2018-09-19, 18:43
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenlejon
Ursäkta om jag frångår ämnet men lärare har samma årsarbetstid som alla andra. Det är bara det att vi jobbar fler timmar i veckan. Vi har INTE ”extra semester”. Välkommen till mitt yrke!
Vilket snicksnack, det finns många yrken som inte får betalt för nedlagd arbetstid.
Det får åtminstånde ni din galning.

Eftersom majoriteten av lärare, som röstar på MP-S, är batikhäxor så är vi många som aldrig skulle ens fundera på yrket.

BO ifråga röstade med största sannolikhet på fortsatt degenerering och förstörelse av Sverige, det är inte synd om henne. Alls.
Citera
2018-09-19, 18:44
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Äntligen en politiker som törs ha åsikter om 20 åriga "barn" i skolan.

https://www.tranastidning.se/article/wengholm-m-sluta-placera-barn-pa-gymnasieskolor/

Hur länge har tanten varit politiskt aktiv och har hon haft något politiskt inflytande i regionen, Om svaret är "mer än fem år" och "ja" så kan hon gott gilla läget. Så dags att börja ta billiga politiska poäng nu uppblandat med "öppna hjärtan" och åsikten att det få kommunala tjänstemän och studieförbunden lösa.
Citera
2018-09-19, 18:46
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
BO är defenitivt inte aldrig skyldig, är du en pajas eller?
Bara för att man är misstänkt för ett brott innebär det inte att man är skyldig. Var i helvete får du din kunskap ifrån?

Samtidigt så är det en babbe, men man måste också ta med i beräkning att dessa är oerhört lättmanipulerade av svenska kvinnor som särar på benen. Kolla bara på Arboga-morden.

Du kan krypa tillbaka under ditt regnbågstält istället. Jävla resonemang du för.
Jag citerar bara lagen på enkel svenska för dig: Man måste få lov att stoppa in den innan man gör det. Du behöver släppa inte satsen för att skall räknas som våldtäkt. Inget tvång är OK, detta gäller alla, man som kvinna och Sandfolket ifrån MENA landet.
Kärringen i Arboga var inte BO hon var GM. Även i detta fall så är BO oskyldig. Så sätt dig ner och läs vad jag har skrivit till dig. Fundera gärna lite på inlägget där jag ville se piskstraff och utvisning av GM. Tror inte att den påföljden finns i ett Regnbågstält, du läser inte med hjärnan påslagen.
Citera
2018-09-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glandin
Att ni inte skäms? Så otroligt mycket skit, och fortfarande efter 64 jäkla sidor så står det inte ett dyft vem som är BO och vem som är GM? Och till dig, idiot som frågar varför jag ens har mage att be om BO;s namn, det vill alla andra här inne också veta, så bara knip käft och lägg ut som det heter!

Här har du målnumret. https://petterssonsblogg.se/2018/09/19/statslos-arab-begars-haktad-misstankt-for-valdtakt-av-larare-i-nassjo/
Citera
2018-09-19, 18:52
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det kan vara så att han fått tag i hennes nummer, stalkat på sociala medier och börjat limma på henne. Kanske skickat vad han tyckte var flirtiga kommentarer osv och hon har svarat tillbaka att det fan inte passar sig.

Deras mobilkontakter kan vad vi vet lika gärna slå åt det hållet som att de bestämt knullmöten. Vi vet inte vilken sorts förhållande de haft om de ens haft något. I media har det bara berättats att de haft kontakt.
Vad kacklar du om? En sluten Facebook-grupp för läxor är inte samma sak som sms kontakt mellan elev och lärare.
Citera
2018-09-19, 18:53
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe
Jag citerar bara lagen på enkel svenska för dig: Man måste få lov att stoppa in den innan man gör det. Du behöver släppa inte satsen för att skall räknas som våldtäkt. Inget tvång är OK, detta gäller alla, man som kvinna och Sandfolket ifrån MENA landet.
Kärringen i Arboga var inte BO hon var GM. Även i detta fall så är BO oskyldig. Så sätt dig ner och läs vad jag har skrivit till dig. Fundera gärna lite på inlägget där jag ville se piskstraff och utvisning av GM. Tror inte att den påföljden finns i ett Regnbågstält, du läser inte med hjärnan påslagen.
Du skriver i affekt.

