2018-09-19, 21:47
Medlem
Vi har att göra med en drama queen de luxe.
Citera
2018-09-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Jag älskar flashback. Snart kommer det komma fram att dom hade även ett förhållande men hon han anmäla honom först vilket var smart nu blir hon ju inte av med sitt jobb.

Jag vet ingenting om det. Jag svarade bara på ett inlägg från någon som menade att den förmodade MGM inte går att finna som bosatt i Sverige.
Citera
2018-09-19, 21:49
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandgulMan
Vi har att göra med en drama queen de luxe.

Utveckla?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Trodde bara GMs facebook hade postats. Kan du länka?
Fan har FB tappat stinget på att hitta info?

https://www.facebook.com/annchristin.svard

Hon tom skriver sitt bloggnamn som namn på FB, så vet inte hur lata ni har blivit...

Men ja redan fått en varning för att hänga ut i denna tråd, så gissar nu kommer nästa.
Citera
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Jag har sett min beskärda del av nakna kvinnor, men jag skulle inte kunna säga att en viss nationalitet har stor/små bröst, är tjocka/smala osv. Kanske kunde gå så långt att säga att "många ifrån detta landet ser ofta ut så här.." mena absolut inte alla.

Sluta prata om saker som inte fucking hör till tråden håll dig till ämnet eller åk till bagdad för dom är ju mycket skötsammare en dom flesta svenskar enligt dig.

Denna lärare har inte blivit våldtagen när ska flashaback bekräfta detta? Läraren var bipolär och har garanti åkt på en manisk skov och inlett ett sexuellt förhållande med denna elev att få såna här skov är mycket vanligt. Men på senare tid när hon blivit bättre och kommit över sitt skov så har hon även insett att detta kan skada familj jobbkarriär vilket hon är först att anmäla vilket var väldigt smart av henne. Förlåt att jag skriver som en kratta och förklarar som en mupp men hoppas ni fattar.
Citera
2018-09-19, 21:52
Medlem
okok1s avatar
Jag gillar inte att ni hänger ut ett offer. Om det nu är hon. Skäms på er.
Citera
2018-09-19, 21:53
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirzah
Fan har FB tappat stinget på att hitta info?

bla bla länk

Hon tom skriver sitt bloggnamn som namn på FB, så vet inte hur lata ni har blivit...

Men ja redan fått en varning för att hänga ut i denna tråd, så gissar nu kommer nästa.

Tja, hittade henne där och på annat men hade ingen lust att outa henne mera.
Citera
2018-09-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Sluta prata om saker som inte fucking hör till tråden håll dig till ämnet eller åk till bagdad för dom är ju mycket skötsammare en dom flesta svenskar enligt dig.

Denna lärare har inte blivit våldtagen när ska flashaback bekräfta detta? Läraren var bipolär och har garanti åkt på en manisk skov och inlett ett sexuellt förhållande med denna elev att få såna här skov är mycket vanligt. Men på senare tid när hon blivit bättre och kommit över sitt skov så har hon även insett att detta kan skada familj jobbkarriär vilket hon är först att anmäla vilket var väldigt smart av henne. Förlåt att jag skriver som en kratta och förklarar som en mupp men hoppas ni fattar.

Jag svarar på det som folk skriver.
Sen får du gärna visa vart jag har påstått att människor i Bagdad är mer skötsamma än svenskar?
Citera
2018-09-19, 21:54
Medlem
Är detta BO och hennes två barn?
https://joypassiondesire.com/about-me/
Citera
2018-09-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Utveckla?
Spekulerar bara.
Citera
2018-09-19, 21:55
Medlem
Kan ju inte vara hon. Vilken vettig lärare tar sådana bilder, dessutom med barn?
Citera
2018-09-19, 21:57
Medlem
hrwdtjs avatar
Verkligen hemskt att ni lägger ut länkar till blogg och fb till en person som utsatts för övergrepp. Tänk om det inte är hon? Personen ni hänger ut har barn och familj. Låt BO vara ifred!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in