuden på inflyttnings festen och sedan blev misstänkt för mord ! Hur i hela helv.... kan det vara så tyst om detta ? Efter 26 år så borde ju skvallret nådd de flesta . Dessa människor har umgåtts med en kompis/ vän , bekant på en fest för att senare bli misstänkt för mord 🙄 låter helt omöjligt att det ska ha tystats ner så otroligt .Det lilla som sipprat ut från Polisen borde ju ändå få de människor som var på festen , åkte taxin och var på hotellet ... att lägga ihop 1+1 eller 😕🤔
Och varför har den fallit i glömska ??