Hänvisa gärna till lagen där BO alltid är oskyldig, sätt det gärna i perspektiv kring detta fall.

Vilka straff du tycker ska dömas ut är inte relevant, du måste vara en pajas?
Citera
2018-09-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe

Äntligen en normal kommentar i tråden. Det verkar faktiskt som om många här inne faktiskt kommer från samma kulturella sfär som GM. Således försvaras han till varje pris.

Detta borde alla som är anti-islam men som vill att Sverige ska ta in kristna syrier ta till sig. Värderingsmässigt går det knappt att skilja grupperna från varandra och föraktet mot både svenska män och kvinnor (och alla andra grupper för den delen) verkar vara lika stort hos de kristna MENA-iterna.
Citera
2018-09-19, 18:58
Bannlyst
Citat:
Detta har jag funderat på mycket. Efter all skit dessa undermänniskor ställer till med så är det anmärkningsvärt att ingen tappar greppet och blir våldsam.

Vart är vår Breivik? Du är efterlängtad.

Nja en svensk Breivik passar inte in (Annie Lööf: hur uttrycker du dig???) när svenskarna vill ha det såhär, kvinnorna som arbetar på skolorna inte minst. Har svårt att känna medlidande för detta "offer".
Citera
2018-09-19, 19:07
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Vad kacklar du om? En sluten Facebook-grupp för läxor är inte samma sak som sms kontakt mellan elev och lärare.

Jag bara påpekar att det ser olika ut på olika skolor. Han kan även kommit över hennes privatnummer med en stunds sittande på det där internet. Vi vet inte klart om de haft kontakt i skolärenden, mera privata mess eller en blandning.
Citera
2018-09-19, 19:10
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Du skriver i affekt.

Hänvisa gärna till lagen där BO alltid är oskyldig, sätt det gärna i perspektiv kring detta fall.

Vilka straff du tycker ska dömas ut är inte relevant, du måste vara en pajas?
Måste nog förklara skillnaden mellan BO och GM. BO= Brottsoffer dvs man är ett offer för ett brott då är man oskyldig till brottet. GM= Gärningsman dvs den som har utfört en olaglig gärning. Våldtäkt är en olaglig gärning, man har försökt att stoppa in den, eller annan sexuellhandling utan att motparten är ok med detta.
Som tidigare skrivet, läs långsamt, kolla att din hjärnan är inkopplad. Fundera en gång till innan dina fingrar klickar på skärmen/plattan/tangentbordet innan du svarar. Bara som en liten notering du kan inte göra göra mig förbannad. Blir bara lite förvånad att du inte läser det som har skrivits och din avsaknad av ordförståelse, ett tecken på den svenska skolans misslyckande.
Citera
2018-09-19, 19:11
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Nja en svensk Breivik passar inte in (Annie Lööf: hur uttrycker du dig???) när svenskarna vill ha det såhär, kvinnorna som arbetar på skolorna inte minst. Har svårt att känna medlidande för detta "offer".

Samma här. Lärarna tillbringar ju dagarna med att snacka skit om SD så nej, svårt att känna medlidande för henne.
Citera
2018-09-19, 19:12
Medlem
Och jag skäms som kvinna att svenska män kan bete sig som du gör! Du är inte bättre än MGM!

Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Förmodligen. Så det är självförvållat! Hoppas han spräckte rumpan på den svenska multikulti-aktivist slynan.

Skäms över att vara svensk när svenska kvinnor gör på detta sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in