2018-09-19, 19:30
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Könlösa Pojken?
Sammanfattning (det här vet vi just nu):

En misstänkt våldtäkt har ägt rum 2018-09-14 kl 12:50-13:30 på Brinellgymnasiet i Nässjö. BO är lärare vid det aktuella gymnasiet där MGM läser Introduktionsprogrammet (språkintroduktion) sedan år 2017. Länk

Enligt uppgifter från AB skall MGM och BO ha haft någon typ av SMS-kontakt med varandra innan händelsen ägde rum. Vilken typ av SMS-kontakt dem haft är dock för tillfället oklart. (2018-09-19) Länk

MGM är på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt. Han nekar till brott.

MGM är känd av polisen sedan tidigare för narkotikabrott, olovliga körningar, våldsamt motstånd och urkundsförfalskning. Förekommer i Lexbase. Länk

MGM:
Namn: Abdallah, Nor Aldeen, (alternativ stavning: Noor)
Född: 19990722-1239
Medborgare: Statslös
Språk: Arabiska

Häktningsframställan
MGM Facebook (obekräftad)

Jag tycker stavningen i häktningsframställan är konstig "Abdllah", ska det verkligen vara två st L efter D?
Du har en annan stavning, d v s Abdallah.

Hittade hans namn även i Smålandstidningen, då har vi namnet : Nor Aldeen Abdilah
Länk till Smålandstidningen

Hans facebook konto, där heter han Noor Aldeen Abdallah.

Många bud på hans namn, kan det vara medvetet eller har polisen och smålandstidningen fått en släng av dyslexi?
Citera
2018-09-19, 19:31
Medlem
Oj då! Kränkte jag dig oxå och dina fördomar?
Till skillnad från VISSA kvinnor tar jag avstånd från alla kränkande handlingar mot alla människor.

Jag försvarar absolut inte GM handlingar. För mig får han gärna sättas på en gummibåt i Atlanten, kunde bry mig mindre.

Men när svenska män beter sig illa mot sina landskvinnor och som inte försvarar dem, då blir jag irriterad. Inte undra på att landet ser ut som det gör när många svenska män beter sig lika illa mot kvinnor som andra etniciteter. Ni borde försvara kvinnorna, inte klanka och kränka dem! Stå upp för Sverige istället för att anklaga kvinnorna i landet. Ta ert jävla ansvar istället för att lägga över bråten på kvinnorna.

Be a man, not a pussy cause I already got one!

Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ojoj hahaha här var det en liten svensk tjej som verkligen tog åt säg. Är det så jävla jobbigt att sanningen svider så mycket att du har mage att säga att våldtäkt är lika dåligt som att bete säg dåligt på flashback.. hur kan du ens jämföra det? Du har fan tappat det lämna landet om du är så fruktansvärt kåt i invandrare.
Citera
2018-09-19, 19:31
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Nja en svensk Breivik passar inte in (Annie Lööf: hur uttrycker du dig???) när svenskarna vill ha det såhär, kvinnorna som arbetar på skolorna inte minst. Har svårt att känna medlidande för detta "offer".
Jag hör Annie Lööf när jag löser ditt inlägg.

Har också svårt att känna medlidande för henne. Tyvärr vill jag påstå, ingen kvinna vill ju våldtas av avskum från MENA. Men röstar man för att bli våldtagen och förnedrad, ja då får man allt av den varan. Själv röstade jag för att inga lärare ska våldtas överhuvudtaget i klassrum.

Detta är så jävla tragiskt, välkommen till det nya (eller snarare vanliga) Sverige!
Citera
2018-09-19, 19:33
Medlem
mickedansks avatar
AB rapporterade att BO och MGM hade haft omfattande sms kontakt... Han behöver tolk och pratar bara arabiska. Dömmer ingen utan alla fakta 😬
Citera
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Från Aftonbladet:
"Den misstänkte våldtäktsmannen är känd av polisen sedan tidigare för narkotikabrott, olovliga körningar, våldsamt motstånd och urkundsförfalskning."

Redan detta. Gissar att omgivningen inte beskriver honom som "toppenfin kille".

