2018-09-18, 21:34
Medlem
MrAndress avatar
Nej en hazar är för feg och klen för att ensam våldta en kvinna. Detta tror jag är ett negerjobb.

Förövaren är troligtvis från något land i Nordafrika.
Citera
2018-09-18, 21:36
Medlem
NurseDiesels avatar
Du kan börja i gymnasiet som 20-åring, det är maxåldern.
https://www.gymnasium.se/sections/faq/faqqaa.aspx?questionid=276
Senast redigerad av NurseDiesel 2018-09-18 kl. 21:39.
Citera
2018-09-18, 21:38
Medlem
EyesWideShuts avatar
"En man i 20-årsåldern" skulle kunna innebära att det är en elev som går på Komvux.
Citera
2018-09-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Har det någonsin inträffat något liknande i Sverige, eller i världen som är känt?

Vem är ungen!?

Med största sannolikhet så röstade denna lärarinna för att vi ska behålla dagens Sverige, så jag känner inget medlidande. Blir inte ens ”lite” förbannad.
Hur kan du vara så dömande och tro att lärarinnan röstat fram detta. Skäms!
Citera
2018-09-18, 21:41
Medlem
Helt sjukt att inte ett namn droppats ännu.
Nån som känner nån som känner nån som går på skolan där det lär pratas om vad som hänt.

I alla fall, lär väl klarna när en elev inte dyker upp på hela veckan och är helt inaktiv på sociala medier.
Senast redigerad av Gn11 2018-09-18 kl. 21:45.
Citera
2018-09-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Skolledningen ha ju gått ut med att de inte informerat eleverna. Du vill väl inte att de ska få panik, gå med i Waffen-SS eller vad svenska barbariska barn gör nuförtiden?
Märkligt om det har varit på SVT..
Citera
2018-09-18, 21:43
Medlem
Poechalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
"En man" i 20-årsåldern. Det går väl ända att tillstå att ordet "man" är ett märkligt ordval när vi har att göra med en gymnasieelev. Detta i beaktan av att vi lever i landet som vill sopa all fakta under mattan, mer pk borde vara elev eller möjligen yngling.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/elev-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-skola

Praxis är
under 18 år = pojke/flicka.
18 och däröver = man/kvinna.
Citera
2018-09-18, 21:44
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hope18

Han/hon har inget att skämmas för. Kvinnliga lärare är i allmänhet för ett obegränsat intag av obesiktigat humant slödder. Tro mig, jag har jobbat i nära anslutning till papegojorna.
Citera
2018-09-18, 21:45
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Men hon är väl inte representativ för vänstern? Jag har många vänster(extrema) vänner och vi delar alla samma värderingar kring våldtäkt.

Jag är någon sorts vänster och problemet är väl att våra åsikter om brott och hur man beter sig mot andra människor inte alls finns bland de som högljutt säger sig representera vänstern. Klart man kan problematisera och studera vilka som ligger bakom brott och om sociala och ekonomiska faktorer väger in. Där är jag överens med många andra som säger sig vara vänster. Men jag anser att förklaringar inte ursäktar brott. Man ska tänka på offret i första hand och inte snyfta över brottslingars "jobbiga bakgrund".

Jag har träffat lite för många brottslingar och deras medberoende snyftare till föräldrar, lärare, ungdomspoliser och batikhäxor för att imponeras. Om inte de som säger sig vara vänster säger sig ogilla snyftityden som gäller i det här landet ska de inte heller gnälla när batikhäxor och Jerzy gör sig till talespersoner.

Därför anser jag det är av största vikt att facket och kunderna (dvs elever och föräldrar) säger ifrån för skolpersonal och ansvariga politiker har jag redan räknat bort. För dessa gäller nu enbart en jobbig tid med skademinimering med en förhoppning om sjukskrivning och kanske ett uttalande i pressen om "den svåra tiden med alla hot och krav jag utsattes för".
Citera
2018-09-18, 21:45
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hope18

Oddsen på att en kvinnlig lärarinna röstar på sd är 29 000 ggr pengarna. Dvs det finns ett visst fog för detta antagande.
Citera
2018-09-18, 21:46
Medlem
Något år gjorde ju polisen närmare 40 utryckningar till det gymnasiet
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Trist att Brinells namn dras i smutsen av inträngande parasiter.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_August_Brinell
Citera
2018-09-18, 21:46
Medlem
Inga nyheter om våldtäktsmannen än?
Senast redigerad av OkandMe 2018-09-18 kl. 21:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in