2018-09-19, 21:30
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Han bor i Sverige, han finns på Ratsit. Han är 19 å. Han bor inte med sina föräldrar utan tillsammans med andra unga män, den äldsta av dem är 34 år. Jag skulle gissa att han kom hit för max tre år sedan, som ensamkommande ungdom från Syrien.

Jag älskar flashback. Snart kommer det komma fram att dom hade även ett förhållande men hon han anmäla honom först vilket var smart nu blir hon ju inte av med sitt jobb.
Citera
2018-09-19, 21:30
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Du får cred för det!

Från bloggen den 15e sep.

You looked at me and I begged you to stop. I felt like a fragile bunny that the hunter was about to shoot with his gun. My heart was beating so fast and so loud. I tried to get away, I begged you to stop, I said no, I reached for your hands and tried to pull them away from my body… but you grabbed them firmly and as I contined to beg you to not do it, you took your big cold hand and placed it firmly over my mouth… and with the other hand you did exactly what I feared you would do.

Länk https://joypassiondesire.com/2018/09/15/

Bra citat, är nog vad som hände. Känns mer o mer som att BO hittats.

Stackars tjej, hon ville bara vara superpositiv och se bra ut. Teorin krockade med verkligheten när hon träffade invandraren. Antagligen tolkade han henne totalt fel och blev arg då hon inte var sexuellt intresserad av honom.
Citera
2018-09-19, 21:32
Medlem
Ja hennes facebook säger ju en hel del....
Citera
2018-09-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Så frågor som skola, vård, assistans, miljön osv är inte viktigt? Det ända man ska tänka på, ända man ska rösta på är vad partierna tycker om invandringen?

Hej och hå. Den som tänker i två led inser snabbt att alla de sektorer du nämner skulle bli bättre och få mer resurser om de systembelastande muslimerna åker hem igen.

Ser men på nyheterna framgår rätt snabbt att de har fred nu utom i en liten bit av Syrien.
Citera
2018-09-19, 21:33
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x

Stackars tjej, hon ville bara vara superpositiv och se bra ut. Teorin krockade med verkligheten när hon träffade invandraren. Antagligen tolkade han henne totalt fel och blev arg då hon inte var sexuellt intresserad av honom.

Hon skriver lite längre ner att hon inte kommer berätta för någon utan att hon kommer förneka det hela.. Det får mig att tro att någon annan anmält alternativt så har någon övertalat henne att anmäla. Därav att anmälan kom på måndagen. Hon har också slutat bloggat relativt snart efter det och det tyder på att åklagare/polis uppmanat henne att inte skriva något som kan påverka utredningen.
Citera
2018-09-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x

Jag tror ej på den teorin. Jag är väldigt tveksam till allt och sedan när är klassrummen olåsta. Seriöst nu. Jag tror som tjej något ej stämmer eftersom OM jag skulle tvi tvi tvi bli våldtagen skulle jag fan inte blogga och ta bilder på min kropp. Låter ej trovärdigt. Fortsättningen följer som sagt
Citera
2018-09-19, 21:35
Medlem
Om det är hennes blog är det sjukt deprimerande, detta skrev hon den 17e, PK vägrar ge upp hur misshandlad man änn blir;

I can understand that you now want to be the better person by not pushing against him, by not trying to hurt him back – by just letting it all go and moving on. I know you belive there is good in everyone, I know you believe he is a good person who has just been off his path in life for a while. I know you believe he can find his way back on track again. I know you believe he can change, if he wants to. I know you want to believe he regrets it and that he will never do it again. That this is his wake up call that inspires him to change. It is possible.
Citera
2018-09-19, 21:35
Medlem
Ryms avatar
Från samma bloggpost:

”Am I alright? Of course. Will I ever tell anyone? Never, until the day I die I will deny everything. Why? Because it doesn’t matter. What has happened has happened. It is in my past, it is not in my present or in my future.”

Är väl inget man skriver om något som precis har hänt?
Citera
2018-09-19, 21:36
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Kan ju vara att han ljuger om sin examen, det ser inte ut som att där finns något uni eller någon "högskola" i en by som 2004 hade färre än 2500 invånare ?

Visst kan det vara så att han ljuger på om sin examen istället för att ljuga om sin ålder. Det vet man aldrig, men att "byn" Damaskus hade färre än 2500 invånare 2004 betvivlar jag lite smått.
Citera
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Och det vet du..

Jadå, Nakna män är svårt att undvika när man växer upp detsamma måste la gälla för tjejer?
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Det sannolika är att det är ett fall där läraren tände sexuellt på pojken. Förmodligen haft sexuell kontakt tidigare - möjligen försökt göra slut med grabben. Lurar in honom i skolan för att sedan anmäla. Inget ovanligt kvinnligt beteende det där.

Mitt minne är inte heller kort nog för att redan ha glömt alla dessa HVB-kärringar som raggade upp sina grabbar på hemmen.

Dessutom är det ju allt fler kvinnor som parar sig med grabbar från U-världen så det här är ju väldigt tidsenligt.

Han ser bra ut, säkert en badboy-charmgosse; batikhäxorna flockas, snart rycker försvaret in. D.v.s handhjärtan och annat.
Citera
2018-09-19, 21:37
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirzah
Ja hennes facebook säger ju en hel del....

?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in