Att han ens fått vara kvar i Sverige.
Citera
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe
Måste nog förklara skillnaden mellan BO och GM. BO= Brottsoffer dvs man är ett offer för ett brott då är man oskyldig till brottet. GM= Gärningsman dvs den som har utfört en olaglig gärning. Våldtäkt är en olaglig gärning, man har försökt att stoppa in den, eller annan sexuellhandling utan att motparten är ok med detta.
Som tidigare skrivet, läs långsamt, kolla att din hjärnan är inkopplad. Fundera en gång till innan dina fingrar klickar på skärmen/plattan/tangentbordet innan du svarar. Bara som en liten notering du kan inte göra göra mig förbannad. Blir bara lite förvånad att du inte läser det som har skrivits och din avsaknad av ordförståelse, ett tecken på den svenska skolans misslyckande.
Är inte heller ute efter att göra dig förbannad.

Men om du läst hela tråden så skulle du förstå mina tankar, menar inte att du måste hålla med om vad jag skrivit, men du skulle förstå mina tankebanor.

Är du en sådan här regnbågsfärgad Refugee welcome-idot?
Citera
2018-09-19, 19:34
Medlem
ApolloGrekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Könlösa Pojken?
Kul att få rätt. Men det var ingen högoddsare direkt.

Kan detta vara hans facebook?

https://www.facebook.com/Noor.Aldeen.2*

* = 8
Jag vill tacka Pojken för det stora arbetet som ledde fram till rätt Facebook.
Citera
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Sluta med den där vinklingen. Oavsett politisk åsikt förtjänar hon inte att våldtas!
Skrämmande hur vissa tänker härinne.....

Tror denna vinkel är viktig. Det är tragiskt att vissa människor är så naiva eller dumma att det ska krävas en våldtäkt för att de eventuellt ska vakna. Det är dock inte alltid tillräckligt, dvs det finns en stor sannolikhet att BO var positivt inställd till kulturinvasionen (i alla fall utåt), och att hon fortfarande kommer att vara det efter händelsen, i alla fall utåt. Innerst inne är hon säkert livrädd och vill bara ha trygghet. Hjärntvätten och indoktrineringen är så enorm både under lärarutbildning och i yrkesrollen, att många på allvar tror att det är Annie Lööf och dylika som står för godhet och trygghet, medan sanningen snarare är motsatt. Annie Lööf är lika naiv eller dum som de som röstar på henne. Alternativt ondskefull eller kontrollerad av ondskefulla makter.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickedansk
AB rapporterade att BO och MGM hade haft omfattande sms kontakt... Men han behöver tolk och pratar bara arabiska. Dömmer ingen utan alla fakta 😬
Engelska?

Eller de kanske använde google translate?
Citera
2018-09-19, 19:37
Medlem
GNOMDSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Förmodligen. Så det är självförvållat! Hoppas han spräckte rumpan på den svenska multikulti-aktivist slynan.

Skäms över att vara svensk när svenska kvinnor gör på detta sätt.
"Läraren skall inte vara skadad och är i arbete efter eget önskemål" enl gymnasiechefen. Så slutsatsen är troligen att våldtäkten inte lämnade några fysiska spår. Kanske denna våldtäkt var ett ofredande ?
Namnet är N** A***** A******
Citera
2018-09-19, 19:40
Medlem
NurseDiesels avatar
SMS-kontakten kan ha bestått av att hon stöttade honom i studierna och kanske även privat ang. myndighetskontakter och liknande. Det är ju inte ovanligt att lärare till dylika mans-barn tar ett större ansvar än vad som krävs och blir lite "mammi" år dom.
Han kan ha tagit detta som en invit. När hon trilskades i enrum så tog han henne med våld eller under hot (kniv?), han är ju inte så storvuxen.
Så tror jag.
Citera
2018-09-19, 19:45
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Är inte heller ute efter att göra dig förbannad.

Men om du läst hela tråden så skulle du förstå mina tankar, menar inte att du måste hålla med om vad jag skrivit, men du skulle förstå mina tankebanor.

Är du en sådan här regnbågsfärgad Refugee welcome-idot?
Som jag skrev tidigare så är min syn hur en GM ifrån Sandfolket i MENA länderna borde straffas inte kompatibel med 7 klöverpartierna eller någon form Regnbåge eller Refugee welcome. Dvs piskstraff på torget och sedan utvisning. Utvisning sker endast i 1% av våldtäktsfallen idag, detta måste ändras